K1r1L 860 #1 Публикувано 15 Март, 2009 слагам кламера и лампата негасне преди гаснеше .. сега не !!.сега си стои пусната постоянна ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 15 Март, 2009 значи няма грешки...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #3 Отговорено 15 Март, 2009 (Редактирано) добре аз се притесних че и от там проблем имам. че в последно време само проблеми.да но като извадя степ мотора не се включва и като правих центровка светна чека и изгасих да видя коя е грешката !! и неможе да спре да свети. ( като и дадох кламер метод) Редактирано 15 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #4 Отговорено 15 Март, 2009 (Редактирано) така като гледам от всичките ти теми имаш доста електрически проблеми, може компа да няма постоянен плюс и да не помни грешките. може да има бушон изгорял, стопена инсталация, дефектно еку, да ти дава на маса някъде. Виж с друго еку дали ще имаш проблеми или пробвай твоето на работеща кола Редактирано 15 Март, 2009 от manniakk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 15 Март, 2009 хахах работи си и в това съм сигурен.еку-то всичко се случи ония ден след смяна на дросел........ до тогава колата беше перфектна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #6 Отговорено 15 Март, 2009 дросел сам по себе си не може да причини такива проблеми. прегледай кабелите около него да не сте разместили нещо..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #7 Отговорено 15 Март, 2009 всичко е премерено даже смених два куплунга за всеки случаи от 5-те Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #8 Отговорено 16 Март, 2009 пробвай следното... на празен ход изключи това дето му викаш степ мотор, изчакай чек-а да светне и без да гасиш колата сложи кламера.ако кодът ти мига, махни контакта и след няколко секунди пак проветри грешките. Ако вече няма грешки, смени си 7.5А backup бушон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #9 Отговорено 16 Март, 2009 емо ще пробвам още тази вечер .. че ми пуши главата вече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #10 Отговорено 16 Март, 2009 Колега компа влиза ли в авариен режим и правено ли е нещо по него? В момента ме занимават с едно "перфектно" допреди няколко дена еку което е било чипосано с кофти цокъл + скъсани писти и лампата сега свети постоянно. Макар и рядко понякога и аз съм късал писти, но е много некоректно ако не са отремонтирани след това както трябва Ако имаш възможност пробвай с друго подобно еку. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #11 Отговорено 16 Март, 2009 хора не е от еку -то не е пипано от 2-е години насам невлиза в авариен режим просто немога да чета грешки сега ще пробвам каквото написа емо да видя дали ще светне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #12 Отговорено 16 Март, 2009 зимаш един инфоборд на заем и си четеш грешки в реално време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #13 Отговорено 16 Март, 2009 ресетнах цялата система и се оправи !.както каза емо така направих. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #14 Отговорено 17 Март, 2009 Ама от бушона ли се оказа? Това което ти казах беше за да видиш че грешката си се регистрира и чека мига. Помненето зависи от бушона. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 17 Март, 2009 имам предвид че си работи като откачиш степа си светна преди неискаше нещо сякаш беше забил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове