Jump to content
voodooavenger

Въпрос с горенето на масло на хонда сивик.

Recommended Posts

моля ви ако някои може да ми помогне по темата ако е имал такъв проблем.имам хонда сивик 93 година 1.6 ако нещо ще ви помогне витек 125 коня.колата е много добра харесва ми много но понеже е беспаричие а и баща ми разбира от коли но до сега сме карали само фолксвагени и неможем да разберем как може колата ми гори поне 1 литър масло на 350 го слагам нека за 400 но не са километра 1литър масло и неможем да разберем какво става как изчезва губи и леко вода но за нея много малко се губи почти нищо но и вода изчезва по малко и незнам какво да правя.колата е много запазена моторчето и мърка но нещо и има с маслото и се притеснявам.някои ако може да помогне моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сегменти, гумички и гарнитура на главата и забравяш. ако не ти тече от някъде разбира се. :rant: не е болка за умиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което си описал като загуба на масло е ужасно много. Значи има варянт да е издухала гарнитурата на главата и да го гори това масло. При това положение обаче ще пуши наистина много. Освен гарнитура трябва да се погледнат и гумичките на клапани и водачи на клапаните също. Ако е гарнитурата най често се меша масло/вода това може да разбереш като погледнеш капачката на главата дали има конденз отдолу. Също провери ако решиш да сваляш главата за пукнатини някаде по нея. Но пак казвам че ако гори толко масло ще е бетер дизелите :rant: И наи елементарното което можеш да направиш нали е да огледаш за сериозни течове от някаде. Поздрави и успех с ремонта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защото баща ми е фен на друга марка и само ми намила боклук варбург кво ли не ме нарежда а го знам 4е разбира много повече от повечето монтиори тук и си мълча още не иска да я отварял щото го е страх да погледнел вътре нз и тои така каза но това бил сериозен проблем и си мисли че можело и да е спукан корпус можело да били спекани буталата и само ме дразни че двигателя бил за боклука а аз съм голям фен натози модел и ме е много яд..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не дими и тои това гледаше каза че си работела много добре по звук утре наи вероятно ще отворим да гледал свещите да видил как работят цилиндрите но за дим изобщо дори нормално си дими.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А не може ли да е текнал здраво някой семеринг на коляновия вал? Гледа ли отдолу??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега същия проблем го имах и аз на същия мотор и аз така се чудеш колата върви перфектно мотора мърка,а на 400км лапа един литър.Отворихме я и се оказа,че има запекъл сегмент и явно предният собственик никога не е сменял маслото вътре мазало от мизерия и нагар.Основен ремонт за около 1000лв и сега всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменете ги тези сегменти 70- 100 левастръгнете главата за 50-на лева сменете за 40 лева биелните лагерчета100-200 лева за мйстор и си готова и една гарнитура около 50 аз мисля че отвори ли се един мотор е добре вече да е клингеритоваХондака ще заспи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сегменти, гаранцияискамвитек, какви са тез цени от комунистическо време? вярно не излиза чак 1000лв ремонта, ако не прекаляваш, но все пак 200лв за отваряне на мотора ми се струват малкоп.п. гарнитурата ти пропуска, щом губи охл.течност. по-добре отваряйте мотора преди да е станало по-зле

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тои баща ми разбира доста тои ще я оправя но се надявал да са само гумичките макар че наистина е с предубеждение да не са се спекли. а да питам ще върви ли по добре колата колеги тя ся си фърка но попринцип според мен нормално е да върви по добре :D дано да се размина тънко но ако се наложи немисля да се стискам :worthy: благодаря за информацията

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно са гумичките на клапаните.Колегата е прав ако гори 1л масло на тия километри ще пуши яко.Като е запалена сложи си ръката ка аспуха наи отзад за 10сек и виж после по ръката ти ще има ли маслени отпечатъци- ако има значи го лапа или от гумичките или от маслените сегменти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги каквото искате си говорете само с гумички няма да стане проверено е. Само си праиш двойна занимавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Магнум звънни ми на 0877578576 и ще ти кажа от къде сегменти а ако и те ти ги сменят ще имаш пълна гаранция стига да нямаш сериозно яице на цилиндъра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

101% Ще трябва да и пораснат нови сегменти за да спре да гори маслото :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно са гумичките на клапаните.Колегата е прав ако гори 1л масло на тия километри ще пуши яко.

Като е запалена сложи си ръката ка аспуха наи отзад за 10сек и виж после по ръката ти ще има ли маслени отпечатъци- ако има значи го лапа или от гумичките или от маслените сегменти.

Хасан като се оженил за Айшето, и преди първата брачна нощ и вика

- Айше, а дано си девствена

- А дано, Хасане, ама надали

 

 

4 хонди на над 250 000км съм имал, и всичките са горели масло, и то почти изцяло от маслените сегменти. Не че гумичките са голяма красота на тия километри, но проблеми с тях не съм имал.

 

При нормална работа, никакъв пушек няма да видиш, дори и при моя сивик, дето гори 3х на този. И при ускорение, до 4000 оборота, всичко е красиво отзад.

Но върна ли газта за повече от 20 сек, после при подаване на газ си изпушва, чак аз го виждам в огледалото.

За това се прави теста, да форсираш до 6-6500 оборота, пускаш газта, и като паднат оборотите до 1500 даваш пълна газ до 6500, и така 3-4 пъти -- ясно ще се види синия пушек отзад, ако сегментите не си вършат добре работата.

Но маслозаборния сегмент (този, който най-често сдава багажа) не пречи на компресионните, дори напротив - малко масълце в цилиндъра повишава компресията, и колата даже върви по-добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е цялата истина,няма никакво тайно болтче ,което завивайки го колата ни ще спре да гори масло,СЕГМЕНТИ!!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се получава ако колегата примерно няма пари за ремонт и продължава да си я кара така и да допълва с масло ? какво може да се прецака още нещо повече по двигателя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ако има пари да сипва едновременно масло и бензин като на трабант...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че колегата отвори тази тема за Сивика...аз също имам проблем с горенето на масло..около 1л.на 3000км,пуши синьо в движение над 4000об,не губя антифриз и нямам течове,инфото ще ми е много полезно,благодаря Ви лредварително.Имам запитване относно частите и цените защото четох някъде във форума че някой колеги могат да набавят качиствени части,а аз ТУК имам по-вече доверие от магазините:Части-сегменти,гумички на клапаните,биелни лагери,комплект гарнитури.Благодаря Ви. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 лв-сегменти45 лв-биелни лагери65 лв-гарнитура120 лв отидоха за шлайф на главата ,смяна гумички и припасване на клапани,300 кинта ме жулнаха за труд-смятай!п.п-Това са цени за акорд 95 година, който бе духнал гарнитурка,ма сега па как лети :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

110 лв-сегменти45 лв-биелни лагери65 лв-гарнитура120 лв отидоха за шлайф на главата ,смяна гумички и припасване на клапани,300 кинта ме жулнаха за труд-смятай!п.п-Това са цени за акорд 95 година, който бе духнал гарнитурка,ма сега па как лети :thumbs1:

Благодаря колега. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря за задоволителните отговори надявам се да не се окаже доста скъп ремонта ми но все пак съм твърдо решен и тази събота и неделя ще я отваряме да я оправяме с баща ми но тои ми каза също така че ако е исправно а да не гори масло компресията трябва да е по добра и да върви повече нз :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато гори масло налягането в цилиндрите е по-голямо.Дано съм разбрал какво си искал да напишеш... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз имам нещо подобно на този проблем...Когато и смених маслото минах някъде около 5000 километра и ми беше лапнала 3 литра масло но наистина малко и скачах на оборотите...след това долях един литър и до сега да чукам на дърво не ми е пипнало масалце но пък пуши.... от какво може да е това...благодаря предварително за помоща

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам предвид че когато спре да гори масло компресията би трябвало да е по добра и следователно да върви повече :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато гори масло налягането в цилиндрите е по-голямо.Когато не гори - по-малко...За вървенето е спорен въпроса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз като тесен специалист да ви светна само че сивик 5 и 6 генерациа не гори масло от гумички..Проблема е по надоло.Загубата на антифриз макар и малко е от това че гарнитурата на главата испуска и пални цилиндара с антифриз.Горенето на масло наи-често става разбира се от сегменти и то маслообиращи.Много малка е вероятноста да е запекал някои сегмент освен ако не се сменя редовно масло или се кара сас някви минерални ментарлоци.Запомнете че хонда се кара само с полу синтетика и пална синтетика.И само да подчертая че тези цени които сте обявили колеги за биелни лагери за гарнитура глава и сегменти са менте.Караш 20 000,30 000км и после пак отваряш.Ако ще правите ремонт поне нека да е както трябва тва е Хонда не е WV да го отваряш на сеозн...Цените за следните части:гарнитура глава 150лв.сегменти 100лв на дупка биелни лагери 400лв шлаиф 20лв.Надявам се да съм помогнал....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гарнитура на глава - оригинална е 60-70лв - с поръчка от чужбина (д15б2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги :) както бях споменал,предстои ми ремонт..сегменти..може ли инфо за някой колега с възможност да си поръчам необходимите части от тук/имам по-голямо доверие/ нови и да са добри за Сивик Купе 94год D15B7 мотор,Благодаря ви предварително. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...