Jump to content
voodooavenger

не пали д16з6

Recommended Posts

немога да намеря конкретна тема но искам да питам имам един ужасно дразнещ проблем някои път като си загася колата и после неиска да пали само върти все едно се дави много странно и като изчакаш една две минути и всичко се оправя въртиш и пали???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Check-engine лампата свети ли? Ако да, иди до някой сервиз да проверяват какви са грешките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега съгласяваш ме веднага тъи като това във форума съм го чел а аз имам една претенция че слабо разбирам поне от жици и смея да твърдя че това което е описано неможе да е така тъи като на мен ми го прави само когато е загрял двигателя и изключа а ако е от главното реле както е описано вътре в темата трябва да го има същия проблем и на студен двигател нз поне според мен немисля че е това мисля си да я закача да я видят точно кво и е щото тя ми гори и масло и е възможно и от постоянното наливане на масло да се обърква тотално и ламда сондата да не я говорим нз немога да преценя.но определено не мисля че е от релето даже почти да не кажа сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Главното реле прави проблем именно при топъл двигател,нищо не пречи да го свалиш и презапоиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде ще я закачаш да я видят - тя се гледа сама / нали четеш... /... :P Прави каквото искаш, на мен ми е все тая... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неискам да спорим колега нито да се карам с някого не ме разбираи погрешно закача се компютъра главните и се замерва има ли в кабелната система на колата прекъсване много е лесно за правене но понеже и баща ми е доста дърт жичкаджия и тои мисли така нз вие сте хората които сте имали подобен проблем утре ще го пробвам да видя дали е така дано да е е че много дразни тва изтормозено палене. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,не е от горенето на маслото.Аз сам след основен ремонт и пак си го прави при загрял мотор.Съответно зимата по рядко,а лятото всеки път.В началото и аз се шашнах и ходих да е закачат в БОШ сервиз,но не откриха нещо.След това намерих тема за главно реле и щях да го правя но сложих LPG и съответно проблема се елеминира.Обаче след ремонта трябва да е раздвижвам на бенз. и днес наистина като чукнах релето при бушоните-както е обяснел колегата- и чух как трагва помпата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси ти колега утре ще се заема с това нещо дано всичко да се оправи съжелявам за дразганията :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето се Е---А точно като е горещ мотора.Сложи ръката на релето като неще да пали , и в момента в който завърташ да палиш го удари.Но трябва да го направиш едновременно , с едната ръка палиш с другата го удряш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето се Е---А точно като е горещ мотора.Сложи ръката на релето като неще да пали , и в момента в който завърташ да палиш го удари.Но трябва да го направиш едновременно , с едната ръка палиш с другата го удряш.

Мда, това с шамарите е изпитано няколко милиона пъти и действа :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...