Jump to content
Guest Bvlgaro

Климатични проблеми :-(

Recommended Posts

Guest Bvlgaro

Здравейте, аз пуснах и 1 тема за счупения си датчик за маслото на Втек-а.

Сега обаче има и друго нещо, искам да попитам Омбре или някой който се е борил с климатици дали мога да се оправя поне в по-голямата част сам.

 

Значи ето: Колата която купих се оказа че след като я покарах издуха фреона си през някакъв клапан на компресора.Мошеника от който я взех не ми беше казал че ще смени и после че бил сменил този клапан.Той бил за предпазване от свръх налягане. Да ама аз като дигнах капака докато имаше още фреон и дам газ на включен климатик оттам пръскаше фреон.

Отидох на 2 различни сервиза и ми казаха и в двата че компресора е скапан и прави много високо налягане и затова издухва фреона.Неразбирам но си мислех че когато помпа-каквато компресора ми е е повредена тя не вдига налягане но нищо.Освен него ми трябвали още две неща,-Expansion device и Accumulator/dryer, защото за ледено студено било нужно да се сменят и те.

 

Не се правя на важен че не мога без климатик, ама тук във Флорида е сигурно 40 градуса!!!!

 

За това УДОВОЛСТВИЕ ми искат с труда и изсмукването на стария фреон(супер забранено им е да го пуснат във въздуха ;)), продухване и зареждане с нов - 630-640 с таксите.

 

Аз се съмнявах дали не може да се смени нещо дребно ама не би;)

 

Сега си намерих в нет-а 3-те неща за 370$ с доставката.

Днес си смених сам стартера(60$ е смяната в сервиз, става за 15 минути) и се чудех дали да не си поръчам и поправя всичко сам и само да ида да ми го заредят с фреон(60$).Е не мога да го продухам ама...

Знам че е сигурно глупаво да се занимавам според вас за 200$, но в момента съм много банкрутирал с тая кола.

 

Ами кажете.

 

НЕВЪЗМОЖНО В МОМЕНТА е да дам толкова пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Hronos

Първо трябва да си сигурен дали няма теч по климатичната система,защото аз за такъв клапан нае съм и чувал да има.До колкото знам има датчик за високо налягане и електромагнита на климатика просто изключва когато трябва.Той така и работи климатика,като вдигне налягането в системата и през една дюза фреона се изпарява под налягане и така прави студено но като се повиши налягането повече от допустимото датчика изкючва компресора.Като спадне налягането пак се включва.При климатроника не са така нещата,там се променят оборотите на компресора, но ти си с климатик така че не те вълнува това.Според мене имаш теч някаде,а и Фреона не се вижда с просто око.Можеш да чуеш как съска като изпуска но не и да го видиш.Дори и да не ти е включен климатика ако имаш теч Фреона пак се изпарява тъй като е най летливия газ от менделеевата таблица.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest buddi5

братле аз един при положение 4е не разбирам нещо не го и пипам , като нишо може и по голяма беля да направиш . бих ти дал савет да не го пипаш пък като поспестиш иди в сервиза и си го оправи . а стом и в двата сервиза са ти казали , 4е е компресора какво има да се 4удиш каде е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...