respawn 26 #1 Публикувано 8 Март, 2009 Здравейте колеги! Ония ден ходих на майстор да ми сменя ангренажен ремък и му казах че ми тропа при дупки и той вика че е от тампоните на стабилизиращата щанга самата щанга е излязла от тях и чука в желязо. Майстора ми обеснява там да взема няква гума от жигули ли кво беше било стотинки ама така и така не го разбрах кво трябва да направя и за това моля вас да ме посъветвате как да го оправя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #2 Отговорено 8 Март, 2009 я покажи някоя снимка ... това за предна щанга ли става дума ? ако е така не се качвай в колата докато не я оправиш- иначе ще се пречукаш някъде ако е задна .. не мога да си представя как щангата ще излезе от тампоните .. първо трябва да скъса скобите ?! разкажи нататък ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #3 Отговорено 8 Март, 2009 Еми не съм от разбиращите това наподобява на нещо такова _---_ от ляво и дясно са дивковете и вече гумите а как е излязло от самите танпони не зная не е излязла напред така че да се извади ами на вътре и чука в желязото ... утре ако мога ще направя една снимка да видим за кво говорим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARchangel 0 #4 Отговорено 8 Март, 2009 обаждаш се в бултрако казваш си модела на колицата казваш тампони за предна стабилизираща щанга и готово . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 9 Март, 2009 аз никъде не видях да е написано , че става дума за предната щанга .. ако са скъсани тампоните просто не е много опасно в бултрако шанса да имат тампони за тая кола е минимален , и ще са на безумна цена .. премери колко е дебела щангата и пробвай да намериш тампони по тоя параметър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #6 Отговорено 9 Март, 2009 сори колеги че ви оставих да гадаете за предна щанга става въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARchangel 0 #7 Отговорено 9 Март, 2009 изощо не са безумна цена и има като си поръчаш и имаш малко тарпение да дойдат другия вариант е цъклично аз ще заложа на втория Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #8 Отговорено 9 Март, 2009 Цената в ЮБИКО в Горубляне е 17 лв бройката. Поръчват се от Бултрако така че са оригинални. Гарантирано инфото е от днес. А относно сервиза момчетата са много внимателни и определено много по добри от всички други сервизи на Хонда в София Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ARchangel 0 #9 Отговорено 9 Март, 2009 (Редактирано) радвам се че си намерил решение и аз имам същия проблем но си ги поръчах цък Редактирано 9 Март, 2009 от ARchangel Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #10 Отговорено 9 Март, 2009 днес ,утре ще видя из магазините за авточасти из Шумен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #11 Отговорено 9 Март, 2009 дали няма да станат от жигули или нещо друго ,защото ми казаха че ще станат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #12 Отговорено 9 Март, 2009 ако размерите са същите няма причина да не станат - просто ако не са достатъчно качествени може да се окаже, че си отложил, а не решил проблема но и това е по-добре от нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #13 Отговорено 9 Март, 2009 в полвината магазини нямат останаха ми още малко да пообиколя и да видим после ква ще я мъдря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #14 Отговорено 9 Март, 2009 Поръчах си направо цели биялетки 19 и нещо им беше цената Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #15 Отговорено 9 Март, 2009 супер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #16 Отговорено 9 Март, 2009 Отидох първо на регулаж да видят това ли само което трябва да се сменя , за мой късмет всичко друго е здраво , утре ще пристигнат и след това ще се опитам да ги сложа... Да изкажете мнение няква хитрост или нещо за по лесно отремонтирване Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #17 Отговорено 9 Март, 2009 вдигни колата по равно от двете страни ( или поне двете колела да висят ) - или на стойки, или с два крика ... иначе ще се вкараш във филм със закачането на щангата, ако не си счупиш нещо ...мм да .. и ще ти трябва гаечен ключ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #18 Отговорено 10 Март, 2009 Ааа колега, разобедиме май ще ида на майстор викат ми че за 10лв ще ми ги сложи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #19 Отговорено 10 Март, 2009 Ох... тея коли направо ... задните ми дискове все още не са се изчистили качвах хора отзаде пак същата работа целите са на вълнички за разлика от предните който са гладки и нямат вълнички, дайте съвет кво да правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #20 Отговорено 10 Март, 2009 за десетте лева си прав , но така какъв е кефа а за задните дискове - ако са на вълни и имат дебелина - за престъргване ако са на вълни и нямат дебелина - нови П.П. ако говориш за това че са надрани радиално , принципно не е проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #21 Отговорено 10 Март, 2009 за десетте лева си прав , но така какъв е кефа а за задните дискове - ако са на вълни и имат дебелина - за престъргване ако са на вълни и нямат дебелина - нови П.П. ако говориш за това че са надрани радиално , принципно не е проблемЕми колега, като ги пипна с пръсти по височина са на вълнички и не са се изчистили като хората тук-таме само са лъскави а на другите места са раждиви.Иначе биалетките ги смених ся няма чукане.. ама тук в Шумен едни виелици и няма терен за изпробване стабилноста на колата и като се пооправи времето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #22 Отговорено 10 Март, 2009 не ги мисли задните дискове. По принцип се разглобяват и се раздвижват апаратите, но дори всичко да е изрядно, задните ти дискове никога няма да станат като предните. Предните спират доста повече и при леки спирания задните дори не разбират че си натиснал педала. Та не ги мисли много много, така са си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #23 Отговорено 10 Март, 2009 не ги мисли задните дискове. По принцип се разглобяват и се раздвижват апаратите, но дори всичко да е изрядно, задните ти дискове никога няма да станат като предните. Предните спират доста повече и при леки спирания задните дори не разбират че си натиснал педала. Та не ги мисли много много, така са сиПринципно знам ,че е така но когато в колата са 1-2-ма човека при 4-5, вече %-та на спиране на задните е по голям... Струвами се че не спира като хората нямаги спирачките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalio 0 #24 Отговорено 10 Март, 2009 не ги мисли задните дискове. По принцип се разглобяват и се раздвижват апаратите, но дори всичко да е изрядно, задните ти дискове никога няма да станат като предните. Предните спират доста повече и при леки спирания задните дори не разбират че си натиснал педала. Та не ги мисли много много, така са сиПринципно повечето натоварване е на предните дискове, да, обаче не е нормално задните да са така, колега. Аз наскоро имах проблем със задни дискове. Не спираха изобщо и бяха ръждясали. След като оправих нещата дисковете са си лъскави и колата спира значително по-добре и по-бързо. Тоест задните са не по-малко важни и колата спира и с тях дори и да е съвсем леко натискането на педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #25 Отговорено 10 Март, 2009 не ги мисли задните дискове. По принцип се разглобяват и се раздвижват апаратите, но дори всичко да е изрядно, задните ти дискове никога няма да станат като предните. Предните спират доста повече и при леки спирания задните дори не разбират че си натиснал педала. Та не ги мисли много много, така са сиПринципно повечето натоварване е на предните дискове, да, обаче не е нормално задните да са така, колега. Аз наскоро имах проблем със задни дискове. Не спираха изобщо и бяха ръждясали. След като оправих нещата дисковете са си лъскави и колата спира значително по-добре и по-бързо. Тоест задните са не по-малко важни и колата спира и с тях дори и да е съвсем леко натискането на педала.Ако не е тайна как ги оправи :? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #26 Отговорено 10 Март, 2009 колеги.. една лоша новина след смяната на тея биялетки стана така че нещо предницата се разтропа, при малко по язко завиване наляво-надясно, по рязко подаване на газ и натискане на спирачката дори понякога движение вправа посока без завиване се чува някакво чаткане наподобяващо развалено каре ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #27 Отговорено 11 Март, 2009 Колеги, били са ми отхлабени болтовете на джантата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #28 Отговорено 11 Март, 2009 lookcho колега вече трябва да те черпя едно... няма отзиви за идея кво да ги правя тея задни дискове. Ти ми беше казал да проверя за дебелина и ако имат да отида на струг да ги минат. Да ти отправя едно въпросче как да разбера дали е възможно да се пуснат на струг и каде мога да видя колко им е дебелината оригинално и до колко е допостимо да се стугува Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #29 Отговорено 11 Март, 2009 Ами дебелината я има в ръководствата , ако нямаш такова - дай един скайп и ще ти пусна едно , или потърси във форума не виждам причина да ме черпиш на тоя етап - има време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #30 Отговорено 15 Март, 2009 Балгодаря за експресните и ясните отговори... оправих проблема така ,че може да затваряте темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове