Jump to content
sand0

Lpg Lpi (liquid Propane Injection) впръскване на газ в течна фаза

Recommended Posts

Фирмите са две: VIALLE и ICOM (оком в БГ е 3300лв някаде за 4ри цилиндъра) Виалето е доста по скъп.Ето тука един ДелСол с ИКОМDelSol 1996 ICOM JTGDelSol pdfhttp://www.auto-heidmeyer.de/Някой да е карал или да позва такава система??BG: http://caravelgas.com/liquid.html

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Тези газови уредби има доста предимства спрямо тези които я впръскват в газообразна форма. Най-малкото пропан-бутана при преминаването си от течно в газообразно състояние охлажда което ще води до по-добро и по-пълно изгаряне на горивната смес. Аз обаче не съм виждал такава уредба монтирана, а определено е по-добре да е с впръскване на газта в течна фаза от колкото в газообразна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз иммах на прелюда газов инжекцион но го махнах защото бензина си е бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз иммах на прелюда газов инжекцион но го махнах защото бензина си е бензин :)

Ти сега каза ли нещо, не каза ли ... Поредния, разбра, недоразбрал, ама нека се включим в разговора ... :D В тази тема не се обсъжда, кой кога е имал газова и дали тя е била с плочка или е била газов инжекцион, а съвсем последните разработки в областа на LPG уредбите за коли - впръскване в течна фаза - без изпарители и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебават им се много газовите помпи. С пръдня кола не се кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ебават им се много газовите помпи. С пръдня кола не се кара.

Я стига бе. 200 и 300евро помпи (незнам дали изискват специялна инсталация).100 000км * 13л/100км * 1.75(А95) = 22 490лв100 000км * 13л/100км * 0.83(газ) = 10 790лв + 3300лв (инсталацията) = 14 090лвСпестени:8400лв за първите 100 000км18900лв за 200 000км (с включени две смени на 2 помпи по 300евро)Сега това е при газов инжекцион в течна фаза.Обаче ако е нормален инжекцион ще имате проблеми с клапаните на ХОНДА (четох на ПРИНС една извадка какво дефектирало) Е не само на ХОНДА амаи всички си дефектираха там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да и ако преебеш главата ако това изобщо се случи след 60-70000п км меташ една нова за 500 кинта и си ти -нови 60-70000 км, хора не бойте се бре карайте на газ както някой бе казал газта е като педерастията -всички ги е страх докато не опитат.. :) :) :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да и ако преебеш главата ако това изобщо се случи след 60-70000п км меташ една нова за 500 кинта и си ти -нови 60-70000 км, хора не бойте се бре карайте на газ както някой бе казал газта е като педерастията -всички ги е страх докато не опитат.. :):D :D :D

едмунто можеш ли да четеш???Газовите инжекциони в газова форма на впръскване развалят главата. Тези в течно впръскване не прогарят!!! Поне такова е твърдението.Или както казваш ти "както някой бе казал газта е като педерастията -всички ги е страх докато не опитат.. "И за електрическите ли така казват??? И за Водородните ли??? Или само бензина разбираш ли е гориво и сички други са педераси включително и ХОНДА с фабричния им ЦИВИК на МЕТАН!!! И то САМО на метан :) Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пьрво напиши ми правилно ника,второ далеч преди тебе са ми ясни приннципа на деиствие и работата на двата вида системи, говорех принципно за ползата и вредата от газта така че да определено мога да чета!Аз твьрдо сьм за газта ,нещо не си ме разбрал!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пьрво напиши ми правилно ника,второ далеч преди тебе са ми ясни приннципа на деиствие и работата на двата вида системи, говорех принципно за ползата и вредата от газта така че да определено мога да чета!Аз твьрдо сьм за газта ,нещо не си ме разбрал!

Поправям се :P май си за газа. Но въпроса тук ане е за газта по принцип а за определна система с впръскване на газ в течна форма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто е доста скьп и инвестицията му е оправдана в по-дьлгосрочен план и при закупуване на по-скьп автомобил, както бе с метана ,ще навлиза бавно но сигурно и по сьщия начин надявам се ще пада и цената на това удоволствие!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ебават им се много газовите помпи. С пръдня кола не се кара.

Я стига бе. 200 и 300евро помпи (незнам дали изискват специялна инсталация).100 000км * 13л/100км * 1.75(А95) = 22 490лв100 000км * 13л/100км * 0.83(газ) = 10 790лв + 3300лв (инсталацията) = 14 090лвСпестени:8400лв за първите 100 000км18900лв за 200 000км (с включени две смени на 2 помпи по 300евро)Сега това е при газов инжекцион в течна фаза.Обаче ако е нормален инжекцион ще имате проблеми с клапаните на ХОНДА (четох на ПРИНС една извадка какво дефектирало) Е не само на ХОНДА амаи всички си дефектираха там.
Ама знаеш ли колко ти е грешна сметката? 1-во разхода ба бензин ако ти е 13 на газ ще е поне 14.2-ро добави и 1-2 литра бензин за подгряване на колата.3-то предвиди и една не малка сума за ремонт на главата на всеки 60 000км.4-то реглаж клапани в всяка смяна на масло.5. Това каква е "фазата" на гаста не променя параметрите и при изгаряне!!! Редактирано от PARADOX_sf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ебават им се много газовите помпи. С пръдня кола не се кара.

Я стига бе. 200 и 300евро помпи (незнам дали изискват специялна инсталация).

 

100 000км * 13л/100км * 1.75(А95) = 22 490лв

100 000км * 13л/100км * 0.83(газ) = 10 790лв + 3300лв (инсталацията) = 14 090лв

 

 

Спестени:

8400лв за първите 100 000км

18900лв за 200 000км (с включени две смени на 2 помпи по 300евро)

 

Сега това е при газов инжекцион в течна фаза.

 

Обаче ако е нормален инжекцион ще имате проблеми с клапаните на ХОНДА (четох на ПРИНС една извадка какво дефектирало) Е не само на ХОНДА амаи всички си дефектираха там.

 

Ама знаеш ли колко ти е грешна сметката?

1-во разхода ба бензин ако ти е 13 на газ ще е поне 14.

2-ро добави и 1-2 литра бензин за подгряване на колата.

3-то предвиди и една не малка сума за ремонт на главата на всеки 60 000км.

4-то реглаж клапани в всяка смяна на масло.

 

5. Това каква е "фазата" на гаста не променя параметрите и при изгаряне!!!

 

Paradox

 

1-во разхода ба бензин ако ти е 13 на газ ще е поне 14.

--Това е при газово впръскване. При тезно е 1:1 (дори ЕКУто на колата се ползва за тайминг.

 

2-ро добави и 1-2 литра бензин за подгряване на колата.

 

Ти на место ли стоиш докато ти изхарчи 1/2 литра бензин и ти подгрее колата?? Много бавно ти загрява колата !!! А и не е нужно да си неподвижен през това време. Както и да е.... при ИКОМ след 55секунди се включва газта (незнам дали ще успееш да продухаш 1/2 литра бензин за 55сек)

 

3-то предвиди и една не малка сума за ремонт на главата на всеки 60 000км.

 

Пак не четеш!!!! При течно впускване не прегаряли клапаните понеже при раширението на обема на газта (250 пъти) се понижава температрата ..

 

4-то реглаж клапани в всяка смяна на масло.

 

Едва ли

 

5. Това каква е "фазата" на гаста не променя параметрите и при изгаряне!!!

 

Учил си термодинамика или така ти подсказва сърцето??

 

 

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

брей, то да дадеш 40лв на майстор за реглаж на клапани е голям разход :lol:А че Хонда препоръчват дори при каране на бензин на 20К да се проверяват клапаните... ма то кой ли го прави, освен хората каращи на газ и грижещи се за колите си :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

брей, то да дадеш 40лв на майстор за реглаж на клапани е голям разход :lol:А че Хонда препоръчват дори при каране на бензин на 20К да се проверяват клапаните... ма то кой ли го прави, освен хората каращи на газ и грижещи се за колите си :D

Да не говорим че Paradox искаше да му внеса метановия Цивик :oМ/у другото парадоь цените им паднаха доста покрай ниската цена на бензина тъйче свиркай ако още искаш Civic GXЕто го ко някой се интересува въпросния метанов CIVICCivic GX Natural Gas Vehicle (NGV)Civic GX NGV Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еее, той си има 15л бензинов резервоар все пак )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

еее, той си има 15л бензинов резервоар все пак )

Ако говориш за CIVIC GX (NGV).

 

НЕ !! НЯМА БЕНЗИНОВ РЕЗЕРВОАР :D

 

Само на МЕТАН е!

 

Публикувано изображение

 

Но все пак темата е за друго не за метан.

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, няма смисъл да ти отвярям очите. Прави каквото си знаеш, при мен нещата са проверени на практика!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

що да няма смисъл?отоври ни ги, на мене лично ми е интересно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PARADOX-а пази свойте тайни :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги!Аз все още нямам Хонда,но имам други японци в гаража.Както и да е!Влизам в тази тема защото миналата седмица направихме една красавица с ICOM и искам да ви пратя няколко снимки.Стига някой да ми помогне малко с качването.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги!Аз все още нямам Хонда,но имам други японци в гаража.Както и да е!Влизам в тази тема защото миналата седмица направихме една красавица с ICOM и искам да ви пратя няколко снимки.Стига някой да ми помогне малко с качването.

И ? какво показвате тестовете?Щото тези с ИКОМ викат че 10-15% от бензин литри ще харчела заради нашата скапана газ.Да ама нали обикновената газова инжекция е 15-20% повече??? Ако и ИКОМ е толкова каде е икономиата освен че не ти изгарят клапаните и някои други удобства.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги!Аз все още нямам Хонда,но имам други японци в гаража.Както и да е!Влизам в тази тема защото миналата седмица направихме една красавица с ICOM и искам да ви пратя няколко снимки.

http://www.caravel.snimka.bg/album.php?alb...mp;pid=11582440

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравеите колеги!Аз все още нямам Хонда,но имам други японци в гаража.Както и да е!Влизам в тази тема защото миналата седмица направихме една красавица с ICOM и искам да ви пратя няколко снимки.

http://www.caravel.snimka.bg/album.php?alb...mp;pid=11582440
Каравелов.Можеш ли да ми свалиш от една кола и да качиш на друго един ИКОМ ?Само дето бутилката е желателно да се смени с друг тип :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...