Jump to content
жоро74

хонда прелюд ВВ215А

Recommended Posts

взех такъв прелюд установи се че няма завиване на задните колела после в книжката прочетох че версията е ВВ215А и пише на немски ohne ЧWS превежда го като няма на преводачката така ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като въртиш волана завиват ли ти задните колела ? Ако да - начи имаш , ако не - начи нямаш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) то се видя че няма ама се изказаха че е имало но при описанието точно на тоз модел японците са написали че и като момиченце не е имала питах да съм по-сигурен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последното ти изречение в поста ме уби....няма такава неяснотия просто :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по добре че нямаш 4WS :)по едно време имах 4 г Прелюд със завиващи и колата неставаше за пързаляне и ръчни .единствено колата е по маневрена в града . Един приятел ралиджия даже се е обръщал по таван с такова чудо , по негово твърдение заради 4 те завиващи .... .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

4WS-а си много добра екстра, не само за града, за рали нямам идея как стои въпроса не съм карал Прелюд на рали, но не само в града 4WS-а помага и то много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това 4WS е уникална работа ама не за по горе изброените работи (рали) ,а за стабилност на пътя и по голяма маневреност и комфорт при завой. Аз съм имал възможност да карам такова нещо няколко дни и просто нямам думи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tutmanik забравих да ти кажа че можеш да имаш тази опция но просто да се е прцакала. Ако е така трудно се прави. Втвоя случаи щом не ти завиват по добре е да нямаш 4WS. Опс щях да забравя да ти кажа че ако нямаш окачване нищо не си разбрал от колата, просто с окачване става друга бира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) не е имала изобщо такава опция ама все пак поразбрах че е по-добре че я няма,ама така или иначе ако не се отърва скоро от малките си колици тази ще си замине имам ултиматом от жената инак ще се наложи да спя в нея. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И как по-точно разбра, че е по-добре че я няма? Ако не си свикнал да караш автомобила до предела на възможностите му в завой т.е. да свирят задни гуми - системата доста повишава стабилността, иначе както казаха по-горе обърква преценката на шофьора. Т.е. при нормално и разумно агресивно шофиране (не рали стил, без поднасяне и дърпане на ръчна) системата е доста приятна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лимита с 4WS може би наистина е по-високо, колата държи по-добре в завоите. но на лимита е много нервна и неприятна, веднъж премине ли лимита и много трудно се овладявамасовото мнение е, че без 4WS се кара по-приятно, било на писта или по завоите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

лимита с 4WS може би наистина е по-високо, колата държи по-добре в завоите. но на лимита е много нервна и неприятна, веднъж премине ли лимита и много трудно се овладявамасовото мнение е, че без 4WS се кара по-приятно, било на писта или по завоите

ти сега ме караш някоя вечер /поради липса на номера/ да и видя възможностите ,не че не ги опитах на магистралата ама все пак си е друго на завои ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един мой приятел има такава 2.3 с 4WS и мога да кажа само позитивни неща за колата.Това си е голяма екстра и неслучайно по стари Немски списания като съм се ровил -удоволствието струва около 1500DM на клиента пожелал да има тази екстра.Карал съм колата много пъти и мога да кажа че е въпрос на свикване.В началото е терсене но свикнеш ли започва да ти липсва.Колата се държи доста прилично и при големи скорости-вдигали сме не веднъж 230км/ч Колата до 50-60км/ч задните колела завиват противоположно на предните над тази скорост както се движат предните така и задните-в еднаква посока.Това позволява бърза реакция при изпреварване и обратното при ниската скорост-по добра възможност за маневри.Имаше го точно описано с картинки в един Руски сайт но немога да го намеря в момента да го прикача.Става въпрос за 4ген. и 5ген. при 2ген. и 3ген. нещата стоят друго яче -няма промяна на завиване на задният мост спрямо скоростта. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даже и да се поднесе доста полесно се вкарва в пътя с 4вс , но трябва да се свикнепонякога като се поднесе прави нещо като камшик като "зацепят" задните колела и не е приятно осещането в гърбаа зимата просто няма такава стабилност ;)като цяло хубава екстра, но трябва да се забрави за ръчни даже и на сняг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...