pascoff 1 #1 Публикувано 6 Март, 2009 Преди няколко месеца ми светна Check engine-a и след проверка се оказа проблем с ламбда сондата - Slow response нешо си. С 2 думи трябва да е сменям но до сега не съм го направил още (не питайте защо). Лампата междувременно ту светва ту огасва и така почти половин година е карам без видими проблеми ... наскоро обаче се появи първия проблем и не знам дали е свързан с ламбдата. При студена кола, след като запаля и дам газ или оставя на свободен ход, оборотите първо започват да падат и след няколко секунди започват да се вдигат. Много е неприятно особено, когато искам да се изнеса бързо, натискам газта а оборотите падат ... пробвам се да "прескоча" тоя момент като натискам съединителя и вдигам на по-високи обороти но като се върнат на към 2000-2500 оборота и колата пак губи мощност, все едно си иска да си глътне оборотите за малко ... след тоя момент все едно се отпушва нещо и колата си ускорява нормално.Въпроса е дали това е свързано с ламбдата и дали мога да установя проблема преди да е сменя ... и между другото да ми препоръчата каква (освен оригинална) ламбда сонда да си взема за Honda HR-V с двигател D16W5, засега тука в бг намерих само Bosch няккав универсална, пише че става за HR-V-то, някой да има преки впечатления? Навит съм и за поръчка от чужбина, само че не мога да намеря това, което е ми трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dulgia 0 #2 Отговорено 6 Март, 2009 Колега,много е вероятно проблема да ти идва от нея.Доколкото съм запознат,сондата играе голяма роля,защото подава информация до компютъра относно количеството изгорели газове и т.н.Така,че ако не ти е читава е възможно да дава грешна информация към компютъра и от там да идва пробмела с оборотите.За сега не съм сменял,но един приятел подменяше и не беше голяма философия.Марка не мога да ти препоръчам но BOSH са на ниво.Успех колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BP1 0 #3 Отговорено 7 Март, 2009 Колега проблема ти е 90% от сондата а за бошш сонда немога да ти дам препоръка за да не стане така че съм те излъгал. Виждал съм да стане, но съм виждал и да не стане.Ти трябва да си прецениш каква да си сложиш. За твоя сигурност иди в БУЛТРАКО да ти я прочетат и да разбереш на 100% дали е тя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pascoff 1 #4 Отговорено 9 Март, 2009 Колега проблема ти е 90% от сондата а за бошш сонда немога да ти дам препоръка за да не стане така че съм те излъгал. Виждал съм да стане, но съм виждал и да не стане.Ти трябва да си прецениш каква да си сложиш. За твоя сигурност иди в БУЛТРАКО да ти я прочетат и да разбереш на 100% дали е тя.Точно в Бултрако ми казаха, че грешката е за ламбда сондата (O2 Sensor Slow response ...), и при Омбрето ми казаха същото ... това, което се чудя е, че нали при студена кола сондата не е загряла и на практика няма значение дали работи или не (ако не се лъжа) ... но най-добре е да е сменя, пък след това да видя дали ще го има този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове