Ganchev 54 #1 Публикувано 8 Май, 2009 Здравейте. Взех си наскоро джанти 15', 9j с гуми 195/50/15. Монтирах ги, заспа всичко. Обаче идва и следният проблем. Със сток окачване съм и като седнем 4-ма в колата задницата се удря в гумите. Искам да сложа спортно окачване, но ме притеснява тогава да не упира отново, когато от зад има хора. Ако може да ме насочите какви пружини и амуртесьори да сложа, за да има минимален ход колата. Ясно е че трябва да са по-твърди, интересува ме марка, модел и евентуално от къде да си ги набавя. ПС: Към хората с автоморги, също приемам предложения с ценички разбира се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #2 Отговорено 8 Май, 2009 просто махаш задните седялки и слагаш едни говорители Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 8 Май, 2009 Не съм виждал гума 195... на 9J джанта, сигурно стоят като обърната "кофа". Колега, сигурен ли си, че джантата е такава ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #4 Отговорено 8 Май, 2009 просто махаш задните седялки и слагаш едни говорители Аз съм я взел не само за мене и приятелката, ами като отидем на палатка да туря още една-две приятелки Не съм виждал гума 195... на 9J джанта, сигурно стоят като обърната "кофа". Колега, сигурен ли си, че джантата е такава ??? Сигорен съм. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jongo bongo 0 #5 Отговорено 9 Май, 2009 Ганчев моите са H&R и са много твърди и на мен ми опираха задните гуми през неравностите ама сложих от 50 на 40 (височина) и ся вече не опират Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #6 Отговорено 9 Май, 2009 Качи някоя снимка да видим как изглежда джантата с толкова тясна гума Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #7 Отговорено 9 Май, 2009 и на мен ми е интересно.чакам снимки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #8 Отговорено 9 Май, 2009 чичо ганчев преди нали ти бяха задържали амортисьорите ако имаш желание ми дойде една идейка ма как ще седиш вътре от друсане незнам пс за мацките нали имаш багажник бе пък и в краката ти има още място Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #9 Отговорено 9 Май, 2009 Ганчев моите са H&R и са много твърди и на мен ми опираха задните гуми през неравностите ама сложих от 50 на 40 (височина) и ся вече не опират Ако сложа гума на 40, през всяка дупка в наща "скъпа" държава ще кривя джантите.. А не искам.Един колега ми предложи червени пружини с койловъри, каза че са най-твърдите и с обикновенните амуртесьори съм нямал да имам проблем, но все пак някой да изкаже още едно мнение. и на мен ми е интересно.чакам снимкиБлизка снимка на джантите с гумите нямам, има снимки както са на колата тук: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...33949&st=15 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #10 Отговорено 14 Май, 2009 Брееей, толкова много тунери в тоя форум, а никой не даде един отговор... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #11 Отговорено 14 Май, 2009 абе я снимай джантата отвътре да видим надписа 9джей Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ШОТЛАНДЕЦ 2 #12 Отговорено 14 Май, 2009 Тез гуми не са за тези джанти,или по точно тез джанти не са за таз кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LUZIFER 0 #13 Отговорено 16 Май, 2009 Брей братле 9J за всекиднешна кола без радикални промени в купето и без да слагасш ниски гуми е баш бая множко. Междодругото 9J и 195 дейстшително е много странно. На стария Accord имам този проблем но все пак там от заводски 13 се качих на 15 иначе и там са 195. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Malano4e 0 #14 Отговорено 16 Май, 2009 Гумите най-вероятно опират в калниците. Защо не пробваш да изпилиш подгънатото на калника с флекса.Само внимавай като пилиш,да не изгориш боята, или го подгъни калника още на вътреСъдейки от снимките това в никакъв случай не е джанта 9J с гума 195.Джантата най-много да е 7J Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #15 Отговорено 16 Май, 2009 Гумите най-вероятно опират в калниците. Защо не пробваш да изпилиш подгънатото на калника с флекса.Само внимавай като пилиш,да не изгориш боята, или го подгъни калника още на вътреСъдейки от снимките това в никакъв случай не е джанта 9J с гума 195.Джантата най-много да е 7JOk... Ако го испиля, няма ли да се получи по-остър ръб, който съвсем да нареже гумата? Как да подгъна калника още навътре? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #16 Отговорено 17 Май, 2009 Един въпрос.. Спортни червени пружини, свалени от Мазда 323, ще станат ли на Англичанката ми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sa8o 63 #17 Отговорено 17 Май, 2009 Щом имаш пари за 15ки 9 J, трябва да имаш пари и за койловер комплект.Препоръчвам ти марките KW , K sport, Buddy Club. Трябват ти амортесиори + пружини с регулиране на височината + твърдост. В никакъв случай не си взимай КОНИ или евтино БИЛЩАЙН - обикновени амортисиори с къс ход боядисани жълти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ganchev 54 #18 Отговорено 17 Май, 2009 Щом имаш пари за 15ки 9 J, трябва да имаш пари и за койловер комплект.Препоръчвам ти марките KW , K sport, Buddy Club. Трябват ти амортесиори + пружини с регулиране на височината + твърдост. В никакъв случай не си взимай КОНИ или евтино БИЛЩАЙН - обикновени амортисиори с къс ход боядисани жълти Най-после едни ясен, точен отговор. Колега, някъв сайт да ми дадеш от където евентуално да си поръчам от някой изброените? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #19 Отговорено 17 Май, 2009 колега тея джанти не са 9-ки купи си едни нови гуми самоче самата гума да е с борд ! 195/45/15 а за окачване ... после помисли .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Malano4e 0 #20 Отговорено 18 Май, 2009 Ok... Ако го испиля, няма ли да се получи по-остър ръб, който съвсем да нареже гумата? Как да подгъна калника още навътре?ами ще го изпилиш толкова колкото да не опира вече в гумата.За огъването-грубо казано ръба на калника е на 90 градуса направен ти трябва да го направиш на 180.С клещи тип "Папагал" мисля че ще стане най-лесно,но задължително ползвай някакъв мек парцал за да не надереш боята Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове