NOS 16 #1 Публикувано 21 Юни, 2009 (Редактирано) колата е сивик хеч 5 генерация имам луфт на ръчната който много ме дразни,ръчната хваща на третия -четвъртия зъб,някой да има идея как да стегна жилото за да стане както си трябва?другия проблем който зачелязах е че педалът на спирачките също има луфт от скоро преди беше много малък но сега педалът трябва да се натисне малко повече за да хванат спирачките,някакви идеи?третия проблем който се появи преди 3-4м е че като кача 1-2 ма от зад и задната гума от страната на шофьора при легнали полицай или неравности по пътя жули в калника,идеи за това,няма да е амортесиор защото тропане не се чува а и колата не се клатушка по пътя стабилна си е само жули като има хора от зад,тропане нямапоздрави Редактирано 21 Юни, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 21 Юни, 2009 ръчната се гласи да има ход 4-5 зъба- значи твойта си е добре. прегледай си предните и задните накладки, най-вероятно от там идва проблема. опирането може да е следствие на заминал амортесиор-нищо, че не тропа и не се клати, или по вероятно омекнала или строшена пружина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policaja 16 #3 Отговорено 21 Юни, 2009 или джанти с малък офсет и голям J Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #4 Отговорено 21 Юни, 2009 (Редактирано) джантите са 15 а гумите са нисkо профилни-50мм,жули само едната гума като кача 5 човека пак същата гума си жули другите не,едва ли е от джантите и гумите Редактирано 21 Юни, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #5 Отговорено 21 Юни, 2009 и аз подкрепям питбулс-мисля че прожината ти е издала багажа,най-вероятно е омекнала и при товар се свива повече от другата.За ръчната по принцип ако искаш да я натегнеш трябва да има така наречения кантар.Всеки си натяга ръчната както му е удобно,но имай 1 на ум че ако е много натегната при резки дърпания може да заминат въжетата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #6 Отговорено 21 Юни, 2009 (Редактирано) как се натяга искам да я стегна малко Редактирано 21 Юни, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #7 Отговорено 21 Юни, 2009 как се натяга искам да я стегна малконе съм точно сигурен как става (не съм натягал на япоски досега)Предполагам че е с барабани отзад.Значи по принцип точно по средата на колата в задната част търсиш един полумесец,който е свързан с лостовата система от ръчната.През него трябва да минава жилото което отива до задните колелета.Регулира се от връзката на полумесеца и щангата от ръчната.Има вероятност ръчната да е с 2 отделни жила.Което означава че трябва да търсиш регулация от барабана (регулира се за всяко колело по отделно) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #8 Отговорено 21 Юни, 2009 На 6-та ген.като махнеш пепелника който е отзад от там се рагулира.На пета незнам как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Malano4e 0 #9 Отговорено 21 Юни, 2009 На 6-та ген.като махнеш пепелника който е отзад от там се рагулира.На пета незнам как ена 5-та ген. е по същия начин,по-удобно ще ти е ако махнеш цялата пластмаса около ръчната,маха се много лесно-точно под лоста има едно капаче,под него 2 болтчета, развиваш ги повдигаш леко пластмасата и я буташ назад Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове