voroshilov 1 #1 Публикувано 27 Февруари, 2009 Имах Аутодата на компютъра,но преинсталирах линдолса,а сега няма как да разбера Онзи ден не успях да запаля и го зареждах 10 часа,сега запали,но в това студено време не знам кога пак ще ми изиграе този номер Мисля,че ми е слаб акумулатора,само 35 ампера и ако може някой да ми каже колко трябва да е?Модела е Сивик Шатъл D16A. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusco 21 #2 Отговорено 27 Февруари, 2009 Колкото повече, толкова повече ! Моят беше 36Аh и сдаде, зареждах го, но явно беше отишъл.Сега си взех 45Аh (бих си взел и 100 , ама кинтите много). Сега пали на четвърт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #3 Отговорено 27 Февруари, 2009 Да де,но нали мястото е ограничено и едва ли ще може да се сложи много по-голям Дали ще има малки на 60 ампера?И също ако е повече отколкото казва производителя може ли да се случи нещо неприятно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #4 Отговорено 27 Февруари, 2009 Не, няма никакъв проблем - на рендето си бях сложил 55Ah при заводско 44 и даже по-добре палеше и понасяше натоварванията с хиляда консуматора. Тъпото беше, че едвам си затварях предния капак (опираше). Има некви теории, че може да не ти се дозарежда добре, защото алтернатора не е предвиден за такъв, бла бла... Нямах никакви проблеми аз...От друга страна ме радва факта, че Civic-ите ползват такива малки акумулатори (и съответно евтини!) и аз бих си сложил точно такъв (36Ah) ако тоя в момента сдаде багажа и ако намера такъв разбира се. Нямам проблем нито с палене при -10, нито с консуматори. Това значи, че акумулатора си е разчетен достатъчно добре (съмнявате ли се?). Виж ако имаш яка музика с усилватели или друг вид електрически "екстри" е друг въпрос. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The PitBull 1 #5 Отговорено 27 Февруари, 2009 45Ah ти е достатъченсега най често се срещат с точните размери на Baner Австриски имаше и Start -Чешки.Желателно е преди всяка зима да му правиш 1 зареждане за да не го събаря студаПровери дали ти зарежда динамото като ти е запалена колата виж с мултицета дали имаш 14V в/у клемите на акумолатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Maximalnia 0 #6 Отговорено 1 Март, 2009 колега взимаи някои по як, (дет да се събира под капака) колкото повече, толкова по добре! няма да береш ядове през студените дни! Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #7 Отговорено 1 Март, 2009 Най-добре е акомулатора да е толкова колкото си е оригиналния. Не лошо колеги да пишете от опит а не ПЪЛНИ глупости колкото повече толкова повечеи подобни дивотии па оти не си турите от камион 24волта че е оше по-як Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #8 Отговорено 2 Март, 2009 Откакто имам Хондата акумулатора не ми е създавал проблеми, а е 36Ah. Като го гледам не е първа младост и зимните студове от -10 градуса не успяха да го преборят - сутрин в студа си пали максимум от 2-3 оборота. Ако акумулатора не е повреден и дава нормалния стартов ток, нямате свръх мощни музики и т.н., защо да товарите колата с килограми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #9 Отговорено 2 Март, 2009 Е добре де,а колко го дават братята японци за този модел да е акумулатора??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g_e_r_gi 0 #10 Отговорено 2 Март, 2009 Е добре де,а колко го дават братята японци за този модел да е акумулатора???Мисля 45Ah. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didosh 4 #11 Отговорено 2 Март, 2009 Колега вземай 45Ah. Аз си купих ACDELCO 45Ah/430 стартов ток. Нямам проблеми. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
voroshilov 1 #12 Отговорено 2 Март, 2009 Еми аз ще взема,но утре само от бензиностанциите каквото има ама дано да намеря някой с повече ампера,но дали ще стане за колата не се знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
moni13 0 #13 Отговорено 2 Март, 2009 и само да не забравиш като купуваш да искаш акумулатор за японски автомобил, защото са с обърнат плюс. Сигурно знаеш, ама да ти напомня де.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Magnum 7 #14 Отговорено 4 Март, 2009 и само да не забравиш като купуваш да искаш акумулатор за японски автомобил, защото са с обърнат плюс. Сигурно знаеш, ама да ти напомня де....и формата е различна, по-тесни и по-високи са от 'нормалните' Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове