Jump to content
batko777

Въпросче за Civic 1.4is?

Recommended Posts

Колеги искам да попитам нормално ли е Civica ми да дига само 165км/ч.Колата е с двигател D14A3.Колата беше 75 коня но я направихме 90(уж толкова казаха че е от форума като се изпили гарнитурата на дросела).На старта дърпа много,но после забива на 165-170км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам да попитам нормално ли е Civica ми да дига само 165км/ч.Колата е с двигател D14A3.Колата беше 75 коня но я направихме 90(уж толкова казаха че е от форума като се изпили гарнитурата на дросела).На старта дърпа много,но после забива на 165-170км/ч.

Късметлия, моята от 145 .... повече не иска, имам си гарнитурка ама не съм я сложил.А да ти кажа ако сиВика ти е 1,4 И.С то трябжа да е 90 коня без таз гарнитурка, така че .......А и аз съм с д14а3(7) те са по 75............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря предварително

Редактирано от batko777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем кат гледам предишният собственик е сменил табелката.Преди си беше чисто 1.4и 74коня а сега си е 1.4ИС 90 коня(уж)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,при 175км/ч каталожна скорост кое те учудва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, мисля, че това, което говорите не е нормално. Аз с моя Сивик Д14А3 правя 180 на равно и 190-200 по надолнище НА ГАЗ, с изпилена гарнитура есте. Пробвайте да изцедите 4-та докрай, аз като я натискам само на 5-та повече от 170-180 неще. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на мойта едно време и написах 180 на равно но смного зор и то сам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама с гарнитурата или без ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със D14A4 съм вдигал 190км/h на 5300обр. и то спъната с 15" джанти 195/ 50/ 15 Но както казва колегата трябва да я посръчкаш на 3-та и 4-та до към 6000-6500обр. и тогава 5-та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5те е икономична и не може много,вдига топ спиид на 4та :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колеги но усещам как се уграничава.Сякаш е ограничена с компютър.Двигателят иска но нещо му пречи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

проблема и е следния това 1.4

Редактирано от iskamvitec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един приятел има форд фиеста 1.2 16в 75коня(съответно барна дросела и колата стана 85 коня).С 5 човека дига 190.С 1.2 190. Ас с 1.4 не мога да направя 170

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Дай ми я за едно кръгче и ще видиш че може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие с тея коли на пилоти от Ф1 ли ще се правите, че искате над 170 км/ч да развивате... Купете си Акорд 3.0 i-Vtec и развивайте, подобни скорости...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На старта е самолет но после забива на 165 и тва е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

4та и газ до дупка ;) не съм пробвал колко може, но мисля че трябва да е над 180 максималната скорост, при положение че на 3та прави ~145

Редактирано от Jimmy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега поне спомена че си сменил гарнитурата на дроселаби ли споделил има ли найстина разлика във вървенето и колко ти дигна разходазащото и аз се чудя за пуста гарнитура дали да я сменя на мойта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво ще да смените това мри не върви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.4 мотор, 90 коня d14a4. Поне си мисля, че е 90 де, не съм експерт. Когато я купих преди почти година, на магистралата повече от 140-150 не можеше да вдигне каквото и да правиш. Известно време след това (поради липса на мощност при пуснат климатик) в сервиза се установи, че ангренажната шайба е превъртяна с 2 зъба. От там и спукан разпределителен вал. Понеже никога не съм имал хонда преди, не знаех как трябва да върви една хонда реално. Дефекта си е съществувал още при покупката, но кой да види... нито в сервиза, нито аз. Мисълта ми беше, че след ремонта (смяна на ролка и вал) колата започна да дига по 200-210 км на магистралата между Стара Загора и Пловдив. Както казват колегите в предишните постове - на 5-та няма достигане до такава скорост. Единствения вариант е да изцедиш 4-та до 6000-6500 оборота и тогава включваш 5-та. Сега при теб не знам какъв е проблема, но провери си ангренажната шайба дали си е наред и дали е направена центровката както трябва при предната ти смяна на ремъци и ролка. Стига само с един зъб да е изместена и ще се получават аномалии. Друго което исках да кажа, че колата ми не е претърпявала никакви модвания. Както си е заводска, така я карам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Стара Загора към Пловдив по лекият наклон - 1.4iS автоматик D14A4 до 220км/час и ги държи - бензин 95 , Хондата е сток . :) Нормално София-Пловдив - 190 на всякъде след Ихтиман - може и да може повече , но считам , че е опасно.Магистралата София до Ябланица - 180 и по баира , ако е сух пътя и бързам - знам фабричните данни и опасността от спукана гума.Малка подробност - скоростта е отчетена по километража - инфо борда показва друго ...... ;) Иначе - и 5 коня от спортен колектор се чувстват ....Препоръчвам ти са минеш през дино стенд за да имаш база за мислене - поне някакви технически данни за база, а не само чувства....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.4 мотор, 90 коня d14a4. Поне си мисля, че е 90 де, не съм експерт. Когато я купих преди почти година, на магистралата повече от 140-150 не можеше да вдигне каквото и да правиш. Известно време след това (поради липса на мощност при пуснат климатик) в сервиза се установи, че ангренажната шайба е превъртяна с 2 зъба. От там и спукан разпределителен вал. Понеже никога не съм имал хонда преди, не знаех как трябва да върви една хонда реално. Дефекта си е съществувал още при покупката, но кой да види... нито в сервиза, нито аз. Мисълта ми беше, че след ремонта (смяна на ролка и вал) колата започна да дига по 200-210 км на магистралата между Стара Загора и Пловдив. Както казват колегите в предишните постове - на 5-та няма достигане до такава скорост. Единствения вариант е да изцедиш 4-та до 6000-6500 оборота и тогава включваш 5-та. Сега при теб не знам какъв е проблема, но провери си ангренажната шайба дали си е наред и дали е направена центровката както трябва при предната ти смяна на ремъци и ролка. Стига само с един зъб да е изместена и ще се получават аномалии. Друго което исках да кажа, че колата ми не е претърпявала никакви модвания. Както си е заводска, така я карам.

Стига с тея фантазии!!!Пак се почнаВсички знаят, че 1.4 ис не може да вдигне повече от 185-190 км час.моята хонда беше с всмукател от 1.6 и 4-1 изпускателен колектор,сп. филтър и права генерация/много разтоварена / и повече от 190км/ч не сам вдигал.беше си с нормалните джанти и гуми за модела и затова вярвам , че е показвало правилно скоростомера...200-210.....сугурно е от размера на гумите....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Стара Загора към Пловдив по лекият наклон - 1.4iS автоматик D14A4 до 220км/час и ги държи - бензин 95 , Хондата е сток . ;) Нормално София-Пловдив - 190 на всякъде след Ихтиман - може и да може повече , но считам , че е опасно.Магистралата София до Ябланица - 180 и по баира , ако е сух пътя и бързам - знам фабричните данни и опасността от спукана гума.Малка подробност - скоростта е отчетена по километража - инфо борда показва друго ...... ;) Иначе - и 5 коня от спортен колектор се чувстват ....Препоръчвам ти са минеш през дино стенд за да имаш база за мислене - поне някакви технически данни за база, а не само чувства....

Падам..... :D;):D;):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с 1.4 мотор, 90 коня d14a4. Поне си мисля, че е 90 де, не съм експерт. Когато я купих преди почти година, на магистралата повече от 140-150 не можеше да вдигне каквото и да правиш. Известно време след това (поради липса на мощност при пуснат климатик) в сервиза се установи, че ангренажната шайба е превъртяна с 2 зъба. От там и спукан разпределителен вал. Понеже никога не съм имал хонда преди, не знаех как трябва да върви една хонда реално. Дефекта си е съществувал още при покупката, но кой да види... нито в сервиза, нито аз. Мисълта ми беше, че след ремонта (смяна на ролка и вал) колата започна да дига по 200-210 км на магистралата между Стара Загора и Пловдив. Както казват колегите в предишните постове - на 5-та няма достигане до такава скорост. Единствения вариант е да изцедиш 4-та до 6000-6500 оборота и тогава включваш 5-та. Сега при теб не знам какъв е проблема, но провери си ангренажната шайба дали си е наред и дали е направена центровката както трябва при предната ти смяна на ремъци и ролка. Стига само с един зъб да е изместена и ще се получават аномалии. Друго което исках да кажа, че колата ми не е претърпявала никакви модвания. Както си е заводска, така я карам.

Стига с тея фантазии!!!Пак се почнаВсички знаят, че 1.4 ис не може да вдигне повече от 185-190 км час.моята хонда беше с всмукател от 1.6 и 4-1 изпускателен колектор,сп. филтър и права генерация/много разтоварена / и повече от 190км/ч не сам вдигал.беше си с нормалните джанти и гуми за модела и затова вярвам , че е показвало правилно скоростомера...200-210.....сугурно е от размера на гумите....
С гуми 13-ки, както писах по-горе нищо не съм сменял. Гледам, че си от Пловдив както и аз, ако толкова не ти се вярва нямам против да изпробваме двамата колата. Вдигнах тази скорост лятото като се прибирах от морето с моята приятелка. Тоест бяхме само 2-мата в колата. Стрелката си подмина 200, не ми пука изобщо дали вярваш или не :) Нямам какво да доказвам на никого, само изразявам мнение по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това, че е подминала 200 стрелката мога да го повярвам, но че ти държи 180 на баир ..... Но евала ако е така. :):D :D Моята каляска повече от 160 на баир и то на 4-та не може да държим на 5-та --> 130, или ако съм влязъл със 160-170 в баира пада до 140 и ги държи.

Редактирано от DuMuTkO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че е подминала 200 стрелката мога да го повярвам, но че ти държи 180 на баир ..... Но евала ако е така. :):D :D Моята каляска повече от 160 на баир и то на 4-та не може да държим на 5-та --> 130, или ако съм влязъл със 160-170 в баира пада до 140 и ги държи.

Естествено, че не е на баир. Дори е леко нанадолнище. Но не мога да разбера защо коментирате мен. Темата беше отворена от друг човек, мисля че трябваше да дискутираме неговите въпроси. Моля следващите коиго пишат по темата да не коментират мен и моето изказване.. пишете ми на ЛС или в друга тема. Бих искал да дадем съвет, а не да оспорваме или подкрепяме твърдения.Така или иначе може скоростомера да не ми е верен, може да е било със стръмен наклон по който съм карал може да са много фактори. Също така, не съм го пробвал никога втори път, стори ми се прекалено опасно както за мен, така и за хондичката ми. Ако някой толкова много го интересуват километрите, ще се повозим на мотор с 280 и да си начеше крастата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вие всички явно сте пробвали колко най-много може да вдигне Вашата хонда!Аз какво да кажа като само до 180км/ч съм стигал с моята англичанка (1,4и 16клапана 96 год)!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сериозна тази д14 аз сега като чета 200 - 220км/ч чак съжелявам че се разделих с нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък аз мойта не съм я пробвал колко може,но 150 ги вдига без видими затруднения с 4-ри човека на равно. Един недъг съм и забелязал,но го придавам повече на навика си от Аудито. Мотора там е 2.3 петак и не вижда особени проблеми с баир. Хондавелка,си иска падане на предавка та дори и до трета за да се справи безпроблемно. В началото се стресках,но почнах да и свиквам. удоволствието от едната и другата е различно. Едната кефи на вървеж,а другата кефи кат пълниш резервоара :D Важното е да намериш правилния поглед над нещата:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак това е Хонда. А Хонда е спортна кола поне за мен дори като не вдига много но ускорението си е ускорение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

леле какви неща чета :) кви 220 кви 5 лв. :):D :D :D

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре си върви колата,нормално си е,на 5-та-180км :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А хрумвало ли ти е че скоростната кутия е сметната за мощност 75 к.с а не за 90... а има загуби на мощност... пъксъс двг 75 коня и 5 изпилени гарнитури да сложиш пак няма да вдигнеш повече от 180... а и зависи от гуми окачване, маса ... не само двг да стане 90 к.с който едва ли са станали 90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем колега скоростната котия няма общо с това според мен.Защото на 165-170 е на към 4500.А тя е до 7500.Както колегата беше написал при 190 на 5300.И има още много.Нещо го спъва.Не може форд 1.2 75 коня да дига 190 с 5 4овека а ас с 1.4 90 коня да не мога да дигна повече от 170.Няма логика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем колега скоростната котия няма общо с това според мен.Защото на 165-170 е на към 4500.А тя е до 7500.Както колегата беше написал при 190 на 5300.И има още много.Нещо го спъва.Не може форд 1.2 75 коня да дига 190 с 5 4овека а ас с 1.4 90 коня да не мога да дигна повече от 170.Няма логика

[/qu

 

Не искам никой да се обижда но тоз форд от самолет ли го бяха пуснали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ем двигателят му е 1.2 16в 75 коня зетек спорт.Не знам от къде са го пуснали но ас съм се возил в тоя форд с 180.И оня ден ми каза че е дигнал 190.Няма смисъл да ме лъже.Пък и не ме лъже понеже се е гонил с един друг познат които едва едва го разминал с 195 с една брава 1.6 16в

Редактирано от batko777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ем двигателят му е 1.2 16в 75 коня зетек спорт.Не знам от къде са го пуснали но ас съм се возил в тоя форд с 180.И оня ден ми каза че е дигнал 190.Няма смисъл да ме лъже.Пък и не ме лъже понеже се е гонил с един друг познат които едва едва го разминал с 195 с една брава 1.6 16в

Колега една нормална хонда(сток д15б2)90кончета на равно повече от 200 едва ли може с максимум 2-ма души.А д14а3/а4 е изкл. да ги подмине.Колегите са правиче е около 180.Помисли малко-казваш че форда с 5 човека(средно по 55кг=250,300кг) развива 190.Ами аз си вадя извода че тази брава не би трябвало да му е проблеми също така,че ако е сам ще се движи над 200 и на горе(едва ли е има по малко съпротивление отколкото една хонда) !!! 0т всичко излиза че ако боднеш в хондатамотора от форда-гарантирани 220 :) .Извинявайте че цапам темата но ....много глупости прочетох.На всички здраве и късмет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма нищо колега.Но форда е 750кг а хондата е 1000.Моита и 180-190 да напраи ще съм доволен но на 165 не съм особено.А относно бравата това неговото е извинение за фиат(защото въобще не върви.Леля ми има браво пак 1.6 16в и няма нищо общо с бравата просто коренна разлика.Не знам нещо и има на бравата

Редактирано от batko777

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След всички тия приказки дето се изприказваха за 1.4 ис бегачката,вчера излезнах на околовръстното в 1 часа вечерта(няма грам кола) и реших да направя 2 тестови отсечки по 6 км. На първия рън вдигнах 180 на 4-та и дойде завоя! На втория рън цедене на скоростите до малко преди прекъсвач и с попътен вятър(духаше откам дупето на колата) вдигнах 192/3км !П.П. Колата ми е само с интейк,филтър и махнат катализатор! За смяна на всички филтри нема да говорим,ако искаш да ти върви колата добре всички стари филтри аут,аааа с лети джанти 14'-ки съм,гуми 185/60/14!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрая се оказа че само моита не може да дигне много :thumbs1::fun::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...