Prelude98 68 #1 Публикувано 11 Март, 2009 Колеги, трябва ми малко помощ! Наскоро си поръчах плазмен циферблат за Прелюда. Всичко е ок, само дето не мога да намеря човек, който да се наеме и да го сложи успешно. Проблема е със свалянето на стрелките, че ако излязат с оста и таблото става само за боклука. Имам указанията, които са в сайта на колегата xtuners, който се занимава с това, но не ми се ходи до София, че ще ми излезе златен километража. Мисълта ми е някой познава ли човек с опит от Варна, който да може да свърши успешно работата и да не прецака таблото? На прелюд 5 ген. във Варна надали някой е сменял километраж, но на сивик твърде вероятно е да има такива? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #2 Отговорено 11 Март, 2009 0889668266 Дидо.Пробвай тук Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #3 Отговорено 11 Март, 2009 Има доста писано по въпроса. Ако са ебейските циферблати - просто ги огъваш и нахлузваш на стрелките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #4 Отговорено 11 Март, 2009 Не е ибейски и е твърд, според указанията трябва да се смъкнат стрелките, но ще пробвам така, пък ще видим. Дидо доколкото знам не се занимава с електричарски работи, а този циферблат се свързва по сспециална схема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #5 Отговорено 11 Март, 2009 свързването не е проблем. проблема е както каза колегата че се махат стрелките и трябва калибриране Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #6 Отговорено 12 Март, 2009 Благодарение на колегата Mariqnov, който помогна с ценни съвети успях да сложа километража без да свалям стрелките. Понеже самия циферблат не се огъваше, шашмата беше отворите да се вкарат под капачето на стрелките /където има малка хлабина/ и след това да се вкара задния край на стрелката, за да може същата да мине през отвора. Както и да е, ето крайния резултат сниман от телефон:Visit My WebsiteНа живо изглежда доста по-добре. Тъй като обаче махнах лампите по тъблото се оказа, че стрелките не се виждат много добре в тъмното. Затова се замислих дали да не си взема от фосфорициращата боя за стрелки, която провават в ktuning. Не знам как ще изглежда и какъв ще бъде ефекта. Някой пробвал ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #7 Отговорено 12 Март, 2009 истината за стрелките... needle kit Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мариянов 2 #8 Отговорено 12 Март, 2009 Благодарение на колегата Mariqnov, който помогна с ценни съвети успях да сложа километража без да свалям стрелките. Понеже самия циферблат не се огъваше, шашмата беше отворите да се вкарат под капачето на стрелките /където има малка хлабина/ и след това да се вкара задния край на стрелката, за да може същата да мине през отвора. Както и да е, ето крайния резултат сниман от телефон:Visit My WebsiteНа живо изглежда доста по-добре. Тъй като обаче махнах лампите по тъблото се оказа, че стрелките не се виждат много добре в тъмното. Затова се замислих дали да не си взема от фосфорициращата боя за стрелки, която провават в ktuning. Не знам как ще изглежда и какъв ще бъде ефекта. Някой пробвал ли е?Браво колега...радвам се че успях да помогна.Циферблатите са страхотни,честито Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Мариянов 2 #9 Отговорено 12 Март, 2009 истината за стрелките... needle kit manniakk...Обясни повече,ако може Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #10 Отговорено 12 Март, 2009 ами xtuners продават тия комплекти. представляват едни пръстенчета с мини диоди които директно осветяват стрелките. виж им на сайта, има снимки на такива в прелюд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #11 Отговорено 13 Март, 2009 Именно. И точно те се слагат като се махат стрелките, което ме обърка при смяната на циферблата, тъй като не разбирам много добре английски. Колегата xtuners може да каже най-добре! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове