Jump to content
automotive

Помпа съединител смяна

Recommended Posts

Като гледам тези схеми всичко ми се вижда лесно .З смяна ми е помпата на педала но ще сменя и 2те .http://www.hondaworld.ru/manuals/civic92-95_12-6.htmhttp://www.hondaworld.ru/manuals/civic92-95_12-5.htmОсновно ми изглежда просто свалям едната после другата и накрая обезвъздушавам от долната помпа която бута вилката .Като спирачките. Обаче видях че на помпата която е на педала има някакъв резба контра гайка най вероятно е за регулиране на празния ход ? Как да го направя като сваля старата на око да видя колко е навита или ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен тоя въпрос живо ме интересува - каква е "заводската" настройка на тая гайка - как трябва да е навита, за да не прее**** нещо по съединителя?Другия въпрос е доколко подобна настройка на педала може да увеличи хода на зацепване на съединителя или просто променя височината, на която му свършва хода без да променя каквото и да е по самото зацепване (по-плавно и по-дълго или по-рязко и по-кратко)?

Редактирано от Slade

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

във форума е писано че гайката не мени нищо по зацепването

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

най добре е да видиш как и колко е навита старата гаика това е наи сигурно според мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че не мени нищо по зацепването, но искам да знам какво точно мени

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...