Jump to content
K1r1L

обороти проблем играят 1000-500 !

Recommended Posts

играят ми оборотите много 1000-500 (приблизително )това в загрял режим и докато я карам на 1500-2000 постоянно придърпва вътре се клатя като в гондола и наполудъеднител до към 3000 .. иначе ще си счушя врата и ! в високи обороти м/у смяна на предавките ( от 1- на 2-ра примерно ) яко забива отвреме навреме !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми мирише на ИАЦВ ако не ТПС ... имам 100% същите симптоми. Скоро ако имам време ще пиша от къде е излязъл проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мотора за празен ход бачка.нямам чек диагностика . тпс-а ми е пипан днес го настроих.както пише в мануалса. в тия теми в търсачката зам омента които чета не ми помагат нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич почти 100% съм сигурен че делкото ти е зацапано.Работа за 5 мин и ще забравиш за проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стуга преди :rolleyes: 5 дни всичко беше оки 5-т дни не беше в движение и него ще отворя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз имах същия проблем. делкото ми беше мръднало от центъра и правеше точно така. на място държа 3000 оборота и прекъсва. и аз мисля че е в делкото проблема, кабели или свещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

свещите са нови :rolleyes: каблите ще ги сменя но съм убеден че не са те зaщото колата във високи върви добре.има проблем от сорта задържам на 2000 обортаи падат на 1800 и пак вдига 2000. и карма на 2000 оборота и подскачам вътре за световно.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ти казвам,изчисти си делкото и ще се оправи :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата да не е чипосвана и след това да си сменил нещо, я дросел, я всмукателен колектор който да са различни от стандартните с който си бил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

я :P случаино е така :P но...:P аз карам с стандарна електнрика. за това че не е от това.(електрониката)

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колег имах сьщия проблем и аз,всяко трьгване от светофар с гуми...При мен се оказа нагар по дрос. клапа и около нея.След почистването обаче се рестартира компа защото помни грешката и продьлжава да прави сьщия номер. На сервиза ми взеха 50 лв. за цялата работа. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ама при мен всичко е чисто ново на няма и 100 км :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи досега бях долу пали нормално загрее ли почва да го прави това с оборотите обаче като откача степ мотора от куплунга се оправя Явно е от него...... утре наи вероятно ще бъде подменен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нагласи едни 200 лв. за моторчето, че и нагореедин колега сменя скоро на Мондеото си ,197 лв. с отстьпка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А другото ,което се сещам е ,че може и датчика ти може да не е наред(този до дроселовата клапа)Най- добре да ти го замерят на сервиз колега.Ншщо че е ново всичко .Аре дано не купуваш стьпково моторче, че...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стига с това стъпково моторче деКириле, ако продължаваш да го имаш проблема, откачи TPS-a и покарай без него. Ако пък междувременно ЕЦУ-то се усети че няма ТПС - още по-добре.На мен ми намирисва че нещо не си го настроил както трябва.абе между другото я за всеки случай ми кажи цвета на средния кабел на тпс-а (това е съвсем отвеяно предположение)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ще кажа че тпс е настроен на 0.49-50 както пише в мануалса.(на затворено положение)ще го откача да видя, но като откача степа и колата се оправя и заспива на 800.. това разбрах снощи сега ще подменя стъпковия или както му викате.(Съвсем случаино ми се на мира и от това още 1 :angry:после ако не се оправи ще откача и тпс. да видим червен е средния кабел.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не е "стъпков мотор" (новия е по плавен но пак играят)ИСка настроика на ТПС. на затоврено положение при 0.49v - отваря на 4.45..волта а не на 5 ??????? в никакво положение на тпс неможе да отвори на 5 волта защо.....почват да ми играят оборотие 1000~1500 пускам гаста излзиам от клата хващам (петленце ли как се казва с жилото дето е на газта)и го бутам лекичко посока максимално затворена клапа и се оправя.после пак давам газ :) и пак става така на 1000-500 играе хоро...и после пак лека ръчна намеса и пак се оправя това според мен лично е тпс + едно болче отдолу въпроса ми е как да ги :D синхронизирам ?!! тоест да отваря приемрно на 0.49 във затворен режим да стига 5 ... ( същевремено като я изфорсирам и пусна гаста и да не играят оборотите :D това евсяка информация за настроика на ТПС ще ми е много полезна !!

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен така заяждаше механиката на газта,напъсках я с вд40,смазах малко жилото на газта и го понатегнах и се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не от жилото даже е отпуснато :) и аз отначало 1-вото нещо което се сетих то.и го отпуснах даже малко повече.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изглежда че проблемът ти е следния:ЕЦУ-то вижда че дросела е затворен и работи правилно, но в двигателя постъпва прекалено много въздух. Като напънеш дросела наопаки ограничаваш въздуха.Точно това малкото болтче контролира това положение.. отпусни малко болтчето и не пипай ТПС-а засега. Отпускайки болтчето напрежението от ТПС-а ще намалее, което не е проблем за празния ход.Ако така се оправи положението, но колата придърпва точно в момента в който лееееко отваряш дросела, регулирай ТПС-а отново.п.с. Това малкото болтче трябва да се регулира много внимателно защото то държи клапата на части от милиметъра от вътрешния цилиндър и ако отпуснеш болтчето прекалено много клапата заклинва като пуснеш газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а по повод стъпковите моторчета, това нащо е електромагнитен клапан или автоматичен смукач, или за най-кратко и точно IACV или EACV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ами като го мърдам това болче дори икато го отпусна няма разлика... (освен да е:) раждясала нещо ) не че сега няма да я сваля цялата клапа и... да настроивам. де:ban:а каде са ми 5-те волта някои има ли представа ?? 0.5 ги имам 5 ги нямам .. стигам до 4.3-5 волта..... това много интересно.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все си мисля че е или от чипа или от ЕКУ-то. При мен след изваждане на един добре работещ чип и повторното му слагане стана същото, дори заработи на 3 цилиндъра. Пипал/вадил ли си чипа? След като го презаписах и си заработи нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

явно не четете че няма чип а говоря за стандартна електроника.непипана от 2-е години насам. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

IACV или EACV

Да те поправя малко има ги и дветеIACV = Idle Air Control ValveEACV = Electric Air Control ValveТова просто за протокола, а това със стъпковото моторче ме вади от обувките направо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

IACV или EACV

Да те поправя малко има ги и двете

IACV = Idle Air Control Valve

EACV = Electric Air Control Valve

Това просто за протокола, а това със стъпковото моторче ме вади от обувките направо!

 

E какво ме поправяш кажи кое кое е :huh: щото аз съм ги чел и двете обясняващи едно и също нещо....

малко като TW и ECT ... 2 термина, едно и също нещо.

 

Кирилие,

чисти, гледай и така.... щом при натискане гарантирано се оправя значи търси там.

а защо ти няма 5-те Волта, извинявай забравих да ти кажа.... ТПС-а никога не изкарва 5Волта. Нормално си е, не го мисли. Винаги стигат до около 4.5

Ако стигне 5В значи си на края на плъзгача а японеца се е подсигурил да не стигаш до края щото можеш да го напънеш малко след края и да го счупиш.

Ако стига над 4.3 значи всичко е ток и жица :bash:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4.41-2 волта:) стига на 0.5(на затворено)го направих. отново :) и така ще го оставя и явно с на дросела настроките ще се заема. четох в един друг форум за колега с подобен проблем и пише че като го направи на 0.31-2 на празен колата е нормана ( и аз си мисля че при мен на 0.36 беше преди да го настроя пак така не и играеха оборотите (обаче става слаба във високите ( осезаемо) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

неискаш да ме послушаш . :) ..клапата ти е скунк и като е свалиш погледни като е затворена около поперудата свети . :) ...намажи е както ти казах и готово ,ТПС-а показва затворена а от там влиза въздух и мотора незнае какво да прави ...може и да несъм прав но пробваи поне :)

Редактирано от edikoisi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

е няма никаква логика като я върна ръчно докраи и като изключа степ мотора почва да гасне за мене това e критерии че не смуче въздух.а просто че не се затваря докраи ако неуспея да я оправя ще пробвам твоя метод митак.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

до сега ест бях долу :( и ново 10 ;) EVAP .... откачих го затапих отвора на смукателя оправя се. сега се разхождат маркучи без вакум в коша .(тов за евапа го прочетохме в руски форум)че за маркучите (Те са от черната кутия излизат от един черен клапан и са един под друг и в момента никаде не са свързани )знам че единия отива в дросела другия в евап така моя дросел няма място за този маркуч бях ги направил в троиник сега го откачих оборотите се оправиха. че сега някои ще каже клапана веднага да ама не веднага го подмених с друг и.. пак така за момента работи добре на 800 оборота.но усещам че примерно ако задържа на 1500 или 2000 и искам да стои точно на такива обороти. леко претрепват +- 50 може би. ....че това от коя настроика е ;) Tps е на 0.5 - 4.41немога да разбера само как като вакума на евап е свързан точно кадето трябва защо ми прави проблем ...

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога Бързата работа става срам пред хората.Човек се учи докато е жив.Из м/у многото легенди има и доста истина.Когато от всички земеш хубавото и погледнеш на лошото с шега проблемите стават незначителни. мануел +рефреш ако не зареди от 1 пътмануел1Едно измерване с мултицета спестява хиляди главоболияМатериал нагледноЗа да тръгне клипчето щракнете от доло под него дето пише Dr.Charles installs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

всички тези операции са извършени.разглеждал сам ги тези неща и преди :( :( ;) ;) и за попа(от клипа) ( по неговия метод за настроиване на ТПС ми излезе волтаж 0.36 !!!!!! и отваряше на 3.8-4.0 .. нещо такова,за това че всичко съм пробвал от изброените . (също така съм ги и проверил и даже всичко съм подменил за всеки случаи.немога да си преведа(точно) за евапа информацията да сравня с това което съм напраил някои ако може да помогне.и благодаря за инфото колега.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...