M.R.Tuning 0 #1 Публикувано 30 Март, 2009 Някой имал ли че сащия проблем втората клапа не се отваря.Проверих вакомите този който е за клапата (номер 3) не прави никакав ваком иначе механизама на отваряне рабботи пробвах го.Ваком номер 3 не работи още от контрол бокса.Моля за помощ че хондичката ме изложи страшно много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #2 Отговорено 30 Март, 2009 Вакума за втората клапа го създава карба.Има един тройник - той е точно отпред ще го видиш.Оттам проследи(дясно) до мембраната,която отваря клапата.Откачи оттам и пробвай ръчно, за да провериш дали ти работи мембраната.Може в нея да е проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #3 Отговорено 30 Март, 2009 Вакума за втората клапа го създава карба.Има един тройник - той е точно отпред ще го видиш.Оттам проследи(дясно) до мембраната,която отваря клапата.Откачи оттам и пробвай ръчно, за да провериш дали ти работи мембраната.Може в нея да е проблема.пробвах го не е от нея става отваря се някаде другаде е проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #4 Отговорено 30 Март, 2009 От карбуратора идва ли вакум? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #5 Отговорено 30 Март, 2009 От карбуратора идва ли вакум?Не даже аз драпнах малко (засмуках) и нищо само се усеща миризма на бенц Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #6 Отговорено 30 Март, 2009 Другото, което се сещам е да затапиш номер 3 маркучето и да пуснеш направо от карба до мембраната вакумно маркуче и пробвай така дали ще отваря.Имай предвид,че вакума го прави като се натовари мотора, на празен ход не трябва да има вакум за втората клапа.Да не се е запушил някой проход?Незнам почвам да гадая,а това не е хубаво И Д13-ката не ми е под ръка сега да погледна как беше...Ако някой друг колега може да се включи да помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #7 Отговорено 31 Март, 2009 (Редактирано) така няма да стене щото има доста луфт и като подаде повече от колектора вакум направо се отваря втората клапа сигурно клапанчето където в черната кутия се е прецакало и не пуска вакум към мембраната на втората клапа трябва да провера как бешеи нормално е да не прави вакум на ниски обороти ако беше по близо щеше да я видим Редактирано 31 Март, 2009 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #8 Отговорено 31 Март, 2009 Ще стане.Има блокировка - ако не си натиснал педала на газта до точно определено положение и не отваря дори да е направило необходимия вакум.Пробвай да натиснеш лостчето на мембранката за втората клапа на ръка и ще видиш,че грам не мърда.Една от стъпките в туниг ръководството за ЕГ3(онова германското) е точно затапването на №3 маркучето от двете страни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #9 Отговорено 31 Март, 2009 (Редактирано) имам му и превода ама не е много точно и правилно колегата да пробва да му пусне вакум от колектора и тогава да даде газ ако не се отваря втората клапа значи ще мислим друго имам един карб от моята D13 разхвърлян ако нещо ти е здало багажа свиркай да помагаме Редактирано 31 Март, 2009 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #10 Отговорено 31 Март, 2009 Така днес защото бях мн отчаен вече отидохдо един сервиз да видим ко стаа и момчето гледа гледа и каза че не работи някаква клапичка в контрол бокса която се затваря при натискане на гаста и варза както казва войводата/cls директно от карба кам мембраната и сега се отваря и сега клапата седи с доло горе половин милиметар отворена докато е на празен ход тай като клапата в контрол бокса е изолирана но пак колата не варви мн няма усезаема разлика преди когато се отвори клапата направо залепяше на седалката ся слабо ????? ко стаа с тая кола незнам ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #11 Отговорено 31 Март, 2009 Ми то този тройник е там с причина.Оттам взема вакум и затваря един допълнителен проход за въздух и съответно на средни/по-високи обороти обогатява малко сместа.Може на това да се дължи това да не върви като преди.Колега не се отчайвай това е карбуратор и няма какво толкова да му стане,че да се оправи трудно.Не е като да имаш 10 датчика и компютър,който да зависи от тях.Намери си направо цялата "черна кутия" и я смени.Не вярвам да е дефицит.Ако беше по-близо с удоволствие щях да ударя едно рамо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #12 Отговорено 31 Март, 2009 А такаа сега видях че компа ми дава грешка 10 мигвания интервал и пак 10 и пак на ново и ако е 10-ти номер грешката е (10 - INTAKE AIR TEMPERATURE**) ????? каква е тая грешка какво и има на температурата ??? някой да знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 31 Март, 2009 IAT -сензор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #14 Отговорено 31 Март, 2009 Това е сензора за температура на входящия въздух.Намира се на тавата горе дясно стърчи една черна пишк@ Но това,че ти дава грешка не значи,че нещо не е в ред.Ако му откачиш буксата и дадеш на контакт и пак после ще ти свети 10-та грешка.Изчисти си грешката както е показано в тази тема ЦЪКПосле я запали и виж дали пак ще ти я дава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #15 Отговорено 31 Март, 2009 Направо сам шах преди се хвалех с барза Д13-ска ся с много бавна д13-ска А иначе сега я пробвах на гас и варви доста добре втората клапа се осеща прилично на гас наистина има разлика но на бенц слабо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #16 Отговорено 31 Март, 2009 Имай предвид,че вакума го прави като се натовари мотора, на празен ход не трябва да има вакум за втората клапа.на празен ход вакуума е най-голямтова е след дросела, преди дросела вакуума е горе-долу константен. зависи единствено от качеството и чистотата на въздушния филтър, като на високи обороти е най-голям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #17 Отговорено 31 Март, 2009 ^Това за Кейхин ED33A ли? Аз не съм енциклопедист.Знам това,което съм разглобявал. Просто казано въпросната тръбичка на празен ход не смуче, като се натовари мотора смуче яко . Редакция: И да пише се вакуум - Магнум-а го е написал правилно . И аз съм го сбъркал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #18 Отговорено 3 Април, 2009 Така утре би трябвало да ми пристигне контрол бокс благодарение на колегата тонихонда в комплекта влиза и смукател и карб та се чудя направо да ли да сваля карба и да го почистя макарче преди 4 месеца сам го праскал с карб клиинер някой имали други предложения за чистене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #19 Отговорено 4 Април, 2009 Днес смених контрол бокса сега всичко работи както трябва кпалата се отваря но па ми се струва че колата не варви тич 11.3 сек от 0 до 100 по каталога немога да ги стигна сеги ги пратя за 13.5какво става с тая кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #20 Отговорено 5 Април, 2009 знам че не е по темата ама аз си смених карборатора с друг които е чист механичен дву камерен без вакумите и ако искаите ми вярваите колата не е това което беше мога да се похваля с барза Д13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #21 Отговорено 5 Април, 2009 ^От какво е карба?Разкажи историята с подробности(начин на монтиране,модел на карбуратора и т.н.)Ще е полезно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #22 Отговорено 5 Април, 2009 atanasbe Пиши пиши да видим ко стаа а и аз се чудя да ли нещо моя карб не е наред колата гори доста бенц 10 на 100 градско с много леко каране пак не е барза и дори за д13-ска без подобрения пак мойта си има Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #23 Отговорено 9 Април, 2009 Така тъй като си взех още един карб стоков и мога да си правя малко експерименти та така втората клапа се отваля до много малко положение така си е направоне сток ето до толкова на мен поне ми се вижда много малак отвор и махнах предпазителя (ограничителя) за да се отваря на Макс ето толкова Та вапроса ми е дали ще се получи положителен ефект защото при отваряне цялостно на втората клапа ще впрасква повече горино и да не стане така че да се барка сместа но пак и ще влиза повече въздох несам много на ясно с нещата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #24 Отговорено 10 Април, 2009 Брейййй никой ли не е на ясно с тия работи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #25 Отговорено 10 Април, 2009 Аз от 2 години съм така без този стопер.Нямам оплаквания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #26 Отговорено 10 Април, 2009 Аз от 2 години съм така без този стопер.Нямам оплаквания.А разлика има ли в варвенето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #27 Отговорено 10 Април, 2009 Има, но е минимална(или аз свиквам бързо с колата).Все пак напълно си заслужава инвестицията в развиването на едно болтче Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M.R.Tuning 0 #28 Отговорено 10 Април, 2009 Има, но е минимална(или аз свиквам бързо с колата).Все пак напълно си заслужава инвестицията в развиването на едно болтче Ваххх ти как го разви неска 3 часа се мача и не можах без да махам карба как ли не се мачех и немога да го набарам май ще трябва да го свалям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #29 Отговорено 10 Април, 2009 Свалях карба.П.С. Баце, не е нужно да цитираш всяко мое мнение - ясно е че си говорим двамата.Отдолу има един бутон "Нов Отговор" цъкаш него.Така пишеш без да ми цитира мнението. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #30 Отговорено 18 Април, 2009 и какъв е ефекта след манипулацията с 2 рата дроселова потръгнали а разхода как е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #31 Отговорено 20 Април, 2009 (Редактирано) писал съм вече в друга тема но Visit My Websiteна моята D13 смених карбуратора с един солекс от пежо 405 1,6 92 к.с. за монтажа на този имаше малко преправяне на входящия колектор но не е нищо особеносъщо глава от D15b7 шлайфана за монтажа на главата взех моя вал щото на B7 няма на вала ексцентрика за помпата за бензина аа и направих ме една дупка на главата за помпата и две малки за шпилките за захващане на помпатасъжалявам за лошото качество на снимките ама са снимани с телефон привечер скоро ще направя новиефекта е сега е задоволителен но ми трябва помощ с този карбуратор нещо не мога да си настроя автоматичния смукач и горивна смес нещо бедничка ми идва вечев събота мисля да се пробвам с настройките на карба и ще го свалям маи може да го снимам стига да има интерес Редактирано 20 Април, 2009 от atanasbe Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOS 16 #32 Отговорено 21 Април, 2009 (Редактирано) танасе аре бе пусни една тема с снимков матриал и описани какво си направил как защо за колко и какъв и ефектане са тай като буба Редактирано 21 Април, 2009 от NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове