Jump to content
To sloW

Подобрение на Д13б2-ки!?

Recommended Posts

to slow чакам с нетърпение пикове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искате мога да направя снимки как се маха и точно кое е ограничитела на клапата ама ще е вече на свален карб щот си имам един в резерва и мога на него да ви покажа.Но да знаете че за да махнете ограничитела трябва да си сваляте карба аз поне отитах сумати вариации да не го свалям ама нестана свалянето е е трудно не се притеснявайте

А To sloW чакам снимки да видим за ко стаа дума :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дам...М.Р.Тунинг що имаш "подвижен" , направи някоя снимчица да каде е тази клапичка!Ето снимката на това което се чудех ! ТУК!

Редактирано от To sloW

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това разклонение затваря клапана който е точно на входа на кутията за въздушния филтър когато колата е студена клапана е затворен и колата дърпа топъл въздух с една тръба от изпускателните колектори за да загрее по бързо двгто това помага много зимно време,след като колата позагрее клапана щрака на другата страна и запушва пътя на въздуха от към колекторите и пуска въздуха от въздуховода дето ти отива в под калника :P поздрави

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

неспасяем си

Ясно,мерси колега!Тази траба дето идва от колектора съм я искарал до фара за момента,зимата ще му мисля!А ся малко снимчици от мр тунинг чакаме :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааааа ето снимки за какво става дума и как се прави

На снимката лицето на карба гледа кам пртедницата на колата точно както си е се едно сложен

Публикувано изображение

 

Ето как е слад манипулацията с вакумите което при мен нямаше ефект осезаем в варвенето но тогава не бях махнал ограничителя но пробвайте да кажете мнение

Публикувано изображение

 

Така следваща стъпка е ограничитела който се намира от дясната страна на карба на много гадно място ;)

Публикувано изображение

 

Ето още една гледна точка

Публикувано изображение

 

Болчето се маха с отверка

Публикувано изображение

 

И ето крайния ефект на цялата работа

Публикувано изображение

 

Айде пробвайте и коментирайте да видим кой как се го е осетил на колата

;) ;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво колега напълно изчерпателен отговор ни даде благодаря за което,веднага щом намеря време ще направя манипулацията а ти сподели как е от към вървенe,пробвал ли си каква е максималната скорост с тази маниполация и дърпал ли си се с някого с когото си се дърпал преди това за да направиш съпоставка,а между другото какво направи с маркуча за вdкуум идващ от вакуумната кутия запушил ли си го с нещо?поздрави и пак мерсаже RESPECT

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма оправия с теб

M.R. Tuning ,брат златен си! Снимките са страшни!Значи при мен тия доработки ще са следващия месец! И това дето пита колегата ако можеш да споделиш.....просто ще те черпя !!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:rolleyes::D :D Така аз пак да споделя че парвата манипулация с вабуума сам си направил както си е сток защото за нея мисля че ще се обарква сместа чакам единия колега да ми обясни как точно стават работите с нагласянето на горивната смес и тогава вече предполагам ще има осезаем ефект а и в Тунинг гайда за ЕГ3-ките пише че няма смисал да махаш ограничитела ако си направил работата с вакуумите или поне аз така прочетох.За вамуума който идва от контрол бокса може да си го оставиш така да си седи там просто като се нареждаш с някой хоп слагаш маркучето и си готов и после си го правиш сток защото сигорно ще даде разлика в разхода при мен това не е проблем защото карам на гас и само когато се нареждам с някой сам на бенц.А за варвенето варви повече несам я тествал с никой още даже имам и G-tech и несам я замервал с него още има още някой работи да и напрая и тогава ще се пробва.А и за макс скорост несам защото нямам хубави гуми от зад и на 160 (колкото дигнах с не отварящасе втора клапа гогато не работеше) ми трепери задницата и си е опасничко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като ти разяснят за горивната смес,може да ни уведомиш :rolleyes: НО се съмнявам да се промени!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мр туниг ще ти дам една идея на маркуча идващ от вакуумната кутия можеш да сложиш един ел клапан от тия дето ги слагат по машините за пълнене на олио или безалкохолно и да си сложиш някъде по таблото един бутон и така като цъкнеш клапана ще запуши маркуча идващ от вакуумната кутия когато ти трябва а когато не просто го изключваш така няма да ти се налага все да чоплиш под капака аз ще проверя какви модели клапи на 12 волта имаше и ше споделя

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмммммм.... това е яка идея сега се сетих че може да се направи и с клапан за назова уредпа тези дето спират бензина и с него ще стане таман е на 12 волта :rolleyes: А за горивната смес като се замисля на някой им разпробиват жиглиурите и пак ще влиза повече гориво а за въздоха никой не казва нищо няма ли пак да стане прекалено богата сместа.А някой който разбира може да моментира тази точка от тунинг гайда кадето пише пак с бутон да се прави сместа по маслена дето се баркал компа?????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе то тоя комп играе роля май само за икономията иначе не виждам за какво му е на карб комп там до акумулатора има кутия с бушони най горниа ляв 15 А е за компа ако искаш го махни и нямаш комп вече и колата пак си върви и то като че ли по добре правил съм го а за въздуха слагаш на предния капак един въздуховод точно над карба махаш кутията на карба и слагаш хоум мейд нещо цилиндрично от горе после към цилинтричната джажа слагаш едим мъркуч от ония за итнек айра да върви направо в въздуховода и ето ти пресен въздух влизащ принудително в карба-колкото по бързо караш толкова повече въздух трябва само да доизмисля някакав филтър за да не влиза вода като завали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре момчета.....тази тема ще я говорим пак след месец :zen: Тогава ще ви представя реформите по моето буууу :D Мерси на всички!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А всички който се интересуват от темат имат ли тунинг гайда за ЕГ3-ките щот там пише доста интересни работи които ще са ни от полза ако на някой му трябва да срирка Колкото по барзи Д13-ски има толкова по добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вече ставаш нагъл с тия цитати

Тунинг гаида.......тези преведените листи от немски ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да но не на снимки а на текстов докомент по лесно за четене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щеше да казваш какво стана с устатачния мъркуч за вакума които влиза в контрол бокса...как го блокира него,какво го направи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто си го оставяш да виси и след като си сваршиш састезанията си го правиш пак сток за икономия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

крайно време е да спреш да цитираш и да си вземеш забележка

Мммм..... ясно ,по добеия вариант наитсина ще е с ел клапан :lol: стига да има такова чудо и да пасне на маркучите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще има смисъл от махане само на ограничителя, без преправяне на вакуумните маркучи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има да аз сам само така при мен е мн по добре ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега... исках да попитам точния диаметър на колекторите ? 4.5 или 5? кое ще е най-добре за нашите по слаби моторчета?Макар че съм пазарил вече един..... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакви други цаки като махане на ограничители и тн. сещате ли се? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да и скоро ще споделим :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от другата страна на карба има още едно ограничение което спъва отварянето на 2 рата дроселова по ранодори карба да е направил нужния вакум за да отвори 2 рата клапа това няма да стане докато не натиснете педала на гаста до определено положение в което се отключва блокажа http://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...2e/25042009299vна втората снимка съм отбелязал посоката на завъртане на блокажа червенота е блокажа който се завърта от жилото на гаста а зеленото е част свързана към 2 рата дроселоваhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...63/25042009300mhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...75/25042009301qта идеята ми е при празен ход някой да настъпва педала на гаста форсирайки двгто до 3500 оборота и с маркер да се бележи положението на детайла с червената стрелка спрямо детайла на зелената и метала да се изреже до този маркер така че да не пречи на крачето на зеления детайл (трябва да преместите маркуч номер 3 да свързва клапана директно с карба иначе независимо какво ще режете клапана ще се отвори само когато вакумната кутия подаде вакум което става много късно 4500-5000)мисле че така клапана ще започне да се отваря след 3500 оборота аз мисля да го направя така а ако някой иска по късно да се отваря просто да форсира двгто до желаните обороти да бележи и да изреже до тама за разхода мисля че след 3500 определено ще се вдигне но пък колата ще набира доста по добре (от 3500 до 7000) а когато искате да пестите гориво просто превключвате преди 3500 и така ще избагнете включването на дроселаимам и друга идея мисля да сложа един тампер ключ който клапана да натиска когато се активира и да сложа свето диод като индикация на таблото така винаги ще знам кога точно се включва клапана и ако искам да пестя гариво диода ще е многа добър индикатор за това погледнете инпровизираната ми схема на снимкатаhttp://pics.data.bg/categories/1/%D0%BE%D0...72dbe50e56/vfvfкъм края на седмицата ще направя манипулацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето резултата от махането на ограничителя на 2 рата дроселова,маркуч номер три отива от карбуратора директо в клапата за вакуум а тръбата която идва от вакуум кутията се запушва с маркуч с винт от предна клипа не успях да вкарам 2-ра както трябва и ще направя нов клип да я засеча от 0 до 100 колата е с 4-2-1 от д16у8 спортен филтър тип битак и манипулацията приложена на клапанана 2 ра направи 100км на трета 160 с двама души на бордаhttp://www.youtube.com/watch?v=4jGM0-RrG2w...re=channel_page

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Засече ли с колко ти се е повишил разхода след манипулацията?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не съм още но повече от литър няма да е и то само след 4000 оборота ако не вкарваш колата в обороти пак си гори колкото преди защото клапата не се отваря :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...