Jump to content
M.R.Tuning

Не се отваря втората клапа

Recommended Posts

Някой имал ли че сащия проблем втората клапа не се отваря.Проверих вакомите този който е за клапата (номер 3) не прави никакав ваком иначе механизама на отваряне рабботи пробвах го.Ваком номер 3 не работи още от контрол бокса.Моля за помощ че хондичката ме изложи страшно много

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакума за втората клапа го създава карба.Има един тройник - той е точно отпред ще го видиш.Оттам проследи(дясно) до мембраната,която отваря клапата.Откачи оттам и пробвай ръчно, за да провериш дали ти работи мембраната.Може в нея да е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вакума за втората клапа го създава карба.Има един тройник - той е точно отпред ще го видиш.Оттам проследи(дясно) до мембраната,която отваря клапата.Откачи оттам и пробвай ръчно, за да провериш дали ти работи мембраната.Може в нея да е проблема.

пробвах го не е от нея става отваря се някаде другаде е проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От карбуратора идва ли вакум?

Не даже аз драпнах малко (засмуках) и нищо само се усеща миризма на бенц

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което се сещам е да затапиш номер 3 маркучето и да пуснеш направо от карба до мембраната вакумно маркуче и пробвай така дали ще отваря.Имай предвид,че вакума го прави като се натовари мотора, на празен ход не трябва да има вакум за втората клапа.Да не се е запушил някой проход?Незнам почвам да гадая,а това не е хубаво :bash: И Д13-ката не ми е под ръка сега да погледна как беше...Ако някой друг колега може да се включи да помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

така няма да стене щото има доста луфт и като подаде повече от колектора вакум направо се отваря втората клапа сигурно клапанчето където в черната кутия се е прецакало и не пуска вакум към мембраната на втората клапа трябва да провера как бешеи нормално е да не прави вакум на ниски обороти ако беше по близо щеше да я видим

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще стане.Има блокировка - ако не си натиснал педала на газта до точно определено положение и не отваря дори да е направило необходимия вакум.Пробвай да натиснеш лостчето на мембранката за втората клапа на ръка и ще видиш,че грам не мърда.Една от стъпките в туниг ръководството за ЕГ3(онова германското) е точно затапването на №3 маркучето от двете страни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

имам му и превода ама не е много точно и правилно колегата да пробва да му пусне вакум от колектора и тогава да даде газ ако не се отваря втората клапа значи ще мислим друго имам един карб от моята D13 разхвърлян ако нещо ти е здало багажа свиркай да помагаме

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес защото бях мн отчаен вече отидохдо един сервиз да видим ко стаа и момчето гледа гледа и каза че не работи някаква клапичка в контрол бокса която се затваря при натискане на гаста и варза както казва войводата/cls директно от карба кам мембраната и сега се отваря и сега клапата седи с доло горе половин милиметар отворена докато е на празен ход тай като клапата в контрол бокса е изолирана но пак колата не варви мн няма усезаема разлика преди когато се отвори клапата направо залепяше на седалката ся слабо ????? ко стаа с тая кола незнам

???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то този тройник е там с причина.Оттам взема вакум и затваря един допълнителен проход за въздух и съответно на средни/по-високи обороти обогатява малко сместа.Може на това да се дължи това да не върви като преди.Колега не се отчайвай това е карбуратор и няма какво толкова да му стане,че да се оправи трудно.Не е като да имаш 10 датчика и компютър,който да зависи от тях.Намери си направо цялата "черна кутия" и я смени.Не вярвам да е дефицит.Ако беше по-близо с удоволствие щях да ударя едно рамо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А такаа сега видях че компа ми дава грешка 10 мигвания интервал и пак 10 и пак на ново и ако е 10-ти номер грешката е (10 - INTAKE AIR TEMPERATURE**) ????? каква е тая грешка какво и има на температурата ??? някой да знае

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IAT -сензор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е сензора за температура на входящия въздух.Намира се на тавата горе дясно стърчи една черна пишк@ :lol: Но това,че ти дава грешка не значи,че нещо не е в ред.Ако му откачиш буксата и дадеш на контакт и пак после ще ти свети 10-та грешка.Изчисти си грешката както е показано в тази тема ЦЪКПосле я запали и виж дали пак ще ти я дава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо сам шах преди се хвалех с барза Д13-ска ся с много бавна д13-ска А иначе сега я пробвах на гас и варви доста добре втората клапа се осеща прилично на гас наистина има разлика но на бенц слабо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имай предвид,че вакума го прави като се натовари мотора, на празен ход не трябва да има вакум за втората клапа.

на празен ход вакуума е най-голямтова е след дросела, преди дросела вакуума е горе-долу константен. зависи единствено от качеството и чистотата на въздушния филтър, като на високи обороти е най-голям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Това за Кейхин ED33A ли?

Аз не съм енциклопедист.Знам това,което съм разглобявал.

Просто казано въпросната тръбичка на празен ход не смуче,

като се натовари мотора смуче яко :D .

 

Редакция: И да пише се вакуум - Магнум-а го е написал правилно :worthy: . И аз съм го сбъркал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така утре би трябвало да ми пристигне контрол бокс благодарение на колегата тонихонда в комплекта влиза и смукател и карб та се чудя направо да ли да сваля карба и да го почистя макарче преди 4 месеца сам го праскал с карб клиинер някой имали други предложения за чистене

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес смених контрол бокса сега всичко работи както трябва кпалата се отваря но па ми се струва че колата не варви тич 11.3 сек от 0 до 100 по каталога немога да ги стигна сеги ги пратя за 13.5какво става с тая кола

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

знам че не е по темата ама аз си смених карборатора с друг които е чист механичен дву камерен без вакумите и ако искаите ми вярваите колата не е това което беше мога да се похваля с барза Д13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^От какво е карба?Разкажи историята с подробности(начин на монтиране,модел на карбуратора и т.н.)Ще е полезно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
atanasbe Пиши пиши да видим ко стаа а и аз се чудя да ли нещо моя карб не е наред колата гори доста бенц 10 на 100 градско с много леко каране пак не е барза и дори за д13-ска без подобрения пак мойта си има

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така тъй като си взех още един карб стоков и мога да си правя малко експерименти та така втората клапа се отваля до много малко положение така си е направоне сток ето до толкова

Публикувано изображение

 

на мен поне ми се вижда много малак отвор и махнах предпазителя (ограничителя) за да се отваря на Макс ето толкова

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Та вапроса ми е дали ще се получи положителен ефект защото при отваряне цялостно на втората клапа ще впрасква повече горино и да не стане така че да се барка сместа но пак и ще влиза повече въздох несам много на ясно с нещата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брейййй никой ли не е на ясно с тия работи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 2 години съм така без този стопер.Нямам оплаквания.

А разлика има ли в варвенето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, но е минимална(или аз свиквам бързо с колата).Все пак напълно си заслужава инвестицията в развиването на едно болтче :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, но е минимална(или аз свиквам бързо с колата).Все пак напълно си заслужава инвестицията в развиването на едно болтче :(

Ваххх ти как го разви неска 3 часа се мача и не можах без да махам карба как ли не се мачех и немога да го набарам май ще трябва да го свалям

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалях карба.П.С. Баце, не е нужно да цитираш всяко мое мнение - ясно е че си говорим двамата.Отдолу има един бутон "Нов Отговор" цъкаш него.Така пишеш без да ми цитира мнението.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какъв е ефекта след манипулацията с 2 рата дроселова потръгнали а разхода как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

писал съм вече в друга тема но Visit My Websiteна моята D13 смених карбуратора с един солекс от пежо 405 1,6 92 к.с. за монтажа на този имаше малко преправяне на входящия колектор но не е нищо особеносъщо глава от D15b7 шлайфана за монтажа на главата взех моя вал щото на B7 няма на вала ексцентрика за помпата за бензина аа и направих ме една дупка на главата за помпата и две малки за шпилките за захващане на помпатасъжалявам за лошото качество на снимките ама са снимани с телефон привечер скоро ще направя новиефекта е сега е задоволителен но ми трябва помощ с този карбуратор нещо не мога да си настроя автоматичния смукач и горивна смес нещо бедничка ми идва вечев събота мисля да се пробвам с настройките на карба и ще го свалям маи може да го снимам стига да има интерес

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

танасе аре бе пусни една тема с снимков матриал и описани какво си направил как защо за колко и какъв и ефектане са тай като буба :D:offtopic::D

Редактирано от NOS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...