Jump to content
alpinab

Дроселова клапа

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте.Така имам следното питане... Когато рязко си махаш педала на газта от не висока предавка а си в средни обороти примерно 1 2 3 предавка 2000-3500 об/мин. колата рязко придръпва за момент и после спокойно започва да намалява скоростта си.Този номер ми го прави от известно време 5-чката , с Д16 е ако има значение.100 % съм сигурен,че има някаква шашма по дроселовата клата и ограничава въздуха не както трябва.значи колата недава грешки по ЕКУ.изчистено е ЕАЦВ-то. (не съм пипорил 5нто грама , врътката отстрани) само миене с меглиоизчистено е ФИТВ-то.Досега не съм си демонтирал цялата клапа , защото нямам налична нова гарнитура , но до колкото успях да я поразгледам при махнат въздуховод дросела затраваря напълно и въздуха за празния ход минава пред едно цилиндрично отворче отстрани, може и да греша но така си го представям.Другата хонда в семейтвото го няма това досадно придръпване , наистина едно поколение по-нов мотор е , но силно се съмнявам мойта да не е домислена и така да си работи нормално.

Редактирано от alpinab

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми свали го,вземи си вд40 не миглио и го почист.отворчето е наистина за въздуха при затворен дросел-трябва хубаво да го почистиш и после регулирай оборотите на празен ход и си ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай ТПС-а ,какво му е напрежението при затворен дросел, и при напълно отворен на контакт( не запален двигател ).Също така дали вдига плавно напрежение, при подаване на газ .На затворен дросел на единият кабел трябва да имаш 0.50V ,а при пълно отворен някъде към 5 V.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...