Nikolay Kozloduy 6 #1 Публикувано 20 Април, 2009 (Редактирано) Здравейте Отдавна не съм се записвал с някакъв проблем в "технически" От известно време имам някакъв много дразнещ проблем с колата.. Като карам и като превключвам скорости (а и на място като давам газ) някак си много бавно затихват оборотите на двигателя .. Все едно се връща много бавно газта. Жилото не засяда, щото като давам газ от самия дросел (там дето свършва жилото на газта) положението е същото. Въпроса е ясен - от какво може да прави така? На линка съм снимал клипче точно какво е положението - Редактирано 20 Април, 2009 от Nikolay Kozloduy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 20 Април, 2009 мен си ми изглежда нормално Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dotz 4 #3 Отговорено 20 Април, 2009 Записа се,ама всичко си е нормално! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 20 Април, 2009 идеален си,важното е лаф да става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #5 Отговорено 20 Април, 2009 Е лафа си става, ама за мене не е нормално, щото допреди 2-3 дена тва го нямаше ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #6 Отговорено 20 Април, 2009 някъде слд 25тата секунда пускам гаста... при мен оборотите си падат толкова колкото твойте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #7 Отговорено 20 Април, 2009 В движение е нормално да падат по бавно оборотите понеже притока на въздух е по голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
meto'o 3 #8 Отговорено 20 Април, 2009 И на моята 5-чка така падат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #9 Отговорено 20 Април, 2009 В движение е нормално да падат по бавно оборотите понеже притока на въздух е по голям какво общо има притокът на въздух и земната гравитация при напълно затворен дросел? минава толкова въздух колкото пусне IACV-то... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #10 Отговорено 20 Април, 2009 И според мен си спадат нормално, да добавя само че не е хубаво да спадат бързо (както би станало при издънени катализатор и гърне), така изсъхват цилиндрите и се амортизира повече двигателя...а и разхода се вдига. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #11 Отговорено 20 Април, 2009 Преди като я карах имаше някак си повече response ... Някак си така се усещаше .. Сега някво се точи мазно и дразнещо .. интересно ми беше от какво може да се получава така . Все пак благодаря на отзовалите се Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 20 Април, 2009 ако нямаш респонсе си виж филтъра и дроселовата клапа. свещи кабели - стандартните неща, но оборотомера си пада нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boneti 0 #13 Отговорено 23 Април, 2009 Колеги аз имах такъв проблем, но от два дена се оправи и май се оправи след като регулирах клапаните.Ако не е съвпадение ,значи там ми е бил проблема.всмукателните бяха много хлабави, а изпуск. много натегмати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове