automotive 0 #1 Публикувано 24 Февруари, 2009 Като гледам тези схеми всичко ми се вижда лесно .З смяна ми е помпата на педала но ще сменя и 2те .http://www.hondaworld.ru/manuals/civic92-95_12-6.htmhttp://www.hondaworld.ru/manuals/civic92-95_12-5.htmОсновно ми изглежда просто свалям едната после другата и накрая обезвъздушавам от долната помпа която бута вилката .Като спирачките. Обаче видях че на помпата която е на педала има някакъв резба контра гайка най вероятно е за регулиране на празния ход ? Как да го направя като сваля старата на око да видя колко е навита или ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #2 Отговорено 25 Февруари, 2009 (Редактирано) И мен тоя въпрос живо ме интересува - каква е "заводската" настройка на тая гайка - как трябва да е навита, за да не прее**** нещо по съединителя?Другия въпрос е доколко подобна настройка на педала може да увеличи хода на зацепване на съединителя или просто променя височината, на която му свършва хода без да променя каквото и да е по самото зацепване (по-плавно и по-дълго или по-рязко и по-кратко)? Редактирано 25 Февруари, 2009 от Slade Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #3 Отговорено 25 Февруари, 2009 във форума е писано че гайката не мени нищо по зацепването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KONI 11 #4 Отговорено 25 Февруари, 2009 най добре е да видиш как и колко е навита старата гаика това е наи сигурно според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #5 Отговорено 25 Февруари, 2009 И аз мисля, че не мени нищо по зацепването, но искам да знам какво точно мени Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове