Jump to content
No Limit Performance

Първи национален шампионат за най-мощен автомобил

Recommended Posts

Малко информация от изминалото мероприятие + Снимки

 

Ето и класирането:

 

Category 5 2000cc> w/o NOS

 

1. 424.4 HP, 316.5 KW, Bat Gogo, Mitsubishi 3000GT 3000cc Turbo

2. 401.6 HP, 299.4 KW, Niki, Nissan 200SX 2600cc Turbo

3. 390.7 HP, 291.3 KW, Nasko, Porsche 997 TT 3600cc Turbo

4. 239.6 HP, 178.7 KW, Dilyan, BMW 320 3200cc

5. 202.8 HP, 151.2 KW, Alexander Dodge SRT-4 2400 Turbo

6. 185.9 HP, 138.6 KW, Emo, Mitsubishi Galant 2500 Supercharger

7. 154.1 HP, 114.9 KW, Dilyan, BMW 320 2700cc

8. 130.7 HP, 97.5 KW, Krum, Fiat Bravo 2400cc

 

 

 

Category 6 >2000cc w/o NOS

 

1. 358.7 HP, 267.5 KW, Evgeni, Seat Ibiza 1800cc Turbo

2. 230.1 HP, 171.6 KW, Petar, Audi A3 1800cc Turbo

3. 226.5 HP, 168.9 KW, Toni, Mitsub Evo9 2000cc Turbo

4. 212.0 HP, 158.1 KW, Boris, Nissan 200sx 1800cc Turbo

5. 210.8 HP, 157.2 KW, Vladislav, Audi TT Quattro 1800cc Turbo

6. 208.0 HP, 155.1 KW, Rosen, VW Golf MK4 1800cc Turbo

7. 196.4 HP, 146.5 KW, Rosen, BMW 318 1800cc Turbo

8. 196.2 HP, 146.3 KW, Mavrodi, VW Golf MK3 2000 Turbo

9. 179.2 HP, 133.6 KW, Tsolo, Honda S2000 2000cc

10 163.4 HP, 121.8 KW, Georgi, Honda S2000 2000cc

11. 155.5 HP, 115.9 KW, Alexander, Fiat Punto 1400cc Turbo

12. 153.9 HP, 114.8 KW, Leo, Mitsubishi Eclipse 2000cc

13. 145.4 HP, 108.4 KW, Joro, Citroen Saxo 1600 Turbo

14. 144.4 HP, 107.7 KW, Petar, Audi A3 1800 Turbo

15. 138.4 HP, 103.2 KW, Ribata, Hyundai 1500 Turbo

16. 129.7 HP, 96.7 KW, Georgi, Honda CRV 2000cc

17. 125.3 HP, 93.4 KW, Dimitar, Honda Civic 1600cc

18. 120.5 HP, 89.8 KW, Biser, Fiat Punto 1400cc Turbo

19. 115.8 HP, 86.4 KW, Ivo, Nissan Silvia 1800cc Turbo

20. 108.3 HP, 80.8 KW, Petar, Peugeot 106 1600cc

21. 99.1 HP, 73.9 KW, Adrian, VW Golf MK2 1800cc

 

Показанията са на колелата , а процентните загуби се смятат какво следва:

 

Предно -15% - 20%

Задно -20% - 25%

4х4 -около 30%

Ако една кола 4Х4 е 350кс на колела, значи е около 500кс на мотора. Като извадиш 30% от 500 е 150.

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Още снимки тук :thumbs1:

http://www.picvalley.net/u/2367/662228103658997780.JPG

http://www.picvalley.net/u/2060/1328952978565610572.JPG

http://www.picvalley.net/u/2251/20494425661286306224.JPG

http://www.picvalley.net/u/2593/3405267581749688313.JPG

http://www.picvalley.net/u/2926/736144897962893533.JPG

http://www.picvalley.net/u/1812/456894581097183462.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/2247/999188897829149222.JPG

http://www.picvalley.net/u/1584/1263865743815471477.JPG

http://www.picvalley.net/u/2362/322876081216614364.JPG

http://www.picvalley.net/u/1813/4428558172059482405.JPG

http://www.picvalley.net/u/1669/1374433724861731986.JPG

http://www.picvalley.net/u/2376/1162238765116579578.JPG

 

Благодарности на Ицо Петров е целия екип на Хеед Ауто за перфектната организация и помощта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегата не е снимал нито една хонда :rolleyes::devil::boxed:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не виждаш ли , че втория клас е за коли под и до 2000цц.

