voodooavenger 0 #1 Публикувано 17 Май, 2009 немога да намеря конкретна тема но искам да питам имам един ужасно дразнещ проблем някои път като си загася колата и после неиска да пали само върти все едно се дави много странно и като изчакаш една две минути и всичко се оправя въртиш и пали??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Glamdring 0 #2 Отговорено 17 Май, 2009 Check-engine лампата свети ли? Ако да, иди до някой сервиз да проверяват какви са грешките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 17 Май, 2009 Няма нужда от сервиз.Виж това : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=33799&hl Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voodooavenger 0 #4 Отговорено 17 Май, 2009 колега съгласяваш ме веднага тъи като това във форума съм го чел а аз имам една претенция че слабо разбирам поне от жици и смея да твърдя че това което е описано неможе да е така тъи като на мен ми го прави само когато е загрял двигателя и изключа а ако е от главното реле както е описано вътре в темата трябва да го има същия проблем и на студен двигател нз поне според мен немисля че е това мисля си да я закача да я видят точно кво и е щото тя ми гори и масло и е възможно и от постоянното наливане на масло да се обърква тотално и ламда сондата да не я говорим нз немога да преценя.но определено не мисля че е от релето даже почти да не кажа сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 17 Май, 2009 Главното реле прави проблем именно при топъл двигател,нищо не пречи да го свалиш и презапоиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 17 Май, 2009 Къде ще я закачаш да я видят - тя се гледа сама / нали четеш... /... Прави каквото искаш, на мен ми е все тая... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voodooavenger 0 #7 Отговорено 18 Май, 2009 неискам да спорим колега нито да се карам с някого не ме разбираи погрешно закача се компютъра главните и се замерва има ли в кабелната система на колата прекъсване много е лесно за правене но понеже и баща ми е доста дърт жичкаджия и тои мисли така нз вие сте хората които сте имали подобен проблем утре ще го пробвам да видя дали е така дано да е е че много дразни тва изтормозено палене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ALEX 1 #8 Отговорено 18 Май, 2009 Колега,не е от горенето на маслото.Аз сам след основен ремонт и пак си го прави при загрял мотор.Съответно зимата по рядко,а лятото всеки път.В началото и аз се шашнах и ходих да е закачат в БОШ сервиз,но не откриха нещо.След това намерих тема за главно реле и щях да го правя но сложих LPG и съответно проблема се елеминира.Обаче след ремонта трябва да е раздвижвам на бенз. и днес наистина като чукнах релето при бушоните-както е обяснел колегата- и чух как трагва помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voodooavenger 0 #9 Отговорено 18 Май, 2009 мерси ти колега утре ще се заема с това нещо дано всичко да се оправи съжелявам за дразганията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #10 Отговорено 18 Май, 2009 Релето се Е---А точно като е горещ мотора.Сложи ръката на релето като неще да пали , и в момента в който завърташ да палиш го удари.Но трябва да го направиш едновременно , с едната ръка палиш с другата го удряш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #11 Отговорено 18 Май, 2009 Релето се Е---А точно като е горещ мотора.Сложи ръката на релето като неще да пали , и в момента в който завърташ да палиш го удари.Но трябва да го направиш едновременно , с едната ръка палиш с другата го удряш.Мда, това с шамарите е изпитано няколко милиона пъти и действа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове