bobo21 0 #1 Публикувано 1 Април, 2009 Привет,Пиша това с идеята да спестя нерви на заблудени съфорумци.Става дума за "пазаруване" на ксенони от сайта halogeni.com.Ето историята накратко:В средата на ноември пуснах онлайн заявка за два комплекта ксенони H4 и H1, и 2та цвят 4300К на въпросния сайт.След като няколко дни никой не ми се обади за потвърждение, се обадих аз. Чак след обаждането ми се заеха да гледат има ли каквото съм поръчал, т.е. онлайн частта явно никой не я гледа.Оказа се, че има само на 6000К, което не ме устройваше и ме помолиха да изчакам, докато получат новата пратака "идната седмица".След месец и половина (!) и няколко обаждания на 29ти декември ми се обадиха с радостната новина, че 2та комплекта са ми изпратени.Ще ме попитате защо не се отказах да ги чакам, ами защото продават "Вертекс", марка от когото съм доволен.След като ги платих се оказа, че и двата комплекта са на 6000К цвят, т.е. цялото чакане е било излишно и пак са ми пратили, каквото си имаха от самото начало.Човекът, за когото беше единият комплект се прежали и го взе както си беше, но другият, вече платен, го върнах за подмяна с правилен цвят.На 30ти декември г-н Стефан Ташев от halogeni.com, с когото през цялото време комуникирах ме увери, че "утре ще прати правилния".Последваха още два месеца (!) чакане и разправии по телефона кога ще си получа правилният, заявен в самото начало и вече платен комплект.В края на февруари все пак получих един комплект с правилен цвят, макар на друг производител и .. познайте. И двата фара палят на тотопринцип, когато си поискат.Понеже не исках повече да водя безсмислени телефонни дискусии пуснах гаранционно оплакване, през специално направената форма на сайта(там многократно ни уверяват колко важен е клиента за тях).Познайте дали не мина един месец откакто пуснах това оплакване и дали някой се свърза с мен...Онлайн търговията у нас едва прохожда, но вече успяхме я побългарим.На нас печелившите, честито, както се казва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #2 Отговорено 2 Април, 2009 Еми, тъпите търговци не могат да проумеят, че онлайн търговията се крепи най-вече на доверието на клиента, а доверие трудно се гради, лесно се руши. Колега, пусни си мнението в по-големите форуми и направо си им сринал търговията отвсякъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #3 Отговорено 2 Април, 2009 (Редактирано) пиши и до защита на потребителите. помагат в повечето случаи. аз си пазарувам от http://evrobom.com/. момчето ми е приятел и знам че доста бързо обработва поръчките и не е имало проблеми с неговите ксенони. Редактирано 2 Април, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximalnia 0 #4 Отговорено 7 Май, 2009 (Редактирано) Пиша това с идеята да спестя нерви на заблудени съфорумци.............но вече успяхме я побългарим.колега почти навсякъде е така, когато има голям магазин и той е ONLINE стават тези неща! а колкото до побългаряването, не съм съгласен! системата навсякъде е еднаква! затова си пазарувай от чужбина, както аз правя, повече разправия (но с хора, а не с говеда и си мислят че искаш да ги пр*****ш)! Редактирано 7 Май, 2009 от Maximalnia Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове