Jump to content
REDASI

ХОНДА АКОРД Ils с двигател F18a3 1997

Recommended Posts

Здравейте, съфорумци!Проблема е в това , че се чува почукване на празен ход( все едно работи дизел) от долната част на двигателя, конкретно от балансиращите валове, по твърдение на майстора.Възможно ли е това или е от нещо друго?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли са балансиращите валове, но...зависи кой е майстора !!!Нещо друго трябва да е, но нямам идея. :lol: Дай звук на видео или друго...Правено ли е нещо по мотора, преди да се появи почукването ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменени на три пъти ангренажни и балансиращи ремъци ( сменените ремъци са нови , като първите два комплекта са на Гейтц , а настоящият е на Митсубихи) от различни майстори.Сменени са и опъващите ролки и няколко пъти водната помпа ( Смяната на водните помпи беше , в следствие на пренатегнати ремъци от " добри" майстори).Защо двигателя работи толкова шумно , че много се чува вътре в купето?Нормално ли е силно да се чува двигателя в купето?Защо има силни вибрации по волана и купето , като няма изхабени тампони на двигателя и центровката на балансиращия вал е ок. според майсторите?Колата е карана на пропан -бутан само някакви си 12000км. , като първите симптоми се появиха по-рано.Газ. уредба е Ловато с емулатор.Няма проблеми с оборотите- те са стабилни.Колата е отваряна за ревизия на ремъци 9 пъти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балансиращите ремъци не са твоя проблем иначе би имал проблем с оборотите в определен диапазон и количката ще е доста зле но пък казваш че имаш и сериозни вибрации в купето?Карам същия акорд и нищо в купето не трепва на празен ход.....почукването-в какво състояние ти е разпределителния вал, въпреки че казваш че шумът е отдолу, биелни лагери....или просто клапаните ти са за ренглаж..и все си мисля че има проблем със зацепването на балансиращите впредвид вибрациите...успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е отваряна за ревизия на ремъци 9 пъти.

Колега, от тези девет пъти някой бил ли е при Омбре?Ако и той не е могъл да ти помогне, не мога да ти дам съвет.И на мен ми бяха прецакали центровката на балансиращия вал и бяха пренатегнали ремъците, но при Омбре ми я оправиха без да се налага да сменят наново частите.Нямах вибрации на ниски обороти, а на средни и високи.На празен ход обаче също не звучеше както след корекцията. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...