2pac 5 #1 Публикувано 1 Април, 2009 Здравейте колегиимам проблем с малката ми принцеса ако я карам нормално в икономичен режим на 3,4 и 5 предавка от 2000 до 3000 се усеща леко хлацукане...смених свещите (от Denso на NGK) но пак същата работа...и го прави не винаги...някои има ли си няква идея от какво може да е...наи вероятно кабели или деоко но искам да чуя и други мнения.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zdravko79 0 #2 Отговорено 1 Април, 2009 Колега аз имах подобен проблем и се оказа на 3 цилиндър кабела се беше скапал ,вземи от друга кола кабели и пробваи дали ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #3 Отговорено 1 Април, 2009 и аз съм за кабели,замериги колега,ако...е ок търси нещо по делкото ...успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o_hondata 0 #4 Отговорено 2 Април, 2009 Здравей,колега.Мисля,че имам същия проблем като твоя.Като я закрепа около тези обороти/колата "дърпа" назад-все едно,че отнемам газта,а не съм/.Ходих на диагностика и всичко беше наред около свещи,кабели,делко и т.н.Майстора по диагностиката предположи,че причината за това е ТP сензора на дроселовата клапа и искаше да го свали и почисти,но се оказа,че е занитен за клапата и трябва да се свали цялата дроселова клапа.Естествено не я свали.Карам все още така.Така,че насочи се към почистване на дроселовата клапа и този TP sensor.Успех, и пиши ако го отстраниш проблема/неприятен е/. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #5 Отговорено 2 Април, 2009 споко , не е от свещи , кабели и т.н. Има доста изписано по темата ... потърсете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #6 Отговорено 2 Април, 2009 споко , не е от свещи , кабели и т.н. Има доста изписано по темата ... потърсете.добре колега пусни едно линкче че нищо не мога да намеря...а пак аз за всеки случай ще пробвам с кабелите....иначе по сащия начин все едно се дави някак си....гадно е...а тва за дроселовата клапа изоб6то не знам за какво ми говориш....сажалявам че сам малко не компетентен но дори и не знам каде се намира (направо ме е срам да кажа 4е сам заваршил Автото в Пловдив ццццц.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #8 Отговорено 3 Април, 2009 (Редактирано) Така прави защтото е В-Тек Економ ще ти спестя другите подробности,ако смениш двигателя няма да прави така повече Редактирано 3 Април, 2009 от pano Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #9 Отговорено 3 Април, 2009 и един мърмот завива шоколада в калник от калибра ....... И аз съм убеден че фабрично още от завода го правят тоя номер Както и Д15Б2 още от магазина си глъхне ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #10 Отговорено 3 Април, 2009 Извинявайте момчета, ама имам 3 икономика и нито един не глъхне Дали пък моите от магазина са били още дефектни и не глъхнат?Според някои постове май всички които караме икономици трябва да си сменим двигателите, така ли? Ами защо ли изобщо тъпите човечета с дръпнати очи произвеждат този тип двигатели (vtec-e)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icaka 2 #11 Отговорено 3 Април, 2009 И аз имам подобен проблем с D15Z8!Както карам с равномерна скорост на 4-та или 5-та около 2-3000 оборота изведнъж колата се соъва сякаш съм върнал газта и след около 15-20сек.отново дръпва без изобщо да движа педала на газта!Ако някой е решил подобен проблем ще съм му благодарен да сподели! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 3 Април, 2009 (Редактирано) misho, икономиките са направени поради една причина: Да се смени двигателя с B18C5 + би турбо. Иначе тея икономици са пълна скръб И не е зле да си прегледаш колите защото явно нещо не са наред. щом не глъхнат значи нещо са счупени или са ги оплескали фабрично п.п. и моя Д15з3 беше нещо объркан Всички викат че бил много зле пък той да му се невиди бах как вървеше И до последно така и не разбрах как ги правеше тея 10 секунди до 100 км. (в купето на англичанка) Редактирано 3 Април, 2009 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #13 Отговорено 3 Април, 2009 http://forums.hondabg.com/index.php?showto...t=0&start=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pano 24 #14 Отговорено 3 Април, 2009 Аз имах точно това предвид което е обяснено в темата на teror1sta,имах същия икономичен В-тек на 5-та беше много своеволен и е малко дразнещо когато караш с 120км/ч и сам почне да ти отнема газта,така и неможах да свикна и сложиш Б18-ката и нещата заспаха. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #15 Отговорено 3 Април, 2009 БЛАГОДАРЯ! за коментарите колеги....но проблема е нещо по тока...почти убеден съм защото съм с 2 вида гориво (газ-бензин)...прави го и в двата случая...съответно на газ се усеща повече от бенза...такаче изключвам инжекторите...халцането е все едно не и достига гориво или пак се дави.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fly-boy 91 #16 Отговорено 5 Април, 2009 Колеги аз съм с D15Z8 при мен е обратното. Двигателят си работи перфектно но като задържа за извесно време около 2000 - 3000 оборота примерно след 15 минути се получава едно " ритане" все едно се включва Втека, и колата се наема сама Страно е но не ми е проблем дори напротив взе да ми харесва . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #17 Отговорено 6 Април, 2009 (газ-бензин).... !!!Май с това трябваше да започнеш!Пипне ли газаджия в Хонда, проблемите започват. Нищо лично, ама ако искаш да имаш Хонда, карай на бензин. Няма да спестиш много от газта, освен ако не пътуваш поне по 1000км на седмица! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #18 Отговорено 6 Април, 2009 Моя съвет е щом имаш и газова уредба е да отидеш на читав диагностик и след това на читав газаджия! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #19 Отговорено 7 Април, 2009 преди извесно време направих точно това....бях на диагностика и след това на гараджия....всичко си беше нормално...карам на газ вече около година...и не ми е правила никакви парчета(като исключим че в началото неможеха да я нахранят като отвори V-tec-a)....не мисля че е от това...сложена ми е доста цивилизовано(само да оточня че сам с БРЦ инжекция)....според мен направо си е нещо от токовите истории ама трябва и да се намери време за диагностика...а само да питам има ли вероятност да се нуждае от реглаж клапани???(нз от каде ми хрумна ама да питам ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #20 Отговорено 7 Април, 2009 принципно добре ти е хрумнало, защото при каране на газ трябва по често да се преглеждат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SH3M37A 5 #21 Отговорено 8 Април, 2009 аз съм с д14а8 и докато си карам на 3-та из града на 2.500 оборота 3000 колата предърпва 2-3 пъти,все едно се мъча да я карам на 4-та при 1000 оборота .... нямах време да си извадя свещите и да ги почистя понеже предполагам е от това,понеже колкото да е цапотят се.... предполагам,че проблема ти е същия като моя ,ако не е успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #22 Отговорено 10 Април, 2009 хванах я кога го прави....най-вече като е студена....а като загрее го хлацука когато на нея и е кеф....от реглайа на клапаните ли да е....или да почвам с по дребните неща като кабели и ваздушен филтар...????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #23 Отговорено 14 Април, 2009 Колеги моля ви помогнете....Обращам се към по-компетентните в тази област....разбрах че проблема ми идва от високо волтовите елементи (бобина,деоко,кабели и свещите които ги изключвам защото ги смених и не е от тях)днес ще пробвам кабелите но имам голямо самнение 4е не е и от тях...дестрибиторната капачка не е счупена...отватре е почистена,такаче исключвам и този варянт....остават 2 неща: 1-тъй като сам с ватрешна бобина в деокото има едно нещо което незнам как да го нарека....нещо като чукче...да е прекалено износено и да не опира добре в пластините на капачката(само да уточна че и то е почистено от нагара и пак никакво подобрение) 2-самата бобина да е здала багажа ??? моля за мнение от 1net....пак и не само Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didodido 0 #25 Отговорено 22 Април, 2009 Ако откриеш нещо надявам се да се похвалиш. Въпреки че проблеми подобни на твоя с придърпваия, заглъхвания, самоподавания и самоотнемания на газта са многократно коментирани и никой не даде конкретно решеие. Не че се оплаквам от тоя модел мотори, пак си бих купил същия въпреки че са малко своеволни. Относно твоята идея за проблем по тоците, мисля че те са причина само до толкова доколкото управляват джаджите дето регулират горивото. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #26 Отговорено 23 Април, 2009 ами колега вчера бях в Бултрако за да ми изчистят грешките в SRS-а и там пича ми каза че най-вероятно иска реглаж на клапаните....защото имах самнения за дистрибуторна капачка,палец или бобина...човека ми каза че тези неща в повечето случаи здават багажа изведнаш....и като чу как работи двигателя и че се претриса отвреме на време ми каза да отида да си направя реглажа.....та другата седмица ще ходя за това...и после ще пиша какво се е оказало.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Kikata 4 #27 Отговорено 23 Април, 2009 ами колега вчера бях в Бултрако за да ми изчистят грешките в SRS-а и там пича ми каза че най-вероятно иска реглаж на клапаните....защото имах самнения за дистрибуторна капачка,палец или бобина...човека ми каза че тези неща в повечето случаи здават багажа изведнаш....и като чу как работи двигателя и че се претриса отвреме на време ми каза да отида да си направя реглажа.....та другата седмица ще ходя за това...и после ще пиша какво се е оказало.... ако питаш мен, сипи 20 литра бензин и подкарай колата по магистралата на повечко обороти да я продухаш.според мен търсиш под вола теле в момента. айнщайн е казал: когато се изправиш пред проблем,търси най-простата възможна причина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
2pac 5 #28 Отговорено 23 Април, 2009 вярвай ми продухвам я редовно на ниски предавки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Panteca 0 #29 Отговорено 22 Юни, 2009 Колеги аз съм с D15Z8 при мен е обратното. Двигателят си работи перфектно но като задържа за извесно време около 2000 - 3000 оборота примерно след 15 минути се получава едно " ритане" все едно се включва Втека, и колата се наема сама Страно е но не ми е проблем дори напротив взе да ми харесва .Колега и аз имам същия "проблем". Обаче си мисля че е повече проблем. Мойта кола е D16Z6. Много ми е интересно от какво е породено това ритане, ако някой знае нещс да помага :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове