xzibi7 0 #41 Отговорено 23 Март, 2009 харесва ми-дай повече инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #42 Отговорено 23 Март, 2009 Aко бяхте прочели линкчето , което пуснах по-нагоре , щяхте да разберете , че нито излизането от калника , нито повдигането на колата се дължат на голям цолаж. Това може да стане и с малка джанта. Ама а де ... колко базови параметъра на една джанта познаваме ? а на една гума ? а как влияе всеки от тях ?аз съм я чел и преди, но не само с 1-2 четенета мога да стана голям разбирач как може да излезе малко (отзад специално)?Изшинявам се за неточността(изцепка) от моя страна като съм написал инч,разбрали сте ме какво имам в предвид - цол. Да за тази става въпрос.харесва ми - дай повече инфо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dido_HC6 0 #43 Отговорено 23 Март, 2009 Кажи какво искаш да знаеш и ще го напиша. !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xzibi7 0 #44 Отговорено 23 Март, 2009 параметри на джанти и гуми (както и цена !!! ) и ако си със други пружини Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dido_HC6 0 #45 Отговорено 23 Март, 2009 Ами джантите са 16ки. ЕТ 35 поръчани са от маргел софия, там пише цената. Гумите са 195х45 и тка. Аз съм ползвал отстъпка затова няма да споменавам цени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rust 5 #46 Отговорено 24 Март, 2009 Инч и цол е една мярка , не си казал глупост. Колко навън или вътре в калника седи джантата зависи от офсета . За Хонда той трябва да е 45. Всичко по-малко от 45 ще изкарва джантата навън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #47 Отговорено 24 Март, 2009 ...спирачките...браво на Демона, много добре го е казал! големите джантаци си искат и големи спирачки ... които на леко купе като сивик, са само излишни килограми и то неокачена масасеенето се получава от по-широките джанти (и гуми) и по-твърдия борд, промяната на наклона на пътя се усеща доста във волана, променя се контактната точка на гумите с пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voivodata 0 #48 Отговорено 29 Март, 2009 Едно приятелче си търси за колата 18-ки и се зарибих покрай него както и да е чак 18-ки са големи, но едни 17-ки ... ;) и от там вече като споделя с тоз-оня се почва - "ще ми се разбие предницата" и само някакви негативи мисля, че е време тука вие да си изкажете мнението.Колата е сисик купе 1500 куб 101 к.с. Какви са най-големите гуми и джанти с които мога да я обуя без да я "чупя" ? Здрасти, ето ти един много полезен сайт http://www.avtogumi.com/ отстрани вдясно има един много полезен калкулатор с който може да сметнеш какви гуми да сложиш на съответните джанти.P.S. Само гледай разликата в диаметрите да е в (зелено) и си OK. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #49 Отговорено 23 Юли, 2009 Dido_HC6Mar 23 2009, 05:22 PMИзшинявам се за неточността(изцепка) от моя страна като съм написал инч,разбрали сте ме какво имам в предвид - цол. Да за тази става въпрос.Като големина са еднакви, инча е за линейна дължина, цола е за радиус/диаметър. При нас (Кебек) му викат пус на цола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове