Jump to content
manniakk

предни спирачки Ep3 (civic Typer)

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Интересува ме колко са голями контрите на 7ма TypeR. 300мм? и дали с малко преправяне ще станат на шенкелите на VTI. Ясно е че диска трябва да се разпробие ама за самите апарати ми е мъгла

Редактирано от manniakk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

седмичката не е ли с 5 гайки?аз не бих мислил подобни неща, там с тия макферсъни, почти със сигурност захващането на спирачката е различно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо не пробваш с леген...д ? или са ти малки ? интегра също би била по-близко предположение , ама там трудно ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на интеграта и type-r са еднакви. Legend-а е с 282мм, като англичанка vti... 7ма е с 5 дупки но това ми е най-малкия проблем :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EP3 май не е с макферсони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спирачки от EP3 стават на VTI с малко преправяне,проверено е вече.Ако собственика реши сам ще каже как става :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собственика решава :oДисковете са 300 мм,разпробил съм ги на координатна машина на 4/100.Апаратите които ползвам са от ВТИ Б18Ц4, идентични като големина с тези на Прелюд Х22.Апарата е изнесен от шенкела около 2-3 см с дистанционни планки...желателно е да са от леки сплави,в моя слу4ай дуралуминий.Ако имаш кеш ползвай 4 бутални алуминиеви апарати(Брембота от някое Ево примерно или от Супра Турбо)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това с спирачките от супра или ево е супер идея, само ми е интересно дали няма да се наложи по голяма помпа за тях?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това не мога да ти кажа...в момента съм си с помпата от 1,4 и нямам промяна в хода на педала.Ако обаче сложиш афтърмаркет тефлонови маркучи с метална оплетка,почти сигурно е че ще са с по -голямо вътрешно Фи от заводските.Тогава ще ти трябва и помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не споря за армираните маркучи, въпреки че визуално са по-тънки от нормалните - но може наистина вътрешния диаметър да е по-голям. което е добре, по-трудно ще се запушватаз просто си мисля, че диаметъра на маркучите не влияе на хода на педала при спираневлияе само при обезвъздушаванеединствено има значение обема на спирачните цилиндърчета

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Иво при мен се получи този ефект,моите са правени и размера им беше с 2мм по голям от фабричните.Първоначално махнах само задните армирани и спирачките дойдоха.На писта Варна коменторахме с Матео за армираните маркучи който той е взел и е имал същият проблем.....Сега съм махнал и предните армирани и съм с фабричните, а спирачките са 6 :) ползвам Б18/Х22 апарати отпред и Б18/х22 за задни

Редактирано от Dragi4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...