pitbuls 21 #1 Публикувано 22 Март, 2009 днеска с огорчение забелязах,че стрелката на температурата вече не се залепя за средата на скалата,както е присъщо на хонда.нищо не е бутано,сменяно по колата,не е наливан,доливан антифриз,просто нищо.до преди ден два си седеше по средата,сега се е забила доста по надоло.има парно както и преди,термостата отваря-проверено по маркучите(в сисъл паля студена и гледам кога ще затопли и кога отваря),перката се пуска и спира както преди,няма въздух в системата.мистериозна работа.някои сблъсквал ли се е с такъв куриоз.дали датчика на перката са му омекнали пластините и пуска перката по рано?но ако е така,то термостата трябва да попритваря и да регулира температурата.дали термостата не регулира правилно-щото иначе си работи.дали датчика които дава сигнал на стрелката не лъже.за този датчик някои има ли данни при колко градуса какво трябва да е съпротивлението му?даите ориентировъчни цени за термостат,датчик за перката и датчика за уреда.зц1 мотор,1,6-16кл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BOSS`HOGG 187 #2 Отговорено 22 Март, 2009 Пробвай първо да смениш термостата , най евтин и лесен за смяна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 22 Март, 2009 то смяната лесна,и цените сега ги видях-термостат-21 лв,датчик за уреда-9 лв,за перката-6 лв.ама интересното е,че работи и термостата,и перката,и уреда отчита.не знам,дали може да отваря термостата,а да не притваря после и да регулира темп.щото лесно ще ги сменя,ама ми се иска да разбера защо става така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gabara 8 #4 Отговорено 22 Март, 2009 и аз го имах сащият проблем.Термостата уж отваря,парно имам а стрелката на температурата едвам е мраднала.Смених термостата и всичко се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 22 Март, 2009 и аз го имах сащият проблем.Термостата уж отваря,парно имам а стрелката на температурата едвам е мраднала.Смених термостата и всичко се оправи.а перката пускаше ли се и спираше ли както си е нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
buleka vti 5 #6 Отговорено 22 Март, 2009 И аз преди на един Шатъл имах същият проблем-директно смених термостата и работата се оправи Ако някой има електронен термометър с лъч може да проверите при какви градуси започва да ти отваря-при мене беше около 60 С Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 22 Март, 2009 (Редактирано) забравих да спомена,че като откача бушона на перката и стрелката мърда на горе,значи датчика на уреда бачка.и аз мерих температурата,ама са ми слаби батериите на уреда и се допуска,че може да даде грешка(отчете отваряне на термостата на около 65-70 С.на 75 се пуска перката.утре ще ги сменя и ще меря пак.то ако отваря по рано и течноста ще е по студен и няма смисъл да се пуска перката тогава,а тя тръгва. в аутодата дават термостата да отваря на 78+-2 градуса. Редактирано 22 Март, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #8 Отговорено 22 Март, 2009 Сменяй термостата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #9 Отговорено 22 Март, 2009 слагам си тиквата че е термостат...не че много разбирам, ами всеки път това се оказва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #10 Отговорено 22 Март, 2009 От началото беше ясно че е термостат. Сменяй го колега и това е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i4o 0 #11 Отговорено 22 Март, 2009 Термостата бачка ама не на 100%. Предполагам че зклиня и неможе да дозтвори... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #12 Отговорено 22 Март, 2009 (Редактирано) Термостата бачка ама не на 100%. Предполагам че зклиня и неможе да дозтвори...явно нещо такова се получава,ще се сменя,ама все ми се струва,че и датчика на перката ще сменя. Редактирано 22 Март, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lenovo88 0 #13 Отговорено 23 Март, 2009 От началото беше ясно че е термостат. Сменяй го колега и това е.кажете ми колко пари мога да взема за една англичанка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #14 Отговорено 23 Март, 2009 От началото беше ясно че е термостат. Сменяй го колега и това е.кажете ми колко пари мога да взема за една англичанкаму 20 и 30 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #15 Отговорено 23 Март, 2009 почистване на термостата(не добра функционалност в следствие на частици боклучета)малко ръчка и всичко си доиде на мястото без да сменяме чаркове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #16 Отговорено 23 Март, 2009 а браво спестих ме някои лев за бензин)))))))))))))) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #17 Отговорено 23 Март, 2009 хахахааа,да има до търново в събота за ралито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #18 Отговорено 24 Март, 2009 Аз Шатъла го карам така от както съм го купил,никога не е стугала стрелката до средата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове