AMD 347 #1 Публикувано 5 Май, 2009 (Редактирано) Явлението (проблема ) е следният: При полу-топъл двигател или топъл след махане на крака от газта гасне. Пример:карам на някоя скорост освобождавам и двигателят гасне.Също така и на място се наблюдава същото-подавам газ,махам си крака и гасне Проблема не е всеки път, прави го от време на време, а при студен двигател не се появява.EACV-то съм го почистил и при подаване на 12V щракваECU-то няма грешкиДроселът съм го очистил идеалноСвещите са в добро състояние а кабелите и капачката са нови.Единственно напрежението на ТПС-а не ми хареса-0.41V при затворен дросел Някакви предположенияП.П:Двигателят е Д15Б2 с глава от малкият втек а инжекцията е от Д16А6 Редактирано 5 Май, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 5 Май, 2009 ми като е студена действа навчрно "смукача"и не им дава да падат оборотите до толкова,че да гасне.не можеш ли да си вдигнеш малко оборотите на празен ход при загрял мотор.пак ли гасне.да не дърпа въздух от някъде,но тя тогава по скоро ще се форсира.моита след чистене на дросели и пр го правеше тоя проблем,но вдигнах малко оборотите на празен ход и се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 5 Май, 2009 В момента оборотите са малко под 1000 (топъл двиг. )ако може да се вярва на оборотомера Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 5 Май, 2009 ми добре са,а тая джаджа дето като пуснеш предала отпуска механиката на газта плавно,че да не падат рязко оборотите и да гасне как ти е?тя е с мембранка вътре-да не ти прави тя беля. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #5 Отговорено 6 Май, 2009 Нямам такива работи по дросела Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 6 Май, 2009 (Редактирано) Защо не смениш ТПС-а с друг, само за проба ?Но в един форум четох, че при затворен дросел напрежението трябва да е 0.3V, а при отворен 5.0V.П.П. Бях дал и линк в една друга тема... Ето го : http://www.honda-tech.com/showthread.php?t...p;highlight=TPS Редактирано 6 Май, 2009 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #7 Отговорено 6 Май, 2009 Интересно аз доколкото знам напрежението 0.5 при затворен дросел, и някъде към 5 V при отворен.Ще си поиграя да настроя моят или ще пробвам с друг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 8 Май, 2009 (Редактирано) Други предположения ? Редактирано 8 Май, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #9 Отговорено 8 Май, 2009 може и да е от бобината? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 9 Май, 2009 Малко инфо за проблема поиграх си и настроих ТПС-а 0.5 V при затворен дросел ,а при отворен стигна до 4.58V.Също така при плавно подаване на газ,качва нормално напрежение.В резултат на тази малка корекция, оборотите на празен ход паднаха и се наложи да ги вдигна от винта.Не е гаснала след няколко опита ще я покарам малко и ще си проличи има ли ефект. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
To sloW 0 #11 Отговорено 9 Май, 2009 Ако след тези опити се оплачеш си свали механизма на празния ход почисти го добре (една вечер в спирачна течност) ,раздвижи прожинката и пробваи пак ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondю 41 #12 Отговорено 10 Май, 2009 Ако след тези опити се оплачеш си свали механизма на празния ход почисти го добре (една вечер в спирачна течност) ,раздвижи прожинката и пробваи пак ! EACV-то съм го почистил и при подаване на 12V щракваДроселът съм го очистил идеалноНякой пише преди да чете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 13 Май, 2009 Пак гасне от време на време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 19 Май, 2009 (Редактирано) Предположения и насоки какво да погледна ? Редактирано 19 Май, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #15 Отговорено 19 Май, 2009 Газова? Или -някаква рестрикция по въздуховодите?(Просто някои предположения...) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #16 Отговорено 20 Май, 2009 Нямам газова уредба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HaeMHuK 1 #17 Отговорено 20 Май, 2009 може да ти се стори лудост ,но километража бачка ли ти? стрелката тресе ли ти се ? имах същия проблем преди на опел тигра какво ли не правих и се оказа че в жилото на километража има някакъв чип който подава информация на компютъра че колата е в движение и ако той не бачка колата ти гасне незнам дали при хонда го има това но при мен това беше проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nonamed 50 #18 Отговорено 21 Май, 2009 (Редактирано) Попитах, защото подобен проблем се появява понякога след монтаж на кофти газова... При освобождаване от скорост и отпускането на газта колата се оказва с прекалено богата смес - причините, които съм виждал обаче, са много... потенциални възможности / грешка в ЕЦУ? (ако още не си го оправил Редактирано 21 Май, 2009 от nonamed Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #19 Отговорено 21 Май, 2009 Газ не бих си сложил ЕЦУ-то няма грешки , ни стари, ни нови,изчистил съм ги.Да речем ,че е богата смес , защо не го прави всеки път ? Мислих вариант да тествам с друго EACV, и ако не се по оправи с друго ЕЦУ (но с второто може и да не стане ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #20 Отговорено 31 Май, 2009 днес поне 5 пъти гасна, и то все по баир надолу Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #21 Отговорено 31 Май, 2009 (Редактирано) Колега имах сходен проблем с Б18-ката и се оказа счупено краченце в буксата на ТПС-а,при мен едва се държеше(краченцето) и така бърка ЕКУ-то като му подава грешна информация.Искам да те попитам предърпва ли ти на ниски обороти когато само галиш педала на газта?защото при мен и това правеше освен гасненето Редактирано 31 Май, 2009 от pano Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #22 Отговорено 31 Май, 2009 (Редактирано) Имаше подобно придръпване ,но след като настроих ТПС-а изчезна.Стопли ли хубаво двиг. проблем няма П.П:Като сваля дросела за поредното почистване ще го огледам по обстойно.Благодаря Редактирано 31 Май, 2009 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #23 Отговорено 31 Май, 2009 провети ли му краченцата да не е тръгнало някое,мен ме съмнява че е това.Проблема ти е напълно едентичен с моя,но аз само запоих крачето и засега всичко е ок,без да базикам ТПС-а Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #24 Отговорено 1 Юни, 2009 ТПС-а е здрав ,крачетата са му добре, това установих след поредното сваляне на дросела (вече го свалям за норматив ).При свалянето си поиграх и развих винта ,очистих каналите ,сглобих го ,настроих го при топъл двиг. и изключен EACV ,рестартирах ЕЦУ -то и пак същият номер (този път поне не гасне но двиг се тресеше ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #25 Отговорено 18 Юни, 2009 Малко развитие по проблема (то май само аз си пиша ) ЕЦУ-то е изключено от списъка.Сетих се, че Емо е сложил на ЕЦУ-то едно ключе, с което мога да включа заводския чип.Ефект нямаше от превключването Тези дни ако остане време ще тествам с друг дросел и друго EACV. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове