harabijta 1 #1 Публикувано 11 Май, 2009 след поредния проблем с двигателя на моята д15б2 днес реших да проверя колко ще ми излезнат частите в Карада и излезе следното.Гарнитура за главата- 150лв викам аде ще ги прежаля само да стане както трябва, обаче нататък стана интересноСегменти-113 лв ООО добре викам за комплект а колегата ми казва (да ама на едно бутало) че изпаднах в шок113+113+113+113 офф не мога да го сметна.И казвам на колегата даи да видим поне гумичките на клапаните колко ще излезнат че поне тях мога да си поръчам.Гумички 14 лв бр. 14лв х 16 бр ще ви оставя да го сметнете колко е.ПОЖЕЛАХ НА МОМчЕТАТА ПРИЯТЕН ДЕН И СИ ТРЪГНАХ.Искам помощ затова да си намеря изброените по горе части от др места където знаят колко ми струва колата.очаквам мнения и препоръки за това какви марки части да вземам.мерси предварително на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #2 Отговорено 11 Май, 2009 Имате си сервиз във Варна дето нещата се подреждат какато трябва............Дидо(Миямото) е твоя човек Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #3 Отговорено 12 Май, 2009 Само да те светна метална гарнитура на Нипартс струва-46лв,гумички 3.25 на броика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #4 Отговорено 12 Май, 2009 http://www.pmconsult-bg.com/gasketsinfo.htm Аз то тук си взех гарнитури, колегата който ги продава е от форума 150 лв. ако не се лъжа е целия кит и съдържа всички гарнитури и уплатения без гарнитура на картера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #5 Отговорено 14 Май, 2009 Гумичките не ги сменяй, само оригинална гарнитура и сегменти, ако трябва поръчвай отвън, не прави компромис...и пак гумичките не пипай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #6 Отговорено 14 Май, 2009 (Редактирано) ай стига с тоя мит за гумичките де............мойте бяха приключили курса,глупаво е да правиш профилактика на главата и да не ги смениш!!!!0885162243 тук има всичко което ти трябва на разумни цени ,като можеш да ползваш и 10%х отстъпка каго член на форума, поне на мен ми направиха,успех! Редактирано 14 Май, 2009 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #7 Отговорено 14 Май, 2009 мерси за мненията много сте ми полезни очакжам още коментари. сега за проблема.За гумичките е късно вече защото ги сменях на предната смяна на гарнитура а именно преди 3000 км.Просто бяьа такова менте че искам пак да ги сменя за всеки случаи.Относно това трябва ли да се сменят отговора е категорично да.Просто трябва да са с някакъв по известен надпис на кутията.На моите предните нищо не пишеше.Относно гарнитурите съм пробвал Паиен,глазер и тая дето нищо не пишеше на нея,а и една друга дет колата доиде с нея.пролема при всички е един и същ.Просто металните пръстени не пасват както трябжа и се надвесват над буталата.След определен пробег изгарят и пробиват.Всичко по двигатела е проверено,главата е шлаифана и блока е мерен кривини няма.Просто проблема е в скапаните гарнитури. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #8 Отговорено 14 Май, 2009 Абе да питам в каталога пише че болтовете не се сменят и не съм търсил.Може ли проблема да е в тях че ми развиват едни теории че се отпускали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #9 Отговорено 14 Май, 2009 Абе да питам в каталога пише че болтовете не се сменят и не съм търсил.Може ли проблема да е в тях че ми развиват едни теории че се отпускали?Не ги слушай тия с болтовете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tazzz 13 #10 Отговорено 15 Май, 2009 (Редактирано) Едмундно били са приключили курса, защото някой спец като теб е бил сменил оригиналните преди това Шанс! Редактирано 15 Май, 2009 от tazzz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Zenko 0 #11 Отговорено 18 Май, 2009 Ами аз си реших проблема с метална гарнитура от Д15з1 и стягам на килограми като за този мотор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове