pitbuls 21 #1 Публикувано 16 Юни, 2009 колеги , някой пробвал ли е да монтира интеркулер без да има турбина, просто за да охлажда влизащия в мотора въздух? дали ще се затормозява много двигателя като смуче въздуха през кулера, и изобщо дали ще има няква фаида от тази интервенция. мене ми се струва, че нищо няма да стане, поне в положителна насока. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 16 Юни, 2009 Мисля, че е дискутирано вече. Файдата може да е само отрицателна. Файда може да имаш само ако взимаш въздух от място, където не се загрява от двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 16 Юни, 2009 тва е ясно за въздуха, но нали се предполага, че ще се охлажда от кулера.и аз съм на твоето мнение, ама го въртяхме днеска въпроса и си викам що да не питам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #4 Отговорено 16 Юни, 2009 няма как да стане по-студен от външния въздуха като вземаш въздух, който не е загрят от двигателя, няма как да го охладиш повечетурбината като увеличава налягането на въздуха (а и от топлообмен) го загрява над околната температура Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 16 Юни, 2009 ,ясно, ще разубеждавам ротата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #6 Отговорено 16 Юни, 2009 През кулера няма как да се охлади на по-ниска температура от околната температура и ще възпрепятства малко или много входящия въздух.Файдата от кулера идва, когато на входящия въздух температурата е по-висока от тази навън, и с множеството ламели (голяма площ алуминий) успява да отдаде част от температурата в околната среда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shotgun LUDA 38 #7 Отговорено 17 Юни, 2009 Ако сложиш кулър да минава въздуха през него ще свалиш 5 коня, но ако го сложиш без да минава въздуха през него ще качиш 5 (особено ако на него пише TYPE R) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове