Jump to content
PROKURORA

подходяща турбина за B16a2

Recommended Posts

колеги проекта е следния:Honda CRX del sol B16A2 доста теми изчетох и бих искал да ми се даде съвет каква турбина да сложа.бих искал на по малко налягане да изкарам повечко конски сили и да е приятна за каране,но се притеснявам че като е по голяма да няма повече лагове.колата няма да е със сток карантии закупил съм бутала WISECO и биели на EAGLE и лагери ACL.ще бъда благодарен ако има кой да ми помогне а знам и съм сигурен че това е правилното място за съвети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре ще е да кажи за какво ще я правиш колата за драг за рейс за кеф ? за всеки случай има подходяща турбина ;) за драг е голяма за да имаш коне на по високите рпм и на ниските ще си нормална хондичка :( за рейс е добре да е средна за да имаш коне на средните рпм където обикновенно се кара за да има повече нм от рано :( за кеф може и по малка но ти както сме си говорили ще надуваш така че реши 1во за какво и какви коне гонбиш и турбина ще ти се предложи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
ТОВА е твойта турбина

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам намерения да стане една добра кола,която да е приятна за каране,да има колкото се може по малко проблеми затова се прави с качествени и надеждни части и бих искал и да участвм на драг състезания.благодаря на колегата MIYAMOTO за насоката към тази марка но тази турбина какъв е аналога и с GARET?аз лично се колебая между гарет gt3071 и gt3076.притеснявам се да няма много лаг с по голямата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки се стреми да направи добра безпроблемна кола.Лага не зависи само от турбината.Аз лично ползвам тази от линка на който ти пуснаха по-горе(T3 stg.5 на топлата перка...) до към 4К рпм имам някакво мижаво налягане и си е нормална кола,лаг почти нямам.Б16 с кутия без шпер не е много приятна за градска бИгачка(сее в пътя като луда),когато те удари налягането

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста време ми отнема събирането на части,но поне държа да са качествени и да снижа проблемите до минимум до колкото е възможно.относно шпера за първо време ще е без защото си е доста солидна сума,но съм си наумил да слагам или направо една кутия от интегра.а горе долу колко ps издържа кутията?друго което искам да попитам е дали да използвам block guard или да го направя с разпробиване на блока и тези болтчета за които е споменато в други теми?кое е по правилното и надеждно нещо?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле я се замисли ако беше толкова надеждно с тез болчета дали някой щеше да си купи блокгард ?за нсък надув не ти трябва но за по голям си е добра идея :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжеление точно на б16 не съм слагал виж някой колеги имат далеч по-голям опит :tooth: тва gt3071 и gt3076 на 2.7 мотор го слагам с резерви значи това горе долу би изглеждало гт32! набързо го нахвърлих на 10пси на твойта кола http://www.motorgeek.com/modules/mx_turboc...ap=GT32compress хм изобщо не мой го завъртя.. ...според мен ако държиш да е гарет нещо от сорта на гт25 60 бал беаринг би изглеждало ето така http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1jSatr на 8500 почва да развърта от 3500 и ти трябват ~ 370ccm инжектори успех от мен не работи функцията за снимки..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 370cc на Б16 ги е отаванчил на 0,6-0,7Пак пример с мене(сори за което) 680cc ми стигат до към 1 бар с Китайката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с каква помпа горивна,на колко налягане на горивото ? има много голямо значение ,аз например съм с 780сс със сток регулатора си и на 2+ ми даваше в началото много богати смеси но пук съм с много яка горивна помпа.Защото ако си със слаба ако се вдигне налягането на помпата много пада дебита ,и става мазало .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз смятам да слагам като твоята бензинова помпа а дюзите съм ги взимал от драгича 680cc са данеби да са ми малки за 2 бара.значи да заложа на block guarda само че на теб кои ти го монтира има ли нещо специфично,което трябва да се знае?Венци ще прави колата така че предполагам ще ти се обади да те поразпита някой неща.благодаря на колегите за съветите който ми давате дано наистина се получи това което целя.за съжаление за националната колата ми няма да бъде готова поради бавната доставка на части :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да звуча като "черна станция", но как ще се оправиш с повечето коне-ще въртиш гуми постоянно, колата няма да спира добре-от там: други скоростни кутии, окачване ......а спирачките-как ще спира това животно?...в крайна сметка ще финишираш около цената на една Импреза ВРХ на 4-5 г ( 20-30 000 лв).PS: Дано не съм прав!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз просто нахвърлих едни примерни изчисления за 220-30 коня без да се пипа коляно мотовилковия механизъм за 0.68 bar нялягане(номинално за 10.4 :1 ссг) и приемлив разход на 100 октанов бенз .Лесна и евтина за подръжка и направа като нямам представа за целите на колегата потребител кви коне/нм цели.Наистина колкото повече толкова повече :cool: за практиката на Драгича с тоя мотор спор няма .Колега PROKURORA я кажи кви коне/нм си си поставил за цел ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата ще е подкована и смятам да я засиля доста повечко дано ми се осъществят плановете.мисля че скоростната кутия ще издържи до към 400к.с. по нататък ще поръчам шпер поне засега ще карам така докато и свикна.за окачване и спирачки смятам да се доверя на X Y Z

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност ако го турбинираш този двигател ще стане изродски ако не се лъжа тука във форума май имаше същия рекс като твоя турбиниран :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хах мисля че трябва да помислиш за нютонметрите не за конски сили кутията съединител едва ли издържа повече от 250 :cool: а на тоя сетъп ще си над 350.. и ще трябва да надуеш над 2.2бар... тогава гт30 ще дойде малко.. или ще почваш да го въртиш на 5800-6000 гт 32(направо няма лаг ;) ) знам само една такава кола на един авер субито което е теоритични 450+ и убива хора и правозъби кутии.Амбициозна задача но няма невъзможни неща :lol:.според мен правилнте въпроси за сега са "каква кутия съединител и полуоски да взема" на мен ми се мисли че стават много $$ $$$ :D .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега пара бол не се притеснявай,целта е да минавам събарутата :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да минаваш субаротата не ти трябва турбо ;) трябва ти един црх 2ген. съчетам с един б18ц5-6 с лек тунет по него и си готов :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисля че и с проекта които съм замислил и смятам да осъществя също ще ги минавам :mellow:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранция е така , но е с повече главоболия :mellow: а и повече боли от атмосферка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе ше се поузориш с някоя STI-ка, най малкото шото е 4х4 а ти ше си въртиш гуми.... ама с достатъчно пари всичко се постига. и колега ако парите не са проблем защо не вземеш някой type-r мотор? и да му боцнеш турбо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лично мое мнение е че е най кофи да турбинираш тайп р мотор :) че така по темата една турбина като мойта гарет т3 т4 60 трим ще се озовеш с нея в рая на конете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коментирахме с Венци и мислим че доста късно ще надува с толкова голяма турбина а и лага няма да е малък.спряхме се на гт3076 на гарет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами при мен на 5000рпм вече така здраво дърпа че не е истина :) Доскоро беше на 5500 ама вече е на 5000 :P Другото което е вярно е че лагерната е по добр но и 2 пъти по скъпа че и половина :) Лагерната ако се направи като хората всичко ще тръгва на 3500 което май не е мног подходящо за всекидневно каране .ПП: Моля те припомни на Венци да ми пусне графиките на майла ми : work@mail.bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок няма проблем ще му напомня,но в момента е доста ангажиран правят едно ферари ф430 и не му остава време за нищо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли не разбрах или наистина говорите за Б16 на 2.2 бара?и още едно питане... ако съм разбрал правилно за тия налягания, как се решава проблема с лага?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли не разбрах или наистина говорите за Б16 на 2.2 бара?и още едно питане... ако съм разбрал правилно за тия налягания, как се решава проблема с лага?

Ти сега намери какво да питаш :D Слага се някаква турбина надуваш я на 2 бара и всичко си идва на мястото,няма лаг и се развърта от 1243 оборота.............все пак е Б16-ка нали???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...