Jump to content
Guest gkb

пробваите 95++ на ТЕМПО

Recommended Posts

Guest gkb

В събота отивам аз на ТЕМПО да сипвам бензин защото по принцип ми се струва, че бензина им е много хубав.Та отивам там и казвам 95 за 20 лв. Те викат - ама от кой 95Загелдах аз и видях, че има нов - 95++, който е с 3 ст. по-скъп и според момчетата на бензиностанцията бил с добавки!И аз им викам да слагат да го пробвамМалеее така чувствителна разлика във вървенето никога не съм забелязвал!!!!Колата направо литна!Та савета ми е да го пробвате този бензин - наистина си заслужава!само давам пример:като се тръгва от околовръсното към панчарево (преди да се влезе в панчарево) има един баир - последния. Там дзвера без да се замисли на 5-та си дигна в баира 140!!! просто има голяма разлика!не искам да ви прозвучи като реклама ама наистина съм много доволен аз от бензина на Темпо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stass

няма лошо да се информираме къде сме доволни от бензина и къде не , така че живот и здраве, ще пробвам и аз този бензин :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest prelude

обезателно ще го пробвам стига да имам на какво :ph34r: колко пари е 95++като отворихме дума за качество на бензините да ви кажа ,че аз нали уча в МЕИ за коли и други транспортни средства.имах упражнение ,в което определяхме фракционния състав на гориво.горивото го сипах същия ден на бензиностанция ЕКО на Околовръсния път(Горнобанско шосе) и бул.Цар Борис 3 ако иа знаете къде е.нова е и ми казаха че безина го карат от гърция и понеже скоро бях там знам че ако е така,значи е много добър.изследвахме го тоя бензин и резултатът беше като по учебник :huh: осигурява лесно изпарение т.е. лесен старт на двигателя и т.н.да поясня-изследвали сме му фракциите,а не добавките.различно е.добавките са към основата(фракциите).на ЕКО основата е много качествена,това поне е сигурно вече.в Петък съм пак на това упражнение ама нали съм вече без кола няма как да сипя от 95 ++ на Темпо да го изследвам и него.толкова от мен.карайте само с проверени горива-най-добре е.икономията винаги излиза през носа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

И аз съм доволен от ТЕМПО в момента, поддържат много ниски цени, не лъжат в количеството, а и не слагат гадости, не съм имал проблеми.Те сега са в акция, реклами много, подаръци и промоции. Дано като им свърши промоцията, да не развалят качеството, 'да почнат да доят зарибените' както често сме ставали свидетели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

Абе незнам - аз експерименти с горивото специално с хондата не искам да си правя. Т`фа да не е москвич !!! Зареждам само и единствено на ОМВ. Веднъж сипах на Лукойл - колата се скъса да "киха", губеше мощност в баири и т.н. Сипах и на ОМВ - пак си тръгна по стария начин. Сега много ме плаши, че по Враца не мога да си намеря въздушен филтър за двукарбураторката НИКЪДЕ !!! И това ако са магазини (иначе са сложили надписи - Авточасти за Японски автомобили - Хонда, Митсубиши, и т.н. !!! )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Е какъв ти е проблема, не мога да разбера? Кофти е като заредиш гаден бензин, ама изгаряш го и продължаваш. Аз на темпо за 1ви път заредих като ми беше на свършване бензина, а тя беше най-близо. И заредих за 10лв. И се ослушвах за проблеми, за разлика в работата. После за 20лв и после цял резервоар, като знаех колко горе-долу ще побере - не излъгаха.Аз на твое място бих заредил някъде, от където има доволни хора в момента, отколкото да наливам пари в големите вериги да запълват всяко паркче в София с бензиностанции. Още повече от тях има не едно оплакване.И за протокола, с москвича много по-лесно усещам лошия бензин, там с капризния карбуратор и увеличената компресия, всеки недостатък си личи. А хондичката с инжекциона компенсира по-лошия бензин, до сега не се е оплакала от бензин хем съм наливал и от по-кофти места -- малък резервоар :ph34r:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Абе незнам - аз експерименти с горивото специално с хондата не искам да си правя. Т`фа да не е москвич !!! Зареждам само и единствено на ОМВ. Веднъж сипах на Лукойл - колата се скъса да "киха", губеше мощност в баири и т.н. Сипах и на ОМВ - пак си тръгна по стария начин. Сега много ме плаши, че по Враца не мога да си намеря въздушен филтър за двукарбураторката НИКЪДЕ !!! И това ако са магазини (иначе са сложили надписи - Авточасти за Японски автомобили - Хонда, Митсубиши, и т.н. !!! )

Илине, братчед, това което ще ти кажа късае най-вече нас двамата с теб, защото се отнася за Врачанския регион ;)

 

Та, аз (и баща ми) сме най-доволни ВЪВ ВРАЦА, НЕ от "OMV", нито от ЛУК ОИЛ (макар че за ЛУК ОИЛ говорят че имало добър бензин) ;) Има една малка "бензиностанция" (в кавички е, защото фактически това е един навес с 2 или 3 колонки) намираща се на околовръстното, фактически пада се точно СРЕЩУ сервиза на Петко (а до сервиза на Петко е автоморгата на Щурака ;) ) - този навес, тази бензиностанция е ЧЕРВЕНА на звят !!! Ето там ти казвам колега, че 95 е към 1.20 - сравнително евтин бензин, но колата как се дърпа само.....НЕ Е ИСТИНА !!! Много хубав бензин - всеки път когато заредя там съм доволен !

Друго място където лично на нас ни е харесъл бензина - това са бензиностанцийте "PEGAS". Общо те са две - едната е СЛЕД Мездра (посока Враца-София), точно до КПП-то ;);) , а другата се намира точно ПРЕДИ село СКРАВЕНА ! В тези бензиностанций "PEGAS" 95 бензина също е 1.2*, но е УБИЕЦ !!!;) Казвам ти, никъде другаде във Врачанския регион (освен горе посочената от мен бензиностанция) няма такъв добър бензин.

 

PS: Врачанското OMV SUX :ph34r: Бензина им е НАД 1.3лв, не че въпроса е за някакви си стотинки, НО нито е по-добър от първата бензионстанция за която ти казах, а и работниците се държат толкова нагло и високомерно, че просто си просят боя (но от мен няма да го получат ;) ). Сякащ трябва да им се молиш да ти изчистят стъклото или да ти напомпят гумите. Абе - Врачани, какво да ти говоря :huh:;):o

 

Все пак това си е моето мнение ;) и не е нужно някой да се съгласява с него ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Maina 6th gen

и в Пловдив се оказва,че най-готиният бензин е на една бензиностанцийка с 1 (една)колонка,на която има 95 и 92! цената му е най-ниската в града-1,20-1,25 , но САМО с него хондата ми хвърка :ph34r: Какви ли не помии съм пробвал,но с тях колата не върви така! А съм питал,бензина е от нефтохима!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest M_TYPE

абе не знам за вас но при нас тука сички бенцове са лаина :ph34r: единствено май само V-power на Шел е добър но ЦРХ-то не го бърка мноо мноо се 200км/ч дига като му задм на педала :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Iltcho

ADH-Honda : мисля още таз вечер да отида да го пробвам. Ще заредя за 10-тка и ако както казваш ти има резултат ще нашмугам резервоара за 60 кинта. Колкото до ОМВ - аз сипвам гориво и изчезвам. За другото съм си купил гъбичка и стъклочистачка и малък комресор на 12 волта с манометърче.За сега бачка нормално. А когато бях във Варна, заредих на езна бензиностанция както вие ги описвате - навес с 2 колонки - пак за 50 лева - е извинете ама колата си вървеше с 4 човека по магистралата Търново - София без проблем със 150 км/ч и само чакаше да погаля педала.Интересно ми стана днес - защо след 9 месеца каране и зареждане предимно на ОМВ пак трябва да сменям горивен филтър ??? !!!! :o:ph34r::huh:;);););););)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

защо след 9 месеца каране и зареждане предимно на ОМВ пак трябва да сменям горивен филтър ??? !!!! :o:ph34r::huh:;);););););)

...можеби защото толкова им е хубав бензина на ОМV-to ;););)Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Martinez

Аз повечето я карам на газ и за това мога да ви кажа, че съм най-доволен от Еко Петролеум. Сипвал съм и от ОМВ и от Лукойл, но съм най-доволен от Еко Петролеум. А и бензина също не им е лош.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star

Аз не съм много наясно с бензиностанцийте. Според мене V-Power is the best :ph34r: . А между другото някой от вас пичове да ходи на Бойчиновци !!! ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

От Темпо също съм доволен, НО!!!Има едно Но. Доволен съм от Темпото до Южния Парк. Баща ми е заредил на едно Темпо дето са му сипали 47литра в резервоара и е имал поне още 5 в него. Лампата дори не е премигвала. Лошото е само, че резервоара е 45литра по каталог...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Аз не съм много наясно с бензиностанцийте. Според мене V-Power is the best :ph34r: . А между другото някой от вас пичове да ходи на Бойчиновци !!! ?

Пич от къде го намери тва купе пък на всичкото отгоре и Р?С ляв или десен волан е? Я разясни малко за колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star
Отговорено (Редактирано)

Пич от къде го намери тва купе пък на всичкото отгоре и Р?С ляв или десен волан е? Я разясни малко за колата?

С десен волан е, нали е внос от UK. Много трудно я намерих - за едномесечен престой и като я взех беше без двигател, въпреки това и дадох 9780 лева. Обаче не съжелявам. ;);) Тва все пак е ХондаP.S. В момента е с двигател от Accord Type-R, който купих също от Кралството хехе :ph34r::huh::o . Много и се кефя на тая машина. Редактирано от Rap_Star

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Сорри за оффтопика.Баси машината!Тва в България ли е или си по чужденеция?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star

Тва в България ли е или си по чужденеция?

В Пловдив човече. Тая кола с 10 очи я пазя. Сега е в гараж с бронирана врата :ph34r::huh::o .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest PARADOX_sf

Да ги наказваш на Пъренец ей!Може и аз да дойда да се погавра малко в Хонда Киллер-ите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star

То не бе гавра, не бе чудо. Напрао ги направих, сами да си говорят. С некви скапани Голфове, па ше ми говорят за скорост. Те тия балъци като вдигнат 100 и стискат зъби да не им се разпаднат ламарините :crazy::angry::lol: . HONDA FOREVER. Наврях им главата в ауспуха. Един глупак заложи 100 кинта и естествено се прости с тях. Много го беше яд, ама като не е виждал и пукнат тас от Хонда :D:D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Мартинез,не ми се обиждай , ама да си мачиш акорда с газ :crazy: по-хубаво си купи някоя немска кола и я мачи с тая газ като имаш работа,а като имаш да заредиш бензин на Акорда тогава я карай.Сажелявам ама аз сам краен,не може да караш Хонда и то Акорд и да я напаваш на газ :lol: A майна я кажи каде е тази бензиностанция че да я пробваме( междо другото неска те видях,ама докато се сетя кой е този и заминах ) Ами да ви кажа най-добри впечетления имаме от Лук Ойл,сега не казвам че е най-доброто.Но сме патили от такива навеси и просто докато не ги изгоря тази помия Хондата...... :D Тва беше като цените главно варираха по 1.60 и нагоре.И там из Софията,а 1.50 та имаше и 1.45 дай,дай и то човека дето я караше не знае че колата кара главно 95 сложил 92 и кончетата станаха на магарета :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

В Пловдив човече. Тая кола с 10 очи я пазя. Сега е в гараж с бронирана врата :lol::D:D .

:D

 

Сивик ЕК9 - Сивик 6-а генерация 3 врати хечбек "Type R" - тази кола е правена ЕДИНСТВЕНО И САМО за Япония !!! Това че е внесена от Англия е нещо нормално - Англичаните много обичат да внасят коли от "страната на изгряващото слънце".

Оригиналния мотор на Civic 6-a gen. TYPE R е B16B - 1.6 DOHC VTEC - 185 конски сили при 8200 об.мин. !!! Това е ЛУДНИЦА !!!:angry:

А какво казваш си сложил - H22A7 - 2.2 DOHC VTEC 212 коня от Accord Type R - така значи ?! ;) И защо - какво е било станало с оригиналния мотор ?!

 

PS: колата какъв цвят е ?! ;) ТО този автомобил е предлаган само в 3 цвята по принцип - БЯЛ, ЧЕРЕН и СИВ, така че... ;) А имаш ли нейни снимки ?! :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

Давай че тъкмо можем да я съзрем,а туко виж и на повозиш на сивика.А и аз да питам,какво стана със стария мотор?Или си я купил така? :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

Сивик ЕК9 - Сивик 6-а генерация 3 врати хечбек "Type R" - тази кола е правена ЕДИНСТВЕНО И САМО за Япония !!! Това че е внесена от Англия е нещо нормално - Англичаните много обичат да внасят коли от "страната на изгряващото слънце".

Оригиналния мотор на Civic 6-a gen. TYPE R е B16B - 1.6 DOHC VTEC - 185 конски сили при 8200 об.мин. !!! Това е ЛУДНИЦА !!!:crazy:

А какво казваш си сложил - H22A7 - 2.2 DOHC VTEC 212 коня от Accord Type

ADH, пропускаш възможността да е станала TYPE-R чак след имплантацията на TYPE-R двигател :angry:

 

Иначе евала за машинката, и аз бих я държал в брониран гараж!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ADH, пропускаш възможността да е станала TYPE-R чак след имплантацията на TYPE-R двигател :D

Tц - не е така :D Той нали сам си казва че СИВИК-а му е с модел на шасито EK9, а EK9 се води именно такава кола - СИВИК 6-а генерация 3 врати хечбек версия "TYPE R" - автомобил правен за Японския пазар с десен волан И ограничение до 180 км/ч :lol: - такова е ограничението за всички автомобили, НЕзависимо дали е MINI или McLaren F1 :crazy: - просто повече от 180км/ч НЕможеш да направиш - всичко е електронно ограничено. Но, след като колегата е сменил мотора, той е сменил и електрониката - демек сега с новия мотор НЯМА такова ограничение :D

Или казано пък по другия начин - ако е СИВИК 6-а генерация версия "TYPE R" - модела на шасито трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да е EK9 ;) НЯМА друг мотор слаган в шаси с модел EK9 освен горе споменатия от мен B16B - 1.6 16V DOHC VTEC 185 коня !!!:angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest str_8

абе не знам за вас но при нас тука сички бенцове са лаина :angry: единствено май само V-power на Шел е добър но ЦРХ-то не го бърка мноо мноо се 200км/ч дига като му задм на педала :D

Много си прав. :D В началото на март ходих до София и на изхода на Габрово заредих от няква нова бензин.ТСМ- май се казваше,бяха ми дали талон за отстъпка и аз реших да пробвам.След това 100 пъти съжалих защо заредих от там.Такъв голям разход не ми беше правила. :lol:,направо лошо ми стана. Ама и аз уж да спестя някой лев .... пък то ебаси набутването,не отидох да си сипя V-power на Шел и всичко да е О'К :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Mark Antoniy

Какво го хвалите тоя V-Power?????? И 95 и 99Колкото пати съм сипал на Шел , толкова пати ми е кашляла и хълцала колата в ниски обороти! Не се правя на интересен да поплюя а ви казвам истината! И на CRX-а и на сивика! А също така ще ви кажа защо смятам Темпо за по-добър бензин!Сипвам по път за Банско на ШЕл ( при десетина литра в колата 20 лв.)! Не повярвах но-аванса ми се разчука на 80км на пета като настъпя! И то сериозно кат на мохер! Са, мерил съм си компресията тогава , 11,5-12 та питам аз дали точно от ниско октаново число при по - високо налягане ще се получат повече детонаций преди искрата???Пояснявам , че центровката ми беше правена на стенд в дунев! И нямах никакви проблеми! От тогова взех да се заслушвам! На лук ойл чука леко! Но лук ойла на Тодор Каблешков!Сипвам на ОМВ чука по- леко! Сипвам на темпо не усетих чукане ! Е кво да сипвам тогава , ШЕЛ ЛИ?А в тоя ред на мисли и за количеството, ме убиха в Созопол на една бензино станция Петрол! Та карам от Китен на там за да сипя. Бях на изпарения! Пробвал съм до загасване колко ще влезне в резервоара! Ами 39л. и малко до капачка!Като пак казвам до изгасване! Явно ми е посвит резервоара от доло! Та сипвам аз там до капачка, като още не беше изгаснала колата! Незнам колко но имаше още бензин! Е познайте!! 42л. и отгоре беше , не помня точно,ми сипа тоя ! Как АДЖЕБА стана тва?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest str_8

Какво го хвалите тоя V-Power?????? И 95 и 99Колкото пати съм сипал на Шел , толкова пати ми е кашляла и хълцала колата в ниски обороти! Не се правя на интересен да поплюя а ви казвам истината! И на CRX-а и на сивика! А също така ще ви кажа защо смятам Темпо за по-добър бензин!Сипвам по път за Банско на ШЕл ( при десетина литра в колата 20 лв.)! Не повярвах но-аванса ми се разчука на 80км на пета като настъпя! И то сериозно кат на мохер! Са, мерил съм си компресията тогава , 11,5-12 та питам аз дали точно от ниско октаново число при по - високо налягане ще се получат повече детонаций преди искрата???Пояснявам , че центровката ми беше правена на стенд в дунев! И нямах никакви проблеми! От тогова взех да се заслушвам! На лук ойл чука леко! Но лук ойла на Тодор Каблешков!Сипвам на ОМВ чука по- леко! Сипвам на темпо не усетих чукане ! Е кво да сипвам тогава , ШЕЛ ЛИ?А в тоя ред на мисли и за количеството, ме убиха в Созопол на една бензино станция Петрол! Та карам от Китен на там за да сипя. Бях на изпарения! Пробвал съм до загасване колко ще влезне в резервоара! Ами 39л. и малко до капачка!Като пак казвам до изгасване! Явно ми е посвит резервоара от доло! Та сипвам аз там до капачка, като още не беше изгаснала колата! Незнам колко но имаше още бензин! Е познайте!! 42л. и отгоре беше , не помня точно,ми сипа тоя ! Как АДЖЕБА стана тва?????

Не казвам че V-power на SHELL е най -добрият, но за нашият град като че ли там за сега е най -добре.На OMV също бива като че ли.Ама като си нямаме ТЕМПО........ :crazy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star
Отговорено (Редактирано)

Историята на колата е следната:1997 - произведена в Япония. До 1999 е карана там, след което е внесена в Англия. Някакъв младеж я купил за 30 000 сегашни лева и му хрумнала "гениалната" идея да я преработи в Купе. За целта купил един чисто нов Civic Si Coupe. Сглобил всичко, даже направил зверски тунинг на двигателя, обаче я треснал в някакъв автобус. След това я продал на автокъщата, в която я намерих. Там решили да я продават на части, двигателя бил продаден моменталически, а аз намерих само челно блъснатото купе без Engine. В същата автокъща намерих и 2.2 V-TEC-а от Accord Type-R от 1996. Той пък е бил смачкан отзад, така че двигателя беше напълно запазен. Колата е син металик. Преди това е била бяла, обаче предполагам че оня дето я е смачкал си е имал работа и с Paint-a.

Редактирано от Rap_Star

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

2.2 V-TEC-а от Accord Type-R от 1996

Едно пояснение: Accord 6-a генерация, бил той "обикновен" 4 врати Седан/ 5 врати Хечбек или иверсията "TYPE R" се произвежда от края на 1998-а година ( а не както ти казваш от 1996-а) до края на 2002-а :lol: Та какво казваш - сега колата ХЕЧБЕК ли е или е КУПЕ - че нещо това с "преправянето" хич не ми стъаня ясно :crazy::angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star
Отговорено (Редактирано)

Хубу де 98. Купе е ама става въпрос, че не е останало почти нищо от Type-R версията, щото аз и предницата и смених след като оня я беше нацепил във въпросния автобус. :D:D :DP.S. Даже сега видях че Accord Type-R се е произвеждал от 1999 до 2000 година. :crazy::angry::lol:

Редактирано от Rap_Star

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Даже сега видях че Accord Type-R се е произвеждал от 1999 до 2000 година. :crazy::angry::lol:

Глупости ! Accord Type R както вече казах се е произвеждал от 1998-а до 2002-а година включително !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star

Значи според теб производството на Type-R версията, е започнало едновременно с това на обикновената версия. Така ли :crazy::angry::lol: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Значи според теб производството на Type-R версията, е започнало едновременно с това на обикновената версия. Така ли :crazy::angry::lol: ?

Абсолютно :D ПС: Я ми кажи че е интересно - как точно е преправено от Хечбек на КУПЕ ?! :D Прехвърлен е оригиналния мотор със скор. кутия, цялата ходова част и т.н. от Хечбека на Купето - така ли е станало ?! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star
Отговорено (Редактирано)

Не. Прехвърлена е само задната и ходовата част от Купето на Хечбека, но в момента си е като Сивик Купе на външен вид, защото е сменена и предната част. Ако не беше двигателя можеш да кажеш спокойно, че не е никакъв Тайп Р.

Редактирано от Rap_Star

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Прехвърлена е само задната и ходовата част

Ай стига бе ! :crazy: Т.е., искаш да ми кажеш че първоначално тази кола която е в момента е била направена от ДВЕ половинки - една предна част (от ЕК9-ка) и една задна част (от COUPE - EJ6/EJ8) - така ли ?! И по средата някъде зад вратите тези две части са заварени една за друга - това ли се опитваш да ми кажеш ?! :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star

Абе чак завряни не. От предните калници назад всичко е взето от Купето. :crazy::angry::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

Добре де, ами номера на шасито какъв е, как е записан в талона на автомобила: "JHMEK9..." или "1HGEJ6/EJ8..." ?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rap_Star

1HGEJ6/EJ8..."

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ADH-Honda

ОК :D Сори за :crazy: който направих колеги :angry::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...