Jump to content
CONEV

Правя ЦРХ 2г Рали

Recommended Posts

Колеги обръщам се към хората които знаят моля само те да пишът в темата,най-вече се обръщам към Омбре за съвет в момента съм захвабъл един проект ЦРХ 2г Рали правя от 2-3 коли една ползвъм купе от ВТ до края на месеца ще съм го пустнъл на колела ако ме разбирате в момента се търкаля на лявата и дястната страна за слагане на окачване за вмомента ще е сток.

 

1.Колеги интересуваме каква дебелина плексиглас да използвам за задни и странични прозорци?

 

2-Каква трябва да е тръбата за роубара-костенурката какъв профил?Някой ако може да помохне със снимки ще е добре

 

3-с колко да изнеса задните гуми за да има по голяма стабилност колата че за ЦРХ 2г е много голям проблем?

 

4-В колата освен инсталация и датчици-уреди за измерване на вода масло тем.масло и обортомер една седалка и колани какво др трябва да има?

 

5-Омбре на ралито в Търново забелязъх ре ръчната е удължена и скоростите са ти много странни смисъл има прожини или нещо такова били обястнил как си ги направил ако имаш свободно време?Всичко си правя сам и с помоща на няколко авери.

 

За първо време колата ще се кара с двигател Д16З5 с доработки на мах. Докато събера пари за нещо по сериозно!

 

 

 

ПЛАГОДАРЯ предварително на хората които ще помогнът.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знчи за Х2 може и с наилон вместо стъкла може и с оризова хартия даже така ми каза шефа на техн комисия с явно шеговит тон.трабата я има в приложение Ж 45х2.5 или 50х2 и 38х25 и 40х2 1 главен Rollbar + 1 преден Rollbar + 2 надлъжни елемента + 2 опори + 6 пети това е основната схема Студено изтеглена, безшевна, нелегирана, въглеродна стомана, съдържаща максимум0,3 %въглерод и аз се чудих ама накрая воден от максимата "ако искаш една работа да стане добре свършия сам" си направих :).трябва да имаш кюч маса и противопожарна ;) .За кой по точно ъгъл питаш там мисля е по удачна схемата проба грешка универсална рецепт няма зависи от много неизвестни фактори .задължително регулатор отзадИмам един перфектен мотор като за теб б16а http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=24382 доста е работено по него ще го сменям с 2.0 турбо и за това го продавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, правилник "Ж" които цирира по-горе Алекс - да всичко е така, но не точно. Така беше до миналата година, сега освен всички магарий които е описал по горе, всичко трябва да е сглобено / заварено / от лицензиран майстор заварчик от федерацията /разбирай БФАС/. За тези прословути майстори всички говорят, а никой не е виждал, нещо като извънземните са. Сега сериозно колата с което си се захванал да подготвяш, няма да може да участва в рали. Навярно искаш да кажеш - писта, а това е нещо различно. Второ само с приятели и с гол ентусиазъм си за никъде. Гарантирам ти го. В последствие ще се убедиш. С този двигател си кръгла нула. И това ти гарантирам. Само за да докараш колата до първия, минимума средства са не по-малко от 10 000 лв. Сигурно ще питаш къде ще отидат тези пари. Екип + колата отговаряща на правилник Ж + гуми + джанти + окачване и ето ти ги. Ако решеш да караш с обикновено окачване ставаш опасен за себе си и околните. Как щях да забравя накладки и дискове- 1200 лв. След това ти трябва лиценз, клуб за които да се състезаваш, средства за всяко състезание които не са по малко от 400 лв. ако всичко си правиш сам. т. и т.н.Сега не ме разбирай погрешно, че искам да те откажа, но трябва да си дадеш ясна сметка до- къде можеш да направиш колата. А за това трябва желание и много средства. Успех и много леки безсънни нощи. А за кутията която питаш - стигни до там ще ти кажа къде да я направиш. Невярвам, че някой ще се сърди ако се издаде къде е направена.

Редактирано от Matheo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тукощо получих много отговори на всичките ми въпроси и маи колата от Рали хваща пътя кам Писта,извинявам се ако съм подвел колегите.Не съм на Ти с тия неща но ще продължа докадето мога :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...