Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги!Пак ще ви занимая с мойте глупости :) Искам да си сложа КСЕНОН H1 идея си нямам за какво става дума и как се инсталира във фара.Трябва да го разпробивам или на мястото на оригиналната крушка се инсталира.Или самия фар се сменя.Понеже само гледам сайтовете пък нищо несхващам,а и необясняват за какво става дума само цифри и сметки.Ако някой ми помогне ще съм много благодарен ! :) откакто се регистрирах немога да спя ;) само чета теми и сънувам хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята кола не е ли с H4 крушки?На мястото на оригиналната се слага. Трябва да намериш място къде да монтираш баластите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоята кола е с крушки Н4 и Н1 няма да можеш да сложиш.Вариянтите са ти 31. Н4 с двойна ксенонова светлина, т.е. Би Ксенон2. Н4 с единична ксенонова светлина и електромагнитен плъзгач3. Н4 с една ксенонова светлина за късите и една халогенна за дългитеПрепоръчвам ти първия вариант, ако ти се вижда скъп тогава втория, но не и третия. При първия вариянт светлината ти наистина ще е много добра, при втория ще имаш много добри къси но дългите няма да ти харесат, третия не ти го препоръчвам защото ако ти изгори халогенната светлина трябва да хвърляш целата крушка ( живота на алогените е в пъти по-малак от този на ксенона )Монтирането е много лесно, слагаш си запалките и баластите, пъхаш ксенона в местата на предишните ти крушки и вързваш захранването към акумулатора и управлението към буксата на една от преишните ти крушки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а това пробиване дето се говори навсякъде се налага щот буксата на халогенната крушка не пасва на ксеноновата и се налага отнякъде да се вкарат кабелите на ксеноновата крушка във фара. Като цяло най-сложно е да си намериш място на баластите и да ги захванеш здраво с болтчета. След това имаш са свържеш един + към акумулатора и една или две маси към купето, а всичко останало са букси които и да искаш неможеш да объркаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Н4 с двойна ксенонова светлина, т.е. Би КсенонЩе прогледнеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При теб пробиване не се налага защото си с англичанка. Има едно гумено кръгло капаче отзад на фара, в него има достатъчно голяма дупка за купунга на старите крушки и през тази дупка може да се вкарат (с малко усилие, гумата се разтяга леко) и кабелите за ксеноновата крушка.Има и друго което е добре да провериш - ако си в Ирландия, виж дали не е незаконно това което искаш да направиш или дали там някой следи това да се спазва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ще го направя.@kicko:много неща ми казаха че са забранени,смисъл сините крушки са нелегални от 4 месеца съм стях.допалнителните халогени също били нелегални и тях сложих.Тъмните стъкла били забранени и тях затамних ;) Но за тези неща необращали внимание,но за фаровете щели да ми направят проблем ;) Смятам да си пробвам късмета :) Понеже тука секи явно разчита на късмет понеже сяка втора с сини крушки,тъмни стакла,халогени и системи ;) и аз се принождавам заради тях ....всеки включва всички светлени нощем и пътя ми са губи понеже е специялен /няма сжепление,поглаща здраво светлината,пък като е мокар се едно си с свещички отпред/и търс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...