Jump to content
AMD

Двигател -гаснене

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Явлението (проблема ) е следният: При полу-топъл двигател или топъл след махане на крака от газта гасне. Пример:карам на някоя скорост освобождавам и двигателят гасне.Също така и на място се наблюдава същото-подавам газ,махам си крака и гасне ;) Проблема не е всеки път, прави го от време на време, а при студен двигател не се появява.EACV-то съм го почистил и при подаване на 12V щракваECU-то няма грешкиДроселът съм го очистил идеалноСвещите са в добро състояние а кабелите и капачката са нови.Единственно напрежението на ТПС-а не ми хареса-0.41V при затворен дросел :blink: Някакви предположенияП.П:Двигателят е Д15Б2 с глава от малкият втек а инжекцията е от Д16А6 ;)

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми като е студена действа навчрно "смукача"и не им дава да падат оборотите до толкова,че да гасне.не можеш ли да си вдигнеш малко оборотите на празен ход при загрял мотор.пак ли гасне.да не дърпа въздух от някъде,но тя тогава по скоро ще се форсира.моита след чистене на дросели и пр го правеше тоя проблем,но вдигнах малко оборотите на празен ход и се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента оборотите са малко под 1000 (топъл двиг. )ако може да се вярва на оборотомера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми добре са,а тая джаджа дето като пуснеш предала отпуска механиката на газта плавно,че да не падат рязко оборотите и да гасне как ти е?тя е с мембранка вътре-да не ти прави тя беля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам такива работи по дросела

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Защо не смениш ТПС-а с друг, само за проба ?Но в един форум четох, че при затворен дросел напрежението трябва да е 0.3V, а при отворен 5.0V.П.П. Бях дал и линк в една друга тема... :PЕто го : http://www.honda-tech.com/showthread.php?t...p;highlight=TPS

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно :rolleyes: аз доколкото знам напрежението 0.5 при затворен дросел, и някъде към 5 V при отворен.Ще си поиграя да настроя моят или ще пробвам с друг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Други предположения ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко инфо за проблема :D поиграх си и настроих ТПС-а 0.5 V при затворен дросел ,а при отворен стигна до 4.58V.Също така при плавно подаване на газ,качва нормално напрежение.В резултат на тази малка корекция, оборотите на празен ход паднаха и се наложи да ги вдигна от винта.Не е гаснала след няколко опита ;) ще я покарам малко и ще си проличи има ли ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след тези опити се оплачеш си свали механизма на празния ход почисти го добре (една вечер в спирачна течност) ,раздвижи прожинката и пробваи пак !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако след тези опити се оплачеш си свали механизма на празния ход почисти го добре (една вечер в спирачна течност) ,раздвижи прожинката и пробваи пак !

EACV-то съм го почистил и при подаване на 12V щракваДроселът съм го очистил идеално

Някой пише преди да чете :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак гасне от време на време ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предположения и насоки какво да погледна ?

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газова? Или -някаква рестрикция по въздуховодите?(Просто някои предположения...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам газова уредба

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да ти се стори лудост ,но километража бачка ли ти? стрелката тресе ли ти се ? имах същия проблем преди на опел тигра какво ли не правих и се оказа че в жилото на километража има някакъв чип който подава информация на компютъра че колата е в движение и ако той не бачка колата ти гасне незнам дали при хонда го има това но при мен това беше проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Попитах, защото подобен проблем се появява понякога след монтаж на кофти газова... При освобождаване от скорост и отпускането на газта колата се оказва с прекалено богата смес - причините, които съм виждал обаче, са много... потенциални възможности / грешка в ЕЦУ? (ако още не си го оправил;)

Редактирано от nonamed

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газ не бих си сложил :P ЕЦУ-то няма грешки , ни стари, ни нови,изчистил съм ги.Да речем ,че е богата смес , защо не го прави всеки път ? :lol: Мислих вариант да тествам с друго EACV, и ако не се по оправи с друго ЕЦУ (но с второто може и да не стане ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P днес поне 5 пъти гасна, и то все по баир надолу :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега имах сходен проблем с Б18-ката и се оказа счупено краченце в буксата на ТПС-а,при мен едва се държеше(краченцето) и така бърка ЕКУ-то като му подава грешна информация.Искам да те попитам предърпва ли ти на ниски обороти когато само галиш педала на газта?защото при мен и това правеше освен гасненето

Редактирано от pano

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имаше подобно придръпване ,но след като настроих ТПС-а изчезна.Стопли ли хубаво двиг. проблем няма :(П.П:Като сваля дросела за поредното почистване ще го огледам по обстойно.Благодаря

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

провети ли му краченцата да не е тръгнало някое,мен ме съмнява че е това.Проблема ти е напълно едентичен с моя,но аз само запоих крачето и засега всичко е ок,без да базикам ТПС-а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ТПС-а е здрав ,крачетата са му добре, това установих след поредното сваляне на дросела (вече го свалям за норматив :P ).При свалянето си поиграх и развих винта ,очистих каналите ,сглобих го ,настроих го при топъл двиг. и изключен EACV ,рестартирах ЕЦУ -то и пак същият номер :P (този път поне не гасне но двиг се тресеше )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко развитие по проблема (то май само аз си пиша :D ) ЕЦУ-то е изключено от списъка.Сетих се, че Емо е сложил на ЕЦУ-то едно ключе, с което мога да включа заводския чип.Ефект нямаше от превключването :P Тези дни ако остане време ще тествам с друг дросел и друго EACV.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...