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а защо има пред всяка кола 2 стойности една по голяма и после по малка? едната е на двг а другата на колелата ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Защото поголямото са конски сили, а по-малкото киловати. Две различни мерни единици за едно и също нещо мощност. Един киловат е равен на 1.36 конски сили!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само не разбрах защо турбо и атмосферни двигатели са в една категория?Ето как би изглеждало класирането ако са разделени:Category 5 2000cc> w/o NOS TURBO1. 424.4 HP, 316.5 KW, Bat Gogo, Mitsubishi 3000GT 3000cc Turbo2. 401.6 HP, 299.4 KW, Niki, Nissan 200SX 2600cc Turbo3. 390.7 HP, 291.3 KW, Nasko, Porsche 997 TT 3600cc Turbo4. 202.8 HP, 151.2 KW, Alexander Dodge SRT-4 2400 Turbo5. 185.9 HP, 138.6 KW, Emo, Mitsubishi Galant 2500 SuperchargerCategory 5 2000cc> w/o NOS NON TURBO1. 239.6 HP, 178.7 KW, Dilyan, BMW 320 3200cc2. 154.1 HP, 114.9 KW, Dilyan, BMW 320 2700cc3. 130.7 HP, 97.5 KW, Krum, Fiat Bravo 2400ccCategory 6 >2000cc w/o NOS TURBO1. 358.7 HP, 267.5 KW, Evgeni, Seat Ibiza 1800cc Turbo2. 230.1 HP, 171.6 KW, Petar, Audi A3 1800cc Turbo3. 226.5 HP, 168.9 KW, Toni, Mitsub Evo9 2000cc Turbo4. 212.0 HP, 158.1 KW, Boris, Nissan 200sx 1800cc Turbo5. 210.8 HP, 157.2 KW, Vladislav, Audi TT Quattro 1800cc Turbo6. 208.0 HP, 155.1 KW, Rosen, VW Golf MK4 1800cc Turbo7. 196.4 HP, 146.5 KW, Rosen, BMW 318 1800cc Turbo8. 196.2 HP, 146.3 KW, Mavrodi, VW Golf MK3 2000 Turbo9. 155.5 HP, 115.9 KW, Alexander, Fiat Punto 1400cc Turbo10. 145.4 HP, 108.4 KW, Joro, Citroen Saxo 1600 Turbo11. 144.4 HP, 107.7 KW, Petar, Audi A3 1800 Turbo12. 138.4 HP, 103.2 KW, Ribata, Hyundai 1500 Turbo13. 120.5 HP, 89.8 KW, Biser, Fiat Punto 1400cc Turbo14. 115.8 HP, 86.4 KW, Ivo, Nissan Silvia 1800cc TurboCategory 6 >2000cc w/o NOS NON TURBO1. 179.2 HP, 133.6 KW, Tsolo, Honda S2000 2000cc2. 163.4 HP, 121.8 KW, Georgi, Honda S2000 2000cc3. 153.9 HP, 114.8 KW, Leo, Mitsubishi Eclipse 2000cc4. 129.7 HP, 96.7 KW, Georgi, Honda CRV 2000cc5. 125.3 HP, 93.4 KW, Dimitar, Honda Civic 1600cc6. 108.3 HP, 80.8 KW, Petar, Peugeot 106 1600cc7. 99.1 HP, 73.9 KW, Adrian, VW Golf MK2 1800cc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 163.4 HP, 121.8 KW, Georgi, Honda S2000 2000ccтова не е ли резултат на наш съфорумец ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CR-V то е на колегата V-tec :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сори за офа но някой знаели дадената мощност в документите на кола за коя мащност се отвася за тази на коляновиа вал или за тоази която реално достига до колелатапоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на вала /на маховика както искаш го смятай ама не и на колелата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се предварително за оф топа но немога да разбера едно 1. 179.2 HP, 133.6 KW, Tsolo, Honda S2000 2000cc2. 163.4 HP, 121.8 KW, Georgi, Honda S2000 2000cc нали HONDA S2000 е 240 коня тук показват 178.2 :? ако може да обесните на по прост език :)

Редактирано от X A X O

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се предварително за оф топа ...нали HONDA S2000 е 240 коня тук показват 178.2 :? ако може да обесните на по прост език :)

Чукча не читател, чукча - писател!

Показанията са на колелата , а процентните загуби се смятат какво следва...

Редактирано от Didko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Показанията са на колелата , а процентните загуби се смятат какво следва:Предно -15% - 20%Задно -20% - 25%

S2000:240hp * 0.7425 = 178.2 hp=> загубата е 25,75% :lol: Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се предварително за оф топа ...нали HONDA S2000 е 240 коня тук показват 178.2 :? ако може да обесните на по прост език ;)

Чукча не читател, чукча - писател!

Показанията са на колелата , а процентните загуби се смятат какво следва...

:afro:;) Дидко е моя идол :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз повече съм заложил на въртящия момент и driveability :) ся съм с нов колектор и генерация и интейк само на усет има ефек в диапазона 5-6800 но не е проверено на практика това са старите дани.

 

Публикувано изображение

много ми е интересно да видя графика на една с2000 която ми беше мечта преди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тази графика на каква кола ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тази графика на каква кола ?

бмв 318 турбо-погледни най-отгоре на бланката пише.не изглежда никак зле чесно казано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...