Jump to content
paio

Проблем със запалване в София ?

Recommended Posts

Здравейте , сутринта Хондата не запали и съм много нещастен . Значи проблема е следния : давам на контакт и в момента в който завъртя ключа само чука 1 път и ми загасват лампите на таблото/ все едно е паднал акумулатора / в моя случай е нов,и проблема не е в него . Някъде от седмица ми го прави този номер но на 5-6 път досега завърташе и палеше но днес ,не. Аз си мисля че проблема е в стартера прилича ми на свършили четки , но като се има предвид че са го правили японски братя може да е друго.... Ако някой има идея моля да помогне , и другия ми проблем е че не съм от София и не знам към кой майстор да се насоча , онзи ден минах през сточна гара и видях две подобия на сервизи на които пишеше че ремонтират стартери и динама и вътре беше някаква лудница от такива части и това е единственото място за което се сещам. Благодаря предварително на отзовалите се !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си първо да нямаш разхлабена клема, или на акумулатора или на стартера. иначе не е невъзможно да ти е заминал стартера. На околовръстното и ул. Любляна има добър сервиз където ремонтират стартери

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предположение за забравен консуматор в автомобила или СВЪРШИЛ от студа акумулатор - /няма нов или стар - има нормално функциониращ или от време на време работещ/ . Опитай да я запалиш с кабели от друг автомобил и ако запали нормално /почти съм сигурен/ с гаранционната карта отиди да ти го замерят на същото място , където ти завериха гаранционната карта при покупката на акумулатората . :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех така но не е със сигурност , мерих го и всичко с акумулатора е наред !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай първо да запалиш с друг акумулатор или да ти дадат ток за всеки случай... На мен преди 1 месец така геройски отведнъж се предаде акумулатора... на топъл двигател опитваш да запалиш - цък и изгасват всички лампи, другият номер беше - светят габаритите, включиш ли фарове и всичко угасва... провери има ли клаксон...В големия студ разглобих и почистих де що имаше клеми, заредих акумулатора, но без резултат :cool: - после баща ми ми даде ток и колата запали от раз и беж към магазина за един нов акумулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чети внимателно това , което пиша - с товарна вилка ли го премери ? :cool: Напрежение може и да има от 12 до 13.2 V , но не и достатъчно ток - пусковият е около 100 А за Хондата !Дължи се на лоша връзка между клетките .....Пробва ли да я запалиш с кабели или друг акумулатор ?

Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с мултицет , но не е акумулатора , правила ми го е и лятото със стария акумулатор затова съм сигурен че не е от него ,но тогава беше еднократно а сега зачести и от днес не и не .

Редактирано от paio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Al_Capone

Само да ми кажеш как му измери тока, а не напрежението?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сега ще се заяждаме или ще ми помагате да я съживя ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде из София се намираш ? Квартал ,улица и номер , както и кога е удобно ...

Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е в Овча купел , а аз съм на Руски паметник... / с трамвая ...../

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни на GSM - 0885647969 - Николай Дафчев - да се разберем :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братовчед ми имаше абсолютно същия проблем,само че на Ауди не на Хонда.Мислехме си,че е същотото като при теб:заминал стартер или акумолатор,но се оказа някаква пеперуда на патрона на контактния ключ.Почти всеки път палеше или на бутане или с кабели.И той като теб дава на контакт,всичко си светва и като тръгне да пали цъкне веднъж и всичко изгасне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е диагностициран - шалтера на стартера . Акумулатора се оказа добър , за което се извинявам - не обърнах достатъчно внимание , че с предишният е правила същите проблеми. Заведохме я в сервиз , за да свалят стартера / на място единият от двата болта нямаше да успеем да го свалим / - и предполагам , че след аутопсията , която му предстои /почистване на контактните пластини и може би само смазване на редуктора , евентуална смяна на четки/ ще живее :) ....

Редактирано от kokodaf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Току що ми звънна майстора - шалтер обаче от малките който са капсуловани и не се отварят , сега ако може да ме насочите къде да го търся ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен и отново сме на пътя : шалтер на стартера 48 лв + 35 лв. труд и всичко е ОК. Благодаря на всички отзовали се и специално на "kokodaf" !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...