hondarev_accordov 0 #1 Публикувано 25 Май, 2009 Здравеите колеги,значи в неделя реших да си сменя спортните пружини с оригиналните за хонда акорд 97г,поради ред причини.След смяната при положение че предницата е просто изрядна от всякъде се появи хлопане при преминаване на по дълбоки дупки,наподобява нещо като разбита биалета,щанга или амортисьор.Всичко е проверено минах стенд,няма да лопне нито да тропне.Загадката е голяма не ми побира главата от какво може да е?Ако някои колега е имал подобен проблем нека сподели мнение,дали не трябва да изчакам улягането на новите пружини или.....?Благодаря предварително за помоща от ваша страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h3ll1 1 #2 Отговорено 25 Май, 2009 Скоро се занимавах с едно такова хлопане. И аз съм със спортни пружини и сменях накрайници на рейката, всички биалетки, тампони. На стенд амортисьорите излезнаха ОК, но се оказа най-накрая че е от тях, та се разделих с едни 400 кинта и нещата си дойдоха на мястото. Работата е там, че с късите пружини амортисьора има по-малък ход, за който не е проектиран и по-бързо се разваля. Така че сменяй ги и не си играй да ги рециклираш, както направих аз и загубих 200 кинта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #3 Отговорено 25 Май, 2009 Но при мен хлопането се получи като си сложих оригиналните пружини,а относно амортисьорите, друсах колата на машина и всичко е супер,амортисьорите ми са като нови.Съмнявам се в тампон на макверсона,понеже хлопането го чувам сякаш от лявата страна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h3ll1 1 #4 Отговорено 25 Май, 2009 Ти трябва да си с двойна ключица, не с макферсон Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
D_I_V_A_K_A 38 #5 Отговорено 26 Май, 2009 Не вярвай на тия тресачки за амортесьори. Понеже ти е здрава ходовата част,и за тва ти ги изкарало перфектни. Я иди с чисто нови амортесьори и разбита предница да видиш кво ше ти кажат тресачките. Аз залагам на издъхнал амортесьор. Ниските пружини освен,че скъсяват живота на въпросните,когато сложиш друга пружина хода на стаблото на амортесьора се удължава(в твоя случай) . С късата пружина,може да не е имало време за реакция и за това да не е тропало. Тампона на макферсона се усеща най-лесно: От спряло положение с леко подаване на газ,при тръгване,трябва да се чува едно припукване/притропване от горе от бомбетата,но не характерно тропане като на разбито нещо а просто припукване. На аудитата това им е един от "детските" проблеми,сменял съм N-пъти макферсон/тампон,това е първото което се усеща когато заминат. Успех. Гадно е кат знаеш,че сичко ти е на 6 да чуваш странни работи Дойде ми и още нещо наум,пружината като я слагаш има едни легълца дет трябва да легне в тях,да не би да не си наместил някоя от пружините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bob 12 #6 Отговорено 26 Май, 2009 Не съм спец но тези Акорди май не са с макферсон а с двойна ключица/double wishbone/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
assfull 112 #7 Отговорено 26 Май, 2009 Акорда на колегата май е 97-ма,така че си е пружина.А и той все пак ви казва че е сменявал пружините,май трябва най добре да знае а?Колега, ''дивака'' има право за леглата,а аз се сещам и за друго,презацепи ли всички втулки след смяната на пружините? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #8 Отговорено 26 Май, 2009 Проблема ти идва от някои прахозащитник на амортисиора,ако си с металните.Застаналиса на криво и хлопат по някоя навивка,ако нее това гледаи тампоните отгоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h3ll1 1 #9 Отговорено 26 Май, 2009 Добре бе пълен гъз, двойната ключица с ластик ли е? Нали и тя си има пружина. Разликата е че няма т.н. "лагерче". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TI_GONISH 0 #10 Отговорено 27 Май, 2009 така, ще говоря по това което знам. Първо трасините са неефективни. Ама за нищо не стават. Заради тях, ми отидоха 2 броя гуми и още куп тампони. Уж всичко 6, а накрая дадох 1000 лв. за рмеонти. После скърцане може да се получи от прахоуловителите на амортиьора. При мен имаше такова скурцане, разглобихме пак колата, и с еоказа, че някаква метална пластина не е обута на амортисьора както следва. Това е от мен ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondarev_accordov 0 #11 Отговорено 27 Май, 2009 Здравеите колеги,съжалявам за забавянето но проблем с компа,по въпроса с хлопането оказа се ,че се е развалила резбата на гаиката която държи карето и лагера на лявото колело и замалко да си изгубя колелото,срещу 60лв. ми направиха нова резба и сега се кефя на моята скромна лимузина.Благодаря на всички които ми помогнаха с отговорите,много съм ви благодарен,радвам се че се разминах с малкия дявол а не трябваше да олягам с 400лв. за нови амортисюри.Благодаря ви още веднъж Вие сте номер 1.... !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове