Kenary 0 #1 Публикувано 10 Май, 2009 Здравейте, на два пъти за един месец ЦРВ-то ми гасне в движение. Първият път го отдадох на случайността, но след втория вече съм притеснен. Случва се в движение на ниска скорост. Колата гасне като лампичката на таблото със зеления ключ започва да мига, така както при нормално гасене с ключа. След като запаля отново, нямам никакви проблеми. Компютъра не светва и не отчита никакви грешки. Колата е автоматик, 2000 г. 147 коня. Имате ли някакви предположения? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 10 Май, 2009 Имобилайзерът ти прави номера, карай колата на майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6029 #3 Отговорено 12 Май, 2009 Или клеморедът монтиран след патрона на контактния ключ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kenary 0 #4 Отговорено 17 Май, 2009 Колата е оправена. Оказа се клеморед. Специални благодарности на Омбре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
apple_jack 0 #5 Отговорено 30 Май, 2009 Здравейте, мисля че имам същия проблем със същата кола само че 98г. Значи като врътна ключа на първа позиция всичко е ок, при завъртането на втора обаче не всеки път ми светват контролните лампи, с малко насилствено връткане на ключа към позицията на запалването контакта се появява и паленето няма проблем, това се преживяваше, докато и на мен не ми изгасна два пъти колата в движение, всъщност не съм сигурен дали изгасна или само таблото спря да работи и двата пъти бях по наклон на скорост и без газ... Та видях че лесно се достига до ключа и почивните дни мисля да погледна... Ако може да ми обясните по-подробно за този клеморед, как да отстраня проблема и как евентулано да го локализирам... Определено смятам че е същата причина като на колегата Kenary.Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
apple_jack 0 #6 Отговорено 30 Май, 2009 Всъщност като се зачетох в нета, се оказа проблема по-сериозен отколкото си мислих. Заради този проблем с гасненето през 2002 година са връщали масово хонди в сервиза за смяна на ignition switcha. Направо да си кажа това ме накара да се замисля какво би се случило ако изпреварвам и ми изгасне колата, да не говорим ... чудя се как да се снабдя с този нов с отстранен дефект ключ... ето един интересен линк по случая: http://www.visualimpressions.ca/switch/comments.htm Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sakyt4o 0 #7 Отговорено 30 Май, 2009 Kenary аз съм със същият проблем само че на акорд 99 година.какво представлява този клемореди къде в пловдив мога да отида да ми го оправяти мога ли и сам да си го оправяблагодатря на всички съфорумци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
apple_jack 0 #8 Отговорено 31 Май, 2009 Здрасти sakyt4o,и аз съм от Пловдив, но като начало мисля да си отворя сам клемореда и да го почистя (вече разбрах какво се има предвид под клеморед) всъщност това е електрическата част зад ключовия цилиндър - там става механичното свързване на ел. веригата - нещо като прекъсвач. Прегледах този файл - http://www.driveaccord.net/PDF/ignition_switch.pdf има и за акорд информация. Може да видиш на VIN номера на колата ти дали над осмия знак има точка ако има значи ти е сменян клемореда от Honda, в моя случай не е сменян и признаците се появиха след 200000 км. Докато четох из форумите стигнах до извода че и с почистване може да се постигне добър ефект, затова като начало ще го сторя, а после ще проуча дали в БГ мога да си го купя и на каква цена, вариант е и поръчка чрез и-нет, теглото е малко някакви си грамове, а цената между 40 и 60$, може да направим комбина ако искаш и да си разделим транспорта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
apple_jack 0 #9 Отговорено 1 Юни, 2009 Днес разглобих въпросния клеморед, състоянието се оказа по-лошо отколкото очквах. след почистването стана трагедията , вече след пускането на ключа колата гаснеше... След което малко чукнах пластините да се огънат навън и се получи ефект цял ден карам така и няма проблем... дори минах през една морга и си купих нов клеморед, но за мой лош късмет кабела беше по- къс защото колата беше англичанка, та ще се наложи да удължа кабелите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanis7373 0 #10 Отговорено 30 Ноември, 2009 Колата е оправена. Оказа се клеморед. Специални благодарности на Омбре.Колега кажи какво направи точно , та се оправи колата ,защото и аз имам същия проблем на същата кола Хонда Црв автомат. Какво точно да направя, моля да ми помогнеш защото съм притеснен вече 4-5 пъти ми гасне в движение и ме е страх да изпреварвам , защото съм и с дясен волан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CR-V_love_it 0 #11 Отговорено 9 Юни, 2010 Един въпрос когато се сменя клемореда трвбват ли и нови ключове да се купяти после не прави ли проблем имобилайзерът когато вече ключа е друг ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове