Jump to content
Civic 16v

Свирене от капака на двигателя

Recommended Posts

Здравейте колеги.Имам следния проблем.Като запаля сутрин колата на студено след 5-6 сек почва едно много странно свирене (непрекъснато около 1 мин.и спира)което идва от горния капак на двигателя.Звука е като турбина на дизел когато тръгва да се прецаква и почва да свири.Почна да го прави може би 1 седмица след смяна на ангренажа и маслото.Ходих при един майстор и ми каза"абе карай бе нищо и няма"!!!???И още един шум който се появи след смяната на ангренажа (дали нещо може да е разхлабил мойстора!преди това го нямаше с сигурност)при тръгване на 1ва,2ра няма значение при пускане на съединителя и подаване на газ се чува едно слабо ЦЪК което се чува когато съм и на скорост примерно движа се на 2ра без газ в момента който подавам газ и пак се чува ЦЪК.Чакам смислени отговори и някой в София който като му я закарам да ми оправи колата а не да вика Карай не се плаши.Мерси предварително.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е Прелюд 2.0 мотор края на 95-та год.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът в София при който можеш да я закараш мисля че е споменаван достатъчно пъти в този форум... влез в "Сервизи и магазини" и гледай наи-горе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми се е случвало 1-2 пъти в студеното скоро след смяна на ангренажа, но в огромното число студени стартове го няма. Това "цък", за което споменаваш съм го чувал само на първа при отнемане на газта и ново подаване без изключване от скорост, но също се случи няколко пъти и изчезна. При мен постоянно си остава само едно виене, което идва откъм сервизните ремъци (заслушвах се и в кутията на ангренажа - като че ли не е от там).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не ти свири ремъка .. пробвай да я изфорсираш няколко пъти . трябва да спре.това се случва предимно във влажно време ..особенно ако навиеш волана нали ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не ти свири ремъка .. пробвай да я изфорсираш няколко пъти . трябва да спре.това се случва предимно във влажно време ..особенно ако навиеш волана нали ?

Не.Нищо общо с волана паля и почва след 5 сек. да свири около минута.Не е свирене от ремък нищо общо няма звука свири все едно ти да си свирукаш непрекъснато такъв звук.Слушаха я днеска едни колеги и казаха че идва от помпата на хидравликата ремъка не е пренатегнат прави го само на студено.Може ли да е от хидравличната течност.Казаха ми че отгоре на двигателя няма какво да свири,въпреки че като я заслушам идва някаде отгоре от дясната страна от горния капак на двигателя откъм старната на ангренажа а хидравличната помпа се пада от тази страна.???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита свири когато е на смукач,около минута и после постепенн утихва-когато минава въздуха през клапанчето се чува този звук,понеже сечението му е малко.друго което може да ти свири,и при мен го имаше,са лагерите на динамото.при палене сутрин свиреха яко и след 1-2 мин спираха.смених ги и сега е ок.имаш ли възможност да откачиш ремъка на динамото?така ако пак свири ще отпадне лагери и ремък(ако и хидравликата е с него ремък и като го откачиш пак свири отпада и тя).ще се ориентираш къде е проблема по лесно.тва цък дето чуваш,да не е от механиката за подаване на газ?друго не се сещтам кво може да ти цъка като подаваш газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не приплъзва ангренажен ремък на ролка и от там странно свири ?Като докоснеш газта как са нещата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не приплъзва ангренажен ремък на ролка и от там странно свири ?Като докоснеш газта как са нещата ?

Значи всичко си бачка както трябва докато се чува свиренето.Чува се между 1400-1800 оборота като ги дигна на 2000 и престава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моита свири когато е на смукач,около минута и после постепенн утихва-когато минава въздуха през клапанчето се чува този звук,понеже сечението му е малко.друго което може да ти свири,и при мен го имаше,са лагерите на динамото.при палене сутрин свиреха яко и след 1-2 мин спираха.смених ги и сега е ок.имаш ли възможност да откачиш ремъка на динамото?така ако пак свири ще отпадне лагери и ремък(ако и хидравликата е с него ремък и като го откачиш пак свири отпада и тя).ще се ориентираш къде е проблема по лесно.тва цък дето чуваш,да не е от механиката за подаване на газ?друго не се сещтам кво може да ти цъка като подаваш газ.

Не съм се изразил правилно не е ЦЪКАНЕ а Щракане казаха ми че било луфт на притискателния диск на съединителя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наи вероятно свири въздуха на смукач,понеже преминава през баипас,огледаи се от къде свири точно,не може да не си личи.но аз съм почти сигурен.че е от това.а за тва щракане да е от съединителя,хм не знам.ако се е появило както казваш след смяна само на ремък и ролка(смяната им няма нищо общо със съединителя)надали да е от него,ама трябва да видиш къде точно щрака.така само гадаене и както казват някои колеги хвърляне на боб :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същият проблем при смяна на ангренажният ремък. " Майстора " ми каза че се получавало защото ремъка бил нов и куп други глупости , затова отидох при друг. Човекът отпусна малко оптяжната ролка и всичко се отрави.При мен виенето се чуваше между 1500 и 2200 оборота.Аман от "Майстори"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наи вероятно свири въздуха на смукач,понеже преминава през баипас,огледаи се от къде свири точно,не може да не си личи.но аз съм почти сигурен.че е от това.а за тва щракане да е от съединителя,хм не знам.ако се е появило както казваш след смяна само на ремък и ролка(смяната им няма нищо общо със съединителя)надали да е от него,ама трябва да видиш къде точно щрака.така само гадаене и както казват някои колеги хвърляне на боб :cool:

Проблема с щракането е че с бащата искахме да видим откъде щрака и за голям майтап точно тогава престана да Щрака и по закона на гадостите като останах сам пак почна утре ще се прабвам отново да го заслушам.А за свиренето както казах свири от горната страна на капака на двигателя от дясно откъм ангренажа и хидравликата проблема е че е доста разпространено (силно свиренето) сутрин на студено заслушвам се и от капака на мотора ама там нема ко да свири нали така ??? та понеже прелюда е с автоматичен смукач може и от тва да е ама някой да ми каже каде стой горе долу да се ориентирам най вероятно е около инжекциона ако не е и в него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах го същият проблем при смяна на ангренажният ремък. " Майстора " ми каза че се получавало защото ремъка бил нов и куп други глупости , затова отидох при друг. Човекът отпусна малко оптяжната ролка и всичко се отрави.При мен виенето се чуваше между 1500 и 2200 оборота.Аман от "Майстори"

Пак ли така на студено само ти свиреше пич или постоянно???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде покраи дроселовата клапа(под,зад нея0не знам точно къде е на прелюда.няки с прелюд да съдеиства

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някъде покраи дроселовата клапа(под,зад нея0не знам точно къде е на прелюда.няки с прелюд да съдеиства

Утре ще търся пичаго мерси:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с пренатягане на обтяжната ролка на ангренажа ме хвърля тотално в тъча. Само при Хондите ли се получават такива изпълнения???На предишната кола съм сменял 2 пъти ангренаж и ролка, сменял съм на още куп служебни и лични коли от различни марки и никъде не се е случвала подобна простотия!Сега почнете да ни плашите с колегата, че ни е преобтегната ролката и ще се прецака... :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да колега, наистина може да вие от пренатегнат ремък, не на празно на оптяжните ролки има пружини които опъват ремъците колкото е необходимо.При мен едната пружина липсва и се наложи три пъти да глася обтегнатостта на ремъка докато го докарам горе долу добре, защото все ми се струваше че е достатъчно хлабав, а се оказваше че е стегнат повече от колкото трябва.И аз съм сменял много пъти на немски и френски коли ангренажен ремък, а на Хондата имам чувството че всеки момент ремъка ще изпадне от ролките ама не, явно така трябва да бъде. Колкото до щракането при много ниска скорост, може да е от вътрешното каре на лявата полуос, на шлиците дето е закрепено към вала който излиза от скоростите(надявам се разбрахте за какво иде реч).

Редактирано от Nikolcho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до щракането при много ниска скорост, може да е от вътрешното каре на лявата полуос, на шлиците дето е закрепено към вала койтоизлиза от скоростите(надявам се разбрахте за какво иде реч).колега,колко пъти си чувал да се разбие вътрешн каре,че и да щрака,а ако вземе да щрака и от шлиците леле мале.външно може,ама наи вече в завои и без значение от скороста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами ела да видиш и чуеш на моя Прелюд, освен това то не е буквално щракане ами по скоро леко чукване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...