Jump to content
H22_turbo_Vtec

Въпрос за Англичанка

Recommended Posts

Колеги, един приятел си търси англичанка.За сега се е спрял на една в Пловдив 1.6 114коня с климатик.Влезнах в ауто.ру и никак не ми харесаха даннинте - 170 максимална и от 0-100 за 10.9сек. на 1.5 114 му даваха 188 и 10сек. Ако някой е по запознат с тези мотори да сподели мнение и дали е толкова спънат колкото пише там. Най-вероятно ще и слага гас.Аз му предложих 1.6 125 понеже знам за него ,че е много хубав.Ако някой има наблудения върху тези мотори да сподели.Ако някой има за продаване ангчанка до 4500лв на лични за да не се пълни темата със спам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм доволен от вървежа на икономиката (1,5 114hp) и от разхода й. Набира си доста прилично когато трябва, може и да се влачи когато не трябва. На магистралата я пробвах за кратко до 160 - набира чудесно и пита за още, но повече не продължих заради жената, че мрънка. А на него защо му е да вдига повече от 188 (или колкото там беше)? Това не са спортни коли за писта.Ако й сложи газ не знам как ще се движи това чудо - да не го претрепе?Ако смята да бичи по >20-30 хиляди годишно може би газта е оправдана, но трябва да провери как се държи такъв двигател на газ.На мен разхода в града ми е чувствително по-малък от на Рено Клио с 1,4 двигател и ~300 кила разлика в теглото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.6, 113 кс. и съм много доволен. Незнам тези от ауто.ру откъде са я взели тази максимална скорост или ти нещо не си видял вярно щото моята и с 190 съм я карал, да не говорим че попринцип си я карам в диапазона 140-170км., а и по нашите две магистрали мисля че с по-голяма скорост не е много здравословно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, тя тази кола не е направена за състезания! Смятам, че характеристиките са доста приемливи като за семеен автомобил - вероятно газовата уредба няма да е добро решение, имайки предвид че скапва мотора, пък и по мое скромно мнение разходът на който и да било мотор в гамата на английските Сивици, е приемлив и нисък. Ако човекът си е приготвил 4500-5000 лв., въобще да не се замисля и да взима 125 коня, но 1.5 и 1.4-литровите версии също не са за подценяване, особено ако са в добро състояние, добре изглеждащи и добре поддържани ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.6 113 коня е двигателя D16Y3 модификация0-100 9.1 сек404м. за 16.2 и 148 терминалнаако тези данни ти говорят нещо ;)Аз съм доста доволен във вървенето на колата, но малко английската периферия е слабо място.Иначе си е голяма, комфорна и си върви много добре. 1.5 114 коня също е много добър вариянт, защото има и икономичен режим. Не че 1.6 гори много де ( 5/100 при нормално каране и 10/100 при яко настъпване ) но иконмика си е икономик ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно в ауто.ру нещо са объркали.1.6 нали не е в тек.За иконимиката я знам че е ама тя е 90 кончета.1.5 114 тя в тек ли е?Общо взето въпроса ми е кой от двата е по-добър 1.5 114 или 1.6 114.Отговора на колега където пише ,че набира за 9.1 доста говори но незнам на кое да вярвам.Би било логично да ги прави за толкова.Но най-добре да питам хората които карат.мерси предварително за отговорите и получих само едно предложение за англичанка, което малко ме очуди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,там е работата че англичанките имат няколко мотора 1.6 и те варират м/у 113 и 116 коня и има разлика в тях и трябва да се уточни какъв точно е мотора,и аз като колегата съм с д16у3-113 коня и съм много доволен, многоо добре си набира и напълно съм сугорен че този мотор си върви с 200 без проблем и ги държи, а за 1.5-114 хубав икономичен мотор, но не толкова пъргав (все пак е икономичен в тек), ти трябва да решиш какво точно искаш :D 4ао и успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,там е работата че англичанките имат няколко мотора 1.6 и те варират м/у 113 и 116 коня и има разлика в тях и трябва да се уточни какъв точно е мотора,и аз като колегата съм с д16у3-113 коня и съм много доволен, многоо добре си набира и напълно съм сугорен че този мотор си върви с 200 без проблем и ги държи, а за 1.5-114 хубав икономичен мотор, но не толкова пъргав (все пак е икономичен в тек), ти трябва да решиш какво точно искаш :D 4ао и успех

Имат и В-Тек 125 коня, пак 1.6 :fun: И аз съм с англичанка 1.6 113 магарета. С 4 човека, по варненската магистрала 220 ( по километраж) си ги направи. Засичал съм я с хронометър 0-100 за 9.5 с 3-ма човека вътре. Общо взето съм доволен, за море и палатка е перфектна :fun:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето няма слаб мотор.Понеже всеки знае ,че определн тип автомобил си има кофти мотори които не си заслужава се вземат.Визирам голф 1.6 16в е супер кофит комбинация , гори не върви.Затова ставаше въпрос да не да е най прецакания мотор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...