Q_ball 0 #1 Публикувано 11 Април, 2009 Някой имал ли си е проблем с това животно TDC/CRANK/CYL sensor и ако да, да каже дали се сменя отделно или с цялото делко. По това което изчетох до сега и в нета и по упътвания тоя сензор е за запалването и за работата на двигателя ... по симптомите си мисля че може да е от него, понеже така се получи последно време, че хондата (Д15Б2) нещо сякаш си губи центровката или по-точно няма я тая пъргавина както когато я взех. А освен че съм сложил газова нищо друго не съм пипал по нея ... опа грешка сменях и гумички на клапаните. В упътването пише при липса на мощност да се види тоя сензор и куп други след него, та си викам е добра отправна точка да започна с него и дано не стигам до другите. Другото което ме съмнява е от вакумната система някъде да има отечка ама там вече не можах да намеря нищо по-въпроса. Освен това и сервото ми на спирачките нещо май е сдало багажа, защото педала е един твърд такъв и трудно спира, а то е свързано с вакумната система също. Та да уточня кое може да е проблема тоя сензор или вакума Всяко мнение е от полза така че .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 11 Април, 2009 Това чете ли го - има информация как се проверяват дали са изправни :http://www.acuravigorclub.com/Timely-Topics/Timely0704.htmСпоред мен може да се сменят само датчиците, но едва ли проблема е от тях.Коя грешка ти дава ECU - то ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #3 Отговорено 12 Април, 2009 Ами няма никакъв отзив от ECU-то. Просто колата не върви както преди, сякаш не може да си влезе в центровка. Та взех да си мисля и вариант за нова центровка. Питам се като гледах това което си постнал като линк (за което мерси много, само дето моите сензори пише че се намират в делкото) дали при смяната на гумичките на клапаните, щото тогава доста разглобихме от колата и махахме разпределителен вал, да не е причината там нещо да не сме закачили. Ама гледахме уж белези всичко поне за ремъка и всичко си беше ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #4 Отговорено 12 Април, 2009 Или иди в сервиз или си намери стробоскоп и си провери центровката.Прегледай си свещи, кабели т.н.Доста 4есто Д15б2 има проблеми с вървежа и до голяма степен се дължат на проблеми в моноинжекцията.Щом Ецу-то не се оплаква тогава остави тия сензори намира. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Q_ball 0 #5 Отговорено 12 Април, 2009 OKs, ще се опитам да не ги мисля няколко дена , ама червейчето отвътре не спира да човърка .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gitobg 9 #6 Отговорено 12 Април, 2009 От около гидина и нещо карам със външен (конусен) въздушрен филтър, но на моменти започнах да усещам колата че не върви съответно и звука от филтара не се чуваше така добре. Ходих при много майстори но като им кажа "абе колата нещо не върви както трябва" и всеки вика ами може да е от 101 неща и никой нищо не направи. Така се примирих а и време нямах мног да се занимавам докато един ден реших да проверя компа за грешки и ми даде грешка номер 9 мисля беше която е за този сензор.Отидох при едни маистори и отворихме делккото почистихме го и го затворихме. Изчистихме грешката от компа и не се появи но колата не се беше оправила и пак не вървеше както трябва, тогажа отворихме капака на моноинжекцията и единя маистор забеляза 4е клапата за въздоха не се отваря дори и като подаваш гас. След крадка справка с няколко авто програми ми завъртяха вакумите и подадоха постоянен вакум на тази клапа. След затварянето на капака нещата стояха коренно различно и сега колицата си върви доста добре. Съветвам те да си провериш и ти как стоят нещата при теб с тази клапа . Успех надявам се че сум помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове