Jump to content
NonGrata

проблем Сивик купе 94 В-Тек

Recommended Posts

пичове имам голям проблем:като си карам колата нормално до 4000 оборота няма проблем,но когато почна да я ръчкам загрява мощно и след това няма охлаждане....загрява до едни определени градуси(да речем 100),термостата явно отваря и температърата пада малко(ама малко)и започва заигравка :rolleyes: температурата постоянно се покачва и спада......ааа и като загрее така почва да избива вода от казанчето за излишъка....моля ви кажете ми кате може да е проблема.....на всички които ми помогнат: Едно ГОЛЯМО МЕРСИ предварително :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почне ли да избива вода в разширителния съд-99% си за нова гарнитура....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти погледна ли да ли се включва перката ????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

първо провери дали е добре обезвъздушена системата, после може да е от запушен радиатор или прецакана капачка на радиатора и после са по сериозните неща ако тези са наред...има и по компетентни с повечко идеи...но аз преди 2 седмици се напатих като ми прегряваше от недобре обезвъдушена система и в следствие ми се спука гарнитура на евентуално запушения радиатор и като си купих нов радиатор и капачка и ги обезвъздуших добре всичко е ток....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смени първо термостат и капачка на радиатор.Покачването и спадането на температурата е от въздух в системата, което не е от необезвъздушена такава, а от постоянно вкарване на газове от изгоряла гарнитура на главата. Колебание идва и от намаляла охладителна течност, но тогава не изхвърля през разширителния съд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок, сега да ви обадя на мен какво ми си случи, като се връщах от Созопол(незнам на отиване дали не е правило същата работа, просто на връщане го забелязах !).Почна да ми пуше радиатора.Отварям капака, махам капачката на радиатора-вътре няма никой !! Махам капачката на преливника и пак няма никой+ много пушек !!!Наливам доста вода докато се напъне, и след 10-на минути каране спирам и проверявам под капака .... пак няма никой и в радиатора и в преливника и така още 5-6 пъти докато се прибира!! доливам и след 10-15 мин. спирам да долив!!! п.с. после карах до 110 км максимум и нямах никакви грижи !! От тогава до сега периодично проверявам радиатора, та да не стане някой фал, но от тогава насам всичко е наред...п.с.(2) преди да почне да пуше карах със скорост 170-210 км... ако това може да е някакъв проблем, но не мисля ... :cool:

Редактирано от honda_stz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж ако ти излизат мехурчета от радиатора значи е отишла гарнитурата. Отвори капачката и даи малко газ и ще видиш ако няма мехурчета търси проблема ,капачка или термостат.Залагам че е гарнитура

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове реших си проблема :( бил е адски лесен-не е била добре обезвъздошена системата :P На всички които искаха да помогнат едно голямо МЕРСИ.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво бе Стельо сега да не се отпуснеш да ръчкаш много :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...