Jump to content
Newbie

Civic-a ми гори масло ?!

Recommended Posts

Забелязал съм нещо много странно в моета количка (Civic японка 6-та генерация 1.4 90к.с.).Когато карам по планински път и пос коро слизам от него колата на големи предавки в ниски обороти пуши...ужасно много, а когато изкачвам склона или просто съм в градско няма никаква пушилка.Ще се радвам ако някой евентуално има решение за проблема ми.. :PПС: Да отбележа колата бе блъскана и беше в застой близо 6-7 месеца и след ремонта го забелязвам този проблем..

Редактирано от Newbie

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега темата ти не е за този раздел :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам, нека някои от модераторите я премести.Извинявам се за неодобството!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен нямаш проблем това пушене се появява от виското надморско равнище и разредения въздух, но за всеки случей прогледни си нивото на маслото и след 500-1000 км виж дали е паднало. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха от къде се намеси пък надморското равнище в случая?проблема е от износени маслозаборни сегменти (както в 90% от хондите на тази възраст)смятай картера е пълен с масло, което коляновия вал джурка постоянно, а от дупките на биелите пък пръска нагоре към цилиндъра, и целия цилиндър се къпе в масло. при това стените му са набраздени (хонинг), и задържат маслототози маслен филм се прави с цел да може челото на буталото да се плъзга по цилиндъра, без да задира.най-долният сегмент е маслозаборния, и целта му е да свали филма масло, за да не влиза в цилиндъра. компресионните сегменти и те помагат, но минимално.при нормална работа имаш 4 такта - смукателен, компресионен, (възпламенение), работен, изпускателенв първият такт имаш вакуум в цилиндъра, в останалите имаш налягане, което 'избутва' останалото масло покрай сегментите обратно в картера.но при спускане на скорост без газ, над 1200 оборота, се прекратява впръскването на гориво, и двигателя се върти на 'студено' от движението на автомобила. при това и дросела е затворен, и вакуума в смукателния колектор и съответно в цилиндрите е много голям, засмуква се повече масло, и то в 3 от 4те такта, без да има налягане да избута маслото обратно, или пък горене - да го изгори.и така се събира доста масло в цилиндъра, и при подаване на газ, това масло изгаря и пуши синьо

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети тук: ЩракП.С. Форума има и търсачка.Пишеш ключови думи "гори масло" (с кавичките) или друго и си ти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...