alpinab 0 #1 Публикувано 10 Май, 2009 (Редактирано) Здравейте.Така имам следното питане... Когато рязко си махаш педала на газта от не висока предавка а си в средни обороти примерно 1 2 3 предавка 2000-3500 об/мин. колата рязко придръпва за момент и после спокойно започва да намалява скоростта си.Този номер ми го прави от известно време 5-чката , с Д16 е ако има значение.100 % съм сигурен,че има някаква шашма по дроселовата клата и ограничава въздуха не както трябва.значи колата недава грешки по ЕКУ.изчистено е ЕАЦВ-то. (не съм пипорил 5нто грама , врътката отстрани) само миене с меглиоизчистено е ФИТВ-то.Досега не съм си демонтирал цялата клапа , защото нямам налична нова гарнитура , но до колкото успях да я поразгледам при махнат въздуховод дросела затраваря напълно и въздуха за празния ход минава пред едно цилиндрично отворче отстрани, може и да греша но така си го представям.Другата хонда в семейтвото го няма това досадно придръпване , наистина едно поколение по-нов мотор е , но силно се съмнявам мойта да не е домислена и така да си работи нормално. Редактирано 10 Май, 2009 от alpinab Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 10 Май, 2009 ми свали го,вземи си вд40 не миглио и го почист.отворчето е наистина за въздуха при затворен дросел-трябва хубаво да го почистиш и после регулирай оборотите на празен ход и си ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 10 Май, 2009 Прегледай ТПС-а ,какво му е напрежението при затворен дросел, и при напълно отворен на контакт( не запален двигател ).Също така дали вдига плавно напрежение, при подаване на газ .На затворен дросел на единият кабел трябва да имаш 0.50V ,а при пълно отворен някъде към 5 V. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове