Jump to content
fenabg

как да вдигна мощността на карбураторен мотор

Recommended Posts

Здравейте колеги.барзинката запали без проблеми работи що годе добре , ниските обороти ги няма както трябва но ще ги оправя.Искам да ви споделя че преди ' манипулацийте ' и сега двигателя се даржи много прилично и има доста душа.надявам се като и закача и останалите неща по мотора да го бодбутна още малко и да отимам повече мощност в ниските обороти.Малката маниполяция по карба има много приличен ефкт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги здравеите пак. работата по барзинката си продалжава бавно ама няма как . {редактирано}А с карба като му направих центровка и оборотите ниските по точно се оправиха колата полудя от 106 коня може да е станала 96 ама всичките са на стероиди ;) .позрави FENABG :D Следва турбо тьнка лайсна 0,3 0,4 бара в помощ,да не ме боли глава после. :D Карайте внимателно зада си караме колите и утре.

Редактирано от войводата/cls
Техничек�и �Е Е раздел "Купува", нито раздел "Продава"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като отковеш и един спортен вал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже те спортните валове за А20 растат по дърветата ... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Дабе верно това животно имали го за тоя мотор.или пак направи си сам ама вал тегава работа май. Разумното шофиране пак носи удоволствие.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави се и това .. оригиналния вал се пристъргва на съответната машина и после се закалява , но ... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някои знае ли каде правят такива маниполаций по валовете и какво точно им променят .Някаде четох че се престьргват кобилиците да може клапаните да отварят и затварят по бьрзо, ама каква е идеята .............. Разумното шофиране пак носи удоволствие.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добьр ден колеги малкото начинание май свьрши по друг начин ама здраве дае а по точно турбото отпадна стандартния вариант,за сажаление.... ще продалжа да мисля за варинт да ''набутам''повече вьздух в карба,или с ремак или с ток . А ето какво и причиних до сега:пилнах главата 9 десети ,малко олекотяване на маховика 380 грама ,преработих двете клапи на карба сега работят заедно.Биелни лагери,гарнитури,клапани напасване и гумички.малки дреболий по инсталацията.И като заршек ще и сложа клима.малко снимки ще пусна още .http://bg.fotoalbum.eu/fenabg/a309531

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, само така ! ;) след 3 дни ще ти е малко и ще искаш да пипнеш нещо друго ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колите са за това да ги пипаме ;) А жените да ги караме ;):P;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...