Valentin Petrov 0 #1 Публикувано 8 Март, 2009 Здравейте, честит 8 март на всички жени !!! Търся човек които може да настрои Турбина и ECU срещу съответното заплащене .тел: 0883 333 240 - Валентин Петров Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #2 Отговорено 8 Март, 2009 Пиши на 1Net! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Данчо 31 #3 Отговорено 8 Март, 2009 (Редактирано) не си писал от къде си.омбре сервиз, даркоси, миамото 1нет и т.н.напиши от къде си Редактирано 8 Март, 2009 от uBaHoB Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valentin Petrov 0 #4 Отговорено 8 Март, 2009 Омбре forever =) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #5 Отговорено 8 Март, 2009 (Редактирано) няма такъв човек.. още дето може да го прави на хонда.(в бг) Редактирано 8 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #6 Отговорено 8 Март, 2009 е има как да няма настройка много хора могат да ти направят не само в нашия форум ,ама каква ще е и колко ще е качествена и колко от потенциала ще се измъкне ей това вече май почти никой неможе да го направи много качествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #7 Отговорено 8 Март, 2009 силни думи .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #8 Отговорено 8 Март, 2009 (Редактирано) но истина уви няма нито една дето върви много добре.(все още ) Редактирано 8 Март, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
edikoisi 165 #9 Отговорено 8 Март, 2009 на Вас чакаме целия форум ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #10 Отговорено 8 Март, 2009 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PoweRG 54 #11 Отговорено 9 Март, 2009 но истина уви няма нито една дето върви много добре.(все още )Еее то като трябва всички да се сравняват с твойте невероятни постижения, няма как да стане! Никога няма да има такава Хонда докато ТИ, приятелю, си на рейсинг сцената! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valentin Petrov 0 #12 Отговорено 9 Март, 2009 aбе моята си вървеше перфектно преди да и гръмна двигателя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #13 Отговорено 9 Март, 2009 е те всички са така колега вървят докато се дропят ,ей тва имах предвид че незнам кой може да ти помогне с качествени настройки че да имаш голямо доверие на колата си ,просто за сега в БГ има много малко опит с турбо на хонда ,и затова се прави така компромис в настройките /по малко коне/ но по сигурно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #14 Отговорено 9 Март, 2009 Проспийд, хеед ауто Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #15 Отговорено 9 Март, 2009 aбе моята си вървеше перфектно преди да и гръмна двигателя Другия път не прекалявай с буста на заводски карантии!Иво винаги се прави компромис,пожелавам ти да си направиш колата при някой ГОЛЯМ тунер и да си и даваш газ безпроблено.Аз съм доволен от момчето което ми прави колата,не се е счупила още,не се и сещам за кола направена от него която е дала фира.С надменни и пресмехулни изказвания не си помагаме.Лека полека нещата потръгват,появяват се все повече Хонди с различни от фабричните показатели!До вчера някои хора Русенското от Пастета не различаваха.............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valentin Petrov 0 #16 Отговорено 9 Март, 2009 е много ясно че ще трябва да се прави компромис проблема е че не го знаех тогава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #17 Отговорено 9 Март, 2009 Виждам,че моето име е посочено сред хората които могат да настройват турбо Хонди.......обаче аз бъкел не вдявам от настройки .Двама човека в този форум могат да го направят обаче,Darcosi и 1net,и смятам,че могат да го направят качествено.Приказки от сорта "няма кой в БГ да ти я направи качествено" са най-малкото несериозни да не кажа заядливи.Брат ми кара бившия Сивик на Darcosi вече повече от година(преди това около 2 години и в Дарко) и за сега си е в крепко здраве,а го духа як вятър в цилиндрите.Сега като се замисля се сещам за една сучпена турбо Хонда настройвана при едни от най-добрите тунери в Гърция.......и кво и гърците ли не ги бива,къде да ходим тогава по дяволите да ги правим тези коли???На Марс ли??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #18 Отговорено 10 Март, 2009 В мойте ръце са се чупили хонди. Обикновено е било от болни амбиции и не добре свършена работа по железата. Това е и причината да не умирам от желание да настройвам турбо хонди.Малко по-горе беше повдигнат въпроса че дори без значение от цената, пак няма кой.... та ми се ще да кажа няколко приказки.За перфектна настройка трябват 3 основни неща:1 - кадърно проектиран и сглобен двигател2 - тунер с поне малко опит3 - адски много времеПървите 2 са постижими, но когато някой е сглобил двигателя си така че да не издържи настройките, тунерът нищо не може да направи. Всъщност тунерът в тази ситуация може само да закрепи положението до колкото му позволява софтуера и да препоръча безопасно налягане. Някои хора не разбират, че да им настроя колата не значи да им направя двигателя. Да си призная, до тук съм настройвал само 2 турбо двигателя, за които не ме е било страх, че ще ми се разпаднат в ръцете.Времето.... За перфектна настройка трябва време. Трябва и дино. Минимумът за който съм успявал да докарам турбо настройка да е близка до перфектната е било 2 съботи и недели и 2 часа дино.Ако ме питате колко време бих искал да имам, за да съм сигурен че колата е настроена перфектно, това е 2 пълни дни преди диното, 2 часа дино и 2 дена след диното. Ако не срещна механични проблеми в този период, това време е достатъчно. След някой друг месец е добре да се направи пак една проверка на настройките. Ето това е времето необходимо, за да съм сигурен че всичко е на 6. Обикновено обаче пробелми има и настройките са разтеглят. Ако аз съм си направил двигателя ще го настройвам сигурно около месец докато мирясам че съм готов. Това обаче е немислимо за клиент.Има кой... просто няма кой да ни плати времето, нито на мен нито на Дилян. Затова аз поне тия работи ги правя в свободното време. Ако си зарежа работата и разчитам само на хондаджиите да си изкарвам хляба съм си жив умрял. Всички искат за 1 ден да я настроим ама ако може да им взема 100лв и да пропуснем диното.Абе с 2 думи, не обвинявайте тунерите. Ако един двигател е проектиран и сглобен правилно, настройките са песен. Като цвърчи масло от всякъде, прегрява, детонира неконтролируемо и бууста подскача като луд заради невериятния бууст контрол, тунерът не може нищо да направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #19 Отговорено 10 Март, 2009 Емо е много прав тук неможем с подръчни материяли да искаме много ,това че ние спестяваме от карантии си е наш проблем и наистина неможем да обвиняваме хората ! Другото е че за часове неможем да се направи настройки на мне ми казаха че ще имам късмет ако колата ми издържи настройките защото от сутринта до вечерта ще се занимават с нея и то с натоварване почти през цялото време на 100% и пак може да нестигне времето ,другото което казаха че ако мисля че някаде може да даде фира хич да не тръгвам да им губя времето ! И 3тото електрониката наистина ако не е читава нищо неможе да се постигне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #20 Отговорено 10 Март, 2009 другото което казаха че ако мисля че някаде може да даде фира хич да не тръгвам да им губя времето ! И 3тото електрониката наистина ако не е читава нищо неможе да се постигне от чист интерес това с кого го говориш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове