AMD 347 #1 Публикувано 6 Юни, 2009 След смяна на предните дискове и апарати с такива от ВТЙ ,спирачките изчезнаха.Обезвъздушавахме няколко пъти, въздух не излиза, и пак няма никой Давайте идеи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #2 Отговорено 6 Юни, 2009 абе да не ставам смешен ама да си кажа тва което знам.след като смених дискове и накладки бяха мн зле спирачките 20-30 км.да не би да е нещо такова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ianev 10 #3 Отговорено 6 Юни, 2009 абе да не ставам смешен ама да си кажа тва което знам.след като смених дискове и накладки бяха мн зле спирачките 20-30 км.да не би да е нещо такова.Спирачна течност идва ли до апаратите,до щуцера за обезвъздушаване!Ако идва такава,и като някои помпи на педала виж дали се движи цилиндъпчето!Ако това е така,значи всичко си е нормално.Покарай няколко километра,но по внимателно-те ще се напаснат!Ако горните фактори ги няма,виж до каде идва течността,възможно е да имаш запушен спирачен мъркуч или тръбичка!Когато натиснеш педала седи ли твърд или пропада?Ако е твърд въздух няма-така като трябва да е,но ако пропада,значи има! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #4 Отговорено 6 Юни, 2009 С по-големите апарати е нормално педала да е мек в началото . Един такъв празен ход се получава , защото цилиндрите на апаратите са по-големи от старите , а помпата си е същата и не и достига дебит , ама като го натиснеш надолу си спира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 6 Юни, 2009 ще изкривя педала и спира едвам- едвам течност стига до пробките за обезвъздушаване.Светнаха ме, че може да съм объркал нещо утре ще проверя и ще пиша . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Z-Ro 55 #6 Отговорено 6 Юни, 2009 Не е точно по проблема, но да кажа на колегите, които не знаят. Когато сменяте дискове и накладки трябва изминете около 100км , за да може да се напаснат. Трябва да се кара много внимателно и да не се натоварват много, защото лесно прегряват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #7 Отговорено 6 Юни, 2009 Аз пък ще кажа че просто им е дошло време за подмяна , било то на гумички или направо гумички и бутало ... Сигурно ти са запекли и буталото е блокирало....Отиди на майстор ако не стане с раздвижване си купуваш ремонтен комплект , подменят ти карантийте и заспива...В момента и мойта е в сервиза за това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #8 Отговорено 6 Юни, 2009 Тука нямаме вяра на сервизи Определено не е проблема там 100-те километра докато се напасне.... Защото педала отива в пода без никакво усилие. vektor е най - близко до отговора. Определено не е блокирал цилиндъра. Ама гумичките е твърде вероятно да са дали фира. vektor, знаеш ли да ли се продават само тапичките или вървят комплект с буталото ?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #9 Отговорено 7 Юни, 2009 Не е помпа Теро Благодаря на колегата manniakk за много полезният съвет. Оказа се, че при сглабянето съм объркал апаратите то си пише L и R ма кой да гледа ,и при слагането на шенкелите, също не съм ги погледнал.След размяната ,спирачките се появиха . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Made in Japan™ 0 #10 Отговорено 7 Юни, 2009 абе да не ставам смешен ама да си кажа тва което знам.след като смених дискове и накладки бяха мн зле спирачките 20-30 км.да не би да е нещо такова.Абе да това се нарича момент на разработване на накладки и диск. Ако си ги взел чисто нови може и това да е. Ще следя темата, че и на мен ми предстои на LSI-ката- VTI- ски спирачки отпред и отзад да слагам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vektor 0 #11 Отговорено 7 Юни, 2009 Браво че си ги направил , Терорист да продават се отделно 25-30лв.на апарат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове