Jump to content
sunny

голям проблем с паленето

Recommended Posts

от около 1 година имам проблем с паленето,който никой не може да ми каже от какво е!Тоест -понякога си пали от раз,но понякога не иска да завърти както трябва-все едно стискам стартера и не иска да направи пълен оборот!Все едно нещо го задържа и върти на етапи(И друг път съм писал по -темата,дано ме разберете)!!!Вчера след спиране и гасене на двигателя след около 15 минути тръгнах да паля ииии-.. същотот дърво.Но този път от нмоята страна някъде до лявата духалка за парнотот се чу нещо като хммм...прищракване!Съмнява ме да не е главно реле,но колкото и да търся във форума не намерих снимка къде е това реле!МОля някой да ми покаже със снимка къде да о търся,как изглежда и като го сваля по -какво да определя дали проблема е в него!!!:) МОля ви колеги,отчаян съм вече!Това е от 1 година и никой майстор не може да ми каже от какво е!!!!!!! :fun::thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

несъм ммного сигорен но това реле е за електрическата бензинова помпа а при тебе е механична поне така си мисля..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

механична е да!Само да уточня-това прищракване което чух го прави след като завъртя клуча и се мъчи да запали по продължително време!Все едно нещо се нагрява и ще изгори!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземи едно фенерче и се поразгледай докато някой друг върти....а неможели стартера да затяга ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стартера ми казаха че е перфектен!Последно само си говорихме с един познат майстор и ми каза,че може да е крив ротора и да затяга като се загрее стартера!Дали е възможно да е от това?ПО принцип го прави най-често при леко загрял двигател!Ако сега изгася колата и тръгна веднага да паля не го прави!Също и сутрин като е истинала-пак не го прави!Но ако повъртя повече време и започва да стяга!Другото интересно е,че ако въртя на вклучен имобилайзер никога няма да ми затегне!!!! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

друго което предполагат е зъбите на маховика!ИНтересно ми е при вклучен имобилайзер като завъртя стартера нали пак върти маховика- а не го прави тогава!Значи и това би трябвало да отпадне като вариант!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

върти се винаги .....стартера отпада :fun: подобен проблем сме решавали и излезе лоша маса типична за щракащи релета но това затягане на стартера немога да го измисля никак :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам колега!Всички така ми казват!В чудо съм се видял вече!Никой нищо не знае-бати майсторите! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ОМБРЕ ходи ли колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,проблема е,че съм доста зает а и съм от Пловдив!Но мнението ти май ще го взема в предвид,че тукашните само вдигат рамене и клатят главите! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,давайте предложения моля ви,че ще откача вече с тази кола!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,давайте предложения моля ви,че ще откача вече с тази кола!

А я кажи с акумулатора как си? да не е слаб? А може да имаш и износени втулки на стартера, че така да ти "затяга". сигурен ли си в тоя стартер?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато е включен имобилайзера горивната помпа не работи нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумулатора е нов!Колата зарежда 14 и кусур!ПОмпата е механична!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега тва реле дето го търсиш се намира под краката ти -над блока с бушоните ,сваля се с ключ 10,и има само една гаика.Сиво е на цвят -поне при мен е така .Провериго ,но мисля че проблема е от друго място. Стартера се сваля много лесно ,ако не си го свалял -деистваи и му даи ток направо от акумолатора .Пробваи го няколко пъти дали ще изхвърли бендикса нормално. Може и да е и контактния ключ проблема също така . Ако искаш мога да ти изпратя стартер които със сигорност работи и да си провериш. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега,ще имам напредвид за стартера ти и ако реша нещо ще ти пиша на лични! :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам чувството че имаш слаба или влошена от корозия връзка в силовата верига на стартера...а може и в самият стартер. Най-добре първо провери замасяващият кабел на минусовата клема на акумулатора, дето е хванат към купето.Предположенията ми са че след продължително въртене, тази слаба връзка се нагрява много и вследтствие на това нагряване си вдига съпротивлението (става като реотан, повишаването на температурата е правопропорционално на съпротивлението на всеки проводник) и от там намалява тока нужен на стартера, създава се впечатление че стартера затяга. Съветът ми е първо да си провериш много обстойно силовите връзки и всички замасяващи кабели, откачаш, зашкурваш и закачаш един по един , огледай ги за следи от стопена изолация...ще ти трябва канал. 100% съм сигурен че проблемът ти е електрически а не механичен. Приеми предложението на колегата "enigma" за стартера. Успех и пиши от къде е бил проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ето че се появи и нов проблем с колата!Значи като дам на контакт и върна клуча обратно(в позиция за вадене)и се чува пак някакво прищракване!?!?Значи,чувам го някъде зад лампичката ми за алармата!Преди малко пробвах след като колата ми е поседяла около 30 мин.след карането от около 12 километра,и го нямаше!?!?А като пристигнах на работата(тоест-колата ми беше оптимално загряла)И я изклучих от контакта го направи.след това пак пробвах и пак го направи и така няколко пъти?!?!?НО както казах сега като е поистинала вече не прищраква!?@?@?Вече ме е страх да карам така колата,почвам да се замислям дали няма да се запаля някъде!Идеи???

Редактирано от sunny

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ясно, че е малко вероятно да е от главното реле, само да споделя, че имах подобен проблем без щракането....сутрин, когато е студена - палеше, малко по-трудно но палеше...........покарам ли я известно време, загрее ли веднъж, докато не изстине не можеше да запали, обяснението на майстора беше, че когато е загряла и цялата кола е топла - на самите спойки на релето нещо им се случвало и не се получавало контакт......дано да помогне.......успех, дано да го разрешиш и пиши от къде е бил този проблем!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при студена кола щом пали,а като загрее се получава проблема е много вероятно да е господин комутатор.не е лошо да си провериш и дистрибуторната капачка-и такива случаи имаше при колега-същите симптоми и след смяната заспа.и си изхвърли имобилаизера,че да нямаш ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен има подобни симптоми но от два дена взе да се ебава климореда като е на контакт. тези дни ще го разглобявам и ще видя какво е дереджето. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отстраних проблема колеги! ;) След година незнание и ходене по майстори днес след смяната на стартера с друг(След пак безброй пъти-няма смисъл да сменяме ся стартера,сигурни сме,че не е от него)колата оооо чудоооо-пали си без никакъв проблем!Шибнах и един стартер за акор 2000 кубика,като оставих само тялото към маховика старото ми и сега пали та не дава да задържа клуча!!!;) А честито да ми е ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...