K1r1L 860 #1 Публикувано 15 Март, 2009 играят ми оборотите много 1000-500 (приблизително )това в загрял режим и докато я карам на 1500-2000 постоянно придърпва вътре се клатя като в гондола и наполудъеднител до към 3000 .. иначе ще си счушя врата и ! в високи обороти м/у смяна на предавките ( от 1- на 2-ра примерно ) яко забива отвреме навреме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #2 Отговорено 15 Март, 2009 А търсачката пита ли я? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
burner 0 #3 Отговорено 15 Март, 2009 Мен ми мирише на ИАЦВ ако не ТПС ... имам 100% същите симптоми. Скоро ако имам време ще пиша от къде е излязъл проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #4 Отговорено 15 Март, 2009 мотора за празен ход бачка.нямам чек диагностика . тпс-а ми е пипан днес го настроих.както пише в мануалса. в тия теми в търсачката зам омента които чета не ми помагат нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #5 Отговорено 15 Март, 2009 Пич почти 100% съм сигурен че делкото ти е зацапано.Работа за 5 мин и ще забравиш за проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #6 Отговорено 15 Март, 2009 стуга преди 5 дни всичко беше оки 5-т дни не беше в движение и него ще отворя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 15 Март, 2009 аз имах същия проблем. делкото ми беше мръднало от центъра и правеше точно така. на място държа 3000 оборота и прекъсва. и аз мисля че е в делкото проблема, кабели или свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 15 Март, 2009 (Редактирано) свещите са нови каблите ще ги сменя но съм убеден че не са те зaщото колата във високи върви добре.има проблем от сорта задържам на 2000 обортаи падат на 1800 и пак вдига 2000. и карма на 2000 оборота и подскачам вътре за световно. Редактирано 15 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic 16v 1 #9 Отговорено 15 Март, 2009 Пак ти казвам,изчисти си делкото и ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #10 Отговорено 15 Март, 2009 Колата да не е чипосвана и след това да си сменил нещо, я дросел, я всмукателен колектор който да са различни от стандартните с който си бил? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 15 Март, 2009 (Редактирано) я случаино е така но... аз карам с стандарна електнрика. за това че не е от това.(електрониката) Редактирано 15 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boban 1 #12 Отговорено 16 Март, 2009 Колег имах сьщия проблем и аз,всяко трьгване от светофар с гуми...При мен се оказа нагар по дрос. клапа и около нея.След почистването обаче се рестартира компа защото помни грешката и продьлжава да прави сьщия номер. На сервиза ми взеха 50 лв. за цялата работа. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 16 Март, 2009 да ама при мен всичко е чисто ново на няма и 100 км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #14 Отговорено 16 Март, 2009 значи досега бях долу пали нормално загрее ли почва да го прави това с оборотите обаче като откача степ мотора от куплунга се оправя Явно е от него...... утре наи вероятно ще бъде подменен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boban 1 #15 Отговорено 17 Март, 2009 Нагласи едни 200 лв. за моторчето, че и нагореедин колега сменя скоро на Мондеото си ,197 лв. с отстьпка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boban 1 #16 Отговорено 17 Март, 2009 А другото ,което се сещам е ,че може и датчика ти може да не е наред(този до дроселовата клапа)Най- добре да ти го замерят на сервиз колега.Ншщо че е ново всичко .Аре дано не купуваш стьпково моторче, че...! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #17 Отговорено 17 Март, 2009 стига с това стъпково моторче деКириле, ако продължаваш да го имаш проблема, откачи TPS-a и покарай без него. Ако пък междувременно ЕЦУ-то се усети че няма ТПС - още по-добре.На мен ми намирисва че нещо не си го настроил както трябва.абе между другото я за всеки случай ми кажи цвета на средния кабел на тпс-а (това е съвсем отвеяно предположение) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #18 Отговорено 17 Март, 2009 (Редактирано) ще кажа че тпс е настроен на 0.49-50 както пише в мануалса.(на затворено положение)ще го откача да видя, но като откача степа и колата се оправя и заспива на 800.. това разбрах снощи сега ще подменя стъпковия или както му викате.(Съвсем случаино ми се на мира и от това още 1 после ако не се оправи ще откача и тпс. да видим червен е средния кабел. Редактирано 17 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #19 Отговорено 17 Март, 2009 (Редактирано) не е "стъпков мотор" (новия е по плавен но пак играят)ИСка настроика на ТПС. на затоврено положение при 0.49v - отваря на 4.45..волта а не на 5 ??????? в никакво положение на тпс неможе да отвори на 5 волта защо.....почват да ми играят оборотие 1000~1500 пускам гаста излзиам от клата хващам (петленце ли как се казва с жилото дето е на газта)и го бутам лекичко посока максимално затворена клапа и се оправя.после пак давам газ и пак става така на 1000-500 играе хоро...и после пак лека ръчна намеса и пак се оправя това според мен лично е тпс + едно болче отдолу въпроса ми е как да ги синхронизирам ?!! тоест да отваря приемрно на 0.49 във затворен режим да стига 5 ... ( същевремено като я изфорсирам и пусна гаста и да не играят оборотите това евсяка информация за настроика на ТПС ще ми е много полезна !! Редактирано 17 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #20 Отговорено 17 Март, 2009 при мен така заяждаше механиката на газта,напъсках я с вд40,смазах малко жилото на газта и го понатегнах и се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #21 Отговорено 17 Март, 2009 (Редактирано) не от жилото даже е отпуснато и аз отначало 1-вото нещо което се сетих то.и го отпуснах даже малко повече. Редактирано 17 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #22 Отговорено 18 Март, 2009 изглежда че проблемът ти е следния:ЕЦУ-то вижда че дросела е затворен и работи правилно, но в двигателя постъпва прекалено много въздух. Като напънеш дросела наопаки ограничаваш въздуха.Точно това малкото болтче контролира това положение.. отпусни малко болтчето и не пипай ТПС-а засега. Отпускайки болтчето напрежението от ТПС-а ще намалее, което не е проблем за празния ход.Ако така се оправи положението, но колата придърпва точно в момента в който лееееко отваряш дросела, регулирай ТПС-а отново.п.с. Това малкото болтче трябва да се регулира много внимателно защото то държи клапата на части от милиметъра от вътрешния цилиндър и ако отпуснеш болтчето прекалено много клапата заклинва като пуснеш газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #23 Отговорено 18 Март, 2009 а по повод стъпковите моторчета, това нащо е електромагнитен клапан или автоматичен смукач, или за най-кратко и точно IACV или EACV Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #24 Отговорено 18 Март, 2009 (Редактирано) ами като го мърдам това болче дори икато го отпусна няма разлика... (освен да е раждясала нещо ) не че сега няма да я сваля цялата клапа и... да настроивам. деа каде са ми 5-те волта някои има ли представа ?? 0.5 ги имам 5 ги нямам .. стигам до 4.3-5 волта..... това много интересно. Редактирано 18 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #25 Отговорено 18 Март, 2009 Все си мисля че е или от чипа или от ЕКУ-то. При мен след изваждане на един добре работещ чип и повторното му слагане стана същото, дори заработи на 3 цилиндъра. Пипал/вадил ли си чипа? След като го презаписах и си заработи нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #26 Отговорено 18 Март, 2009 явно не четете че няма чип а говоря за стандартна електроника.непипана от 2-е години насам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone #27 Отговорено 18 Март, 2009 IACV или EACVДа те поправя малко има ги и дветеIACV = Idle Air Control ValveEACV = Electric Air Control ValveТова просто за протокола, а това със стъпковото моторче ме вади от обувките направо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #28 Отговорено 18 Март, 2009 IACV или EACVДа те поправя малко има ги и дветеIACV = Idle Air Control Valve EACV = Electric Air Control Valve Това просто за протокола, а това със стъпковото моторче ме вади от обувките направо! E какво ме поправяш кажи кое кое е щото аз съм ги чел и двете обясняващи едно и също нещо....малко като TW и ECT ... 2 термина, едно и също нещо. Кирилие, чисти, гледай и така.... щом при натискане гарантирано се оправя значи търси там. а защо ти няма 5-те Волта, извинявай забравих да ти кажа.... ТПС-а никога не изкарва 5Волта. Нормално си е, не го мисли. Винаги стигат до около 4.5 Ако стигне 5В значи си на края на плъзгача а японеца се е подсигурил да не стигаш до края щото можеш да го напънеш малко след края и да го счупиш. Ако стига над 4.3 значи всичко е ток и жица Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #29 Отговорено 18 Март, 2009 4.41-2 волта стига на 0.5(на затворено)го направих. отново и така ще го оставя и явно с на дросела настроките ще се заема. четох в един друг форум за колега с подобен проблем и пише че като го направи на 0.31-2 на празен колата е нормана ( и аз си мисля че при мен на 0.36 беше преди да го настроя пак така не и играеха оборотите (обаче става слаба във високите ( осезаемо) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #30 Отговорено 19 Март, 2009 (Редактирано) неискаш да ме послушаш . ..клапата ти е скунк и като е свалиш погледни като е затворена около поперудата свети . ...намажи е както ти казах и готово ,ТПС-а показва затворена а от там влиза въздух и мотора незнае какво да прави ...може и да несъм прав но пробваи поне Редактирано 19 Март, 2009 от edikoisi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #31 Отговорено 19 Март, 2009 (Редактирано) е няма никаква логика като я върна ръчно докраи и като изключа степ мотора почва да гасне за мене това e критерии че не смуче въздух.а просто че не се затваря докраи ако неуспея да я оправя ще пробвам твоя метод митак. Редактирано 19 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #32 Отговорено 19 Март, 2009 (Редактирано) до сега ест бях долу и ново 10 EVAP .... откачих го затапих отвора на смукателя оправя се. сега се разхождат маркучи без вакум в коша .(тов за евапа го прочетохме в руски форум)че за маркучите (Те са от черната кутия излизат от един черен клапан и са един под друг и в момента никаде не са свързани )знам че единия отива в дросела другия в евап така моя дросел няма място за този маркуч бях ги направил в троиник сега го откачих оборотите се оправиха. че сега някои ще каже клапана веднага да ама не веднага го подмених с друг и.. пак така за момента работи добре на 800 оборота.но усещам че примерно ако задържа на 1500 или 2000 и искам да стои точно на такива обороти. леко претрепват +- 50 може би. ....че това от коя настроика е Tps е на 0.5 - 4.41немога да разбера само как като вакума на евап е свързан точно кадето трябва защо ми прави проблем ... Редактирано 19 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #33 Отговорено 19 Март, 2009 Понякога Бързата работа става срам пред хората.Човек се учи докато е жив.Из м/у многото легенди има и доста истина.Когато от всички земеш хубавото и погледнеш на лошото с шега проблемите стават незначителни. мануел +рефреш ако не зареди от 1 пътмануел1Едно измерване с мултицета спестява хиляди главоболияМатериал нагледноЗа да тръгне клипчето щракнете от доло под него дето пише Dr.Charles installs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #34 Отговорено 19 Март, 2009 (Редактирано) всички тези операции са извършени.разглеждал сам ги тези неща и преди :( ;) и за попа(от клипа) ( по неговия метод за настроиване на ТПС ми излезе волтаж 0.36 !!! и отваряше на 3.8-4.0 .. нещо такова,за това че всичко съм пробвал от изброените . (също така съм ги и проверил и даже всичко съм подменил за всеки случаи.немога да си преведа(точно) за евапа информацията да сравня с това което съм напраил някои ако може да помогне.и благодаря за инфото колега. Редактирано 19 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове