Jump to content
honda_japan

Колко съм учуден............

Recommended Posts

Здравейте Хонда фенове, може би за вас не е нищо ново под слънцето но аз останах много приятно изненадан от една Хонда.В смисъл че отидох на оглед на кола която ми я препоръча приятел, хондата е 2000г. с четири врати двигателя е 1.4 90 коня със сервизна книжка, с документи всичко както си му реда цвета е зелен металик а бе идеалка.Та отидохме с един приятел и по думите на продавача не била палена от 1 месец и вика чакай да видя ще запали ли и се подсмихва.Врътна ключа и в следващия миг тишина, няма вибрации, няма тресене на двигателя.Просто тишина и едно финно жужене.Направо останах смаян, може да е палена и предния ден колата незнам да не е чак от месец но останах без думи.Тръгнах да я карам тя направо си искаше да се кара над 3000 оборота толкова пъргав двигател не бях карал досега , карал съм големи двигатели(разбирай обем) но с никакъв риспонс.В завоите не мърдаше направо като залепена за асфалта и това от двигател 1.4.Специално загледах и табелата с вин-а с твърдото мнение каквото съм чел че седаните се правят само в Англия, но не ВИН-а започваше с вълшебната буква J това беше достатъчно за мен.Не се споразумяхме за цената но като цяло от колата останах приятно изненадан.Това е просто исках да споделя. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, и добре дошъл !Да- прав си- вярно е, че за почти всички тук твоите впечетления не са нищо ново :rant:Има и Седани с 4 врати, произведени в Япония- JHMEJ95400S......Може би наистина е трябвало да направиш компромис с цената :D Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Power Of Dreams ... нямам какво да кажа друго :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Power Of Dreams ... нямам какво да кажа друго :-)

:rant::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Седаните с 4 врати се правят в Япония , хечбеците с 5 врати се правят в Англия.Само едно имам да кажа по въпроса , никога повече няма да си купя японска кола сглобена някъде другаде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

О да, така е... Японеца има манталитет - стриктност, отговорност, точност. Сглобява по точно определена схема, за точно определено време по точно определен начин.. няма да си палне цигара по средата, да кихне и да не сложи болт - просто всичко се прави с внимание към детайла. Не само автомобилостроенето го доказва - и икономическото им развитие, и социологическото и куп други. Съжалявам за офтопика, струваше ми се нужно допълнение към поста на колегата отгоре за да се докаже, че Японски сглобените коли, както автора на темата е откроил - са перфектни. :rant:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам, че мненията ни съвпадат!Безусловно японската сглобка си е японска, и на мене са ми разправяли че няма разлика между корола правена в Турция и Японска такава но след 3 години се установиха мааааааааааааааалки пропуски вярно малки но все пак компромисни с качеството.По отношение на коментара на колегата Joro Hondata - ами колега продавача не искаше и да мръдне от обявената от него цена от 8000лв, което мисля е твърде много за такъв автомобил още по малко че няма и АГУ, честно казано за 8 бона ще взема Примера с една две години по-стара или Акорд примерно тоест по-висок клас кола. :bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай я не се чуди ще те радва много колето :bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай я не се чуди ще те радва много колето ;)

Без съмнение ще ме радва но цената му е скандално висока, продавача не е склонен на компромиси с цената а аз му казах че за 4 хил. евро ще взема по-висок клас кола също японска, вярно сивик-а е идеален просто, със оригинална сервизна книжка нов внос и т.н.Аз не бързам ще изчакам някой месец още ще падат яко колите поне така си мисля! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брат 8 бона за автомобил 1,4 е пална загуба на пари. Още повече на тея години. Търси сега е момента да си намериш нещо хубаво и евтино. Добре дошъл в филма!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам англичанка, но съм си доволен ... мойта е 1.5 VTEC и си върви доста добре и аз бях учуден като слезнах от БМВ кат се качих на хондата имах чуството, че сефте се качвам на истинска кола ... карал съм и много други хонди и като цяло са си несравними напрао !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да бе 8 000 е доста за това, но и вярно е за тези хонди и аз каквито и коли да карах, като се качих на хонда нямаше база за сравнение в нито един аспект, но и от хонда до хонда има значение особено къде е сглобявана.като ти харесва освен да намалиш цената друг разумен ход невиждам какъв може да е, според мен всичко друго ще е компромис или недомислие, по скъп клас за по-малко пари или по-маломощно или старо зверче за повече, щото видиш ли имала еди каква си тапицерия... усредни цената ако можеш и успех, всеки ден му досаждай на продавача докато не ти я продаде... :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях изкарвал моя Сивик близко 25 дена. Верно гаражен е. Но като седна и завъртя ключа - пали на момента.Интересно е, че няма онова изфорсиране на оборотите - държи си около 1.500-1.600 оборота за много кратко време и после ги сваля.Няма свирене на ремъци, няма странни звуци..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